Με περισσή αγανάκτηση
αντιληφθήκαμε, ότι ο νέος Κανονισμός Κίνησης και Ελιγμών που προωθείται - με
τις ευλογίες του Υπουργείου- επιχειρεί στην ουσία να εξοβελίσει τον κλάδο
Κίνησης Αμαξοστοιχιών, υποβιβάζοντας
εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό στην
γενική κατηγορία του υπαλλήλου. Είναι χαρακτηριστικό, ότι από την ισοπεδωτική
επέλαση του νέου Κανονισμού μόνον ο κλάδος των μηχανοδηγών έχει εκφύγει ως ρητά
αναφερόμενος, ενώ όλο το υπόλοιπο προσωπικό χαρακτηρίζεται ως
"υπάλληλοι", τα ειδικότερα καθήκοντα των οποίων μάλιστα παραπέμπονται
να ρυθμιστούν στον (μελλοντικό) Εσωτερικό Κανονισμό κάθε σιδηροδρομικής
ιδιωτικής και δημόσιας επιχείρησης.
Με άλλα λόγια επιχειρείται η ουσιαστική κατάργηση του κλάδου
του Προσωπικού Κίνησης, ο οποίος είναι ο μοναδικός καθ' ύλην αρμόδιος για θέματα ασφάλειας επιβατικού
κοινού και τροχαίου υλικού, ως και εύρυθμης λειτουργίας του σιδηροδρόμου και η
αντικατάστασή του από ανειδίκευτους και οιασδήποτε ειδικότητας υπαλλήλους.
Για τους λόγους αυτούς επιβάλλεται να συμπεριληφθεί στον νέο
Κανονισμό τόσον ο κλάδος της Έλξης όσον και ο κλάδος της Κίνησης Αμαξοστοιχιών
οι οποίοι εφεξής θα αναφέρονται ως προσωπικό Αμαξοστοιχιών, καθόσον δεν μπορεί
και δεν πρέπει να γίνονται εκπτώσεις στην ασφάλεια ούτε να παίζονται παιχνίδια
στην πλάτη των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΗΣ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Επειδη το εργο το εχουμε ξαναδει με τις εργολαβιες στον χωρο του καθαρισμου,με τους σεκιουριταδες πανω στα τραινα,με την απαξιωση γενικα των εργαζομενων με σκοπο την μειωση του κοστους, επειδη ειμαστε ή τουλαχιστον πρεπει να ειμαστε αλληλεγγυοι με τους συναδελφους μας ,επειδη ειμαστε ή πρεπει να ειμαστε αντιθετοι με αυτες τις νεοφιλελευθερες πολιτικες που φτιαχνουν επισφαλεις εργαζομενους,επειδη πρεπει να καταλαβουμε οτι ειναι και υποθεση δικη μας, το σωματειο των μηχανοδηγων και οχι μονο πρεπει να συμπαρασταθει με ολες του τις δυναμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή