Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Στην τελική ευθεία η αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ. Τα επόμενα βήματα του ΤΑΙΠΕΔ

Στην τελική ευθεία εισέρχεται η αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Το ΤΑΙΠΕΔ γνωστοποίησε τα τελικά βήματα της αποκρατικοποίησης, με στόχο την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών το Δεκέμβριο, εάν και εκφράζεται η εκτίμηση ότι η καταληκτική περίοδος δύναται να παραταθεί, εξαιτίας των εκλογών.

Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το Σεπτέμβριο θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα:
-Υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ ελληνικού δημοσίου και της Eurofimaγια το τροχαίο υλικό που απέκτησε ο ΟΣΕ, με χρηματοδότηση της Eurofima. Έπεται η μεταφορά του σιδηροδρομικού υλικού από τον ΟΣΕ στο δημόσιο.
Το ελληνικό δημόσιο θα υποβάλλει τη συμφωνία 2015-2019 των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών  στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση. Στη συνέχεια, στο κοινοβούλιο προς έγκριση από την επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων. Ακολουθεί η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το Νοέμβριο θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα:-Η συμφωνία μίσθωσης τροχαίου υλικού μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΓΑΙΑΟΣΕ,
-Η 10ετής συμφωνία συντήρησης του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΕΣΣΤΥ,
-Η ΓΑΙΑΟΣΕ καλείται να προχωρήσει στην αποτίμηση και τεχνική αξιολόγηση του τροχαίου υλικού που δεν θα μισθωθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να διεξάγει ενέργειες για τη σύμβαση συντήρησής του.  
Στα σημεία έμφασης συμπεριλαμβάνεται η διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το κλείσιμο των αρχείων για τις κρατικές ενισχύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ με την ΕΕ.
Τέλος, το υπουργείο Μεταφορών καλείται να προχωρήσει με ΣΔΙΤ ή με κάποιο άλλο πρότυπο για τηναποκατάσταση και συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, σύμφωνα με τις συμβάσεις των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών και της σύμβασης πρόσβασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο. 
Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου