Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Επαφές της Επιτροπής απολυμένων απο τις κλινάμαξες με την ΠΕΠΕ

Εκπρόσωπος των συναδέλφων μας βρέθηκε χτες στο γραφείο του Σωματείου στην Ομοσπονδία και ενημέρωσε για τα αποτελέσματα των ενεργειών τους το τελευταίο διάστημα.

Η ΠΕΠΕ θα στηρίξει το δίκαιο αίτημα τους για
επαναπρόσληψη στον σιδηρόδρομο,όπως κάνει όλα τα τελευταία χρόνια.

Μεταξύ των συναδέλφων υπάρχουν και ενδιαφερόμενοι για τον κλάδο έλξης που αυτήν την στιγμή έχει διαπιστωμένα μεγάλες ανάγκες σε προσωπικό,οπότε θα ήταν ευχής έργο να προχωρήσει το θέμα άμεσα .

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Η κατάργηση των υπηρεσιών κατάκλισης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Οι επιβάτες πληρώνουν τις εμονές των διοικούντων και των διευθυνόντων που τάχα ανακάλυψαν ότι η υπηρεσία είναι ελειμματική και δεν χρειάζεται να υφίσταται. Ανακάλυψαν ότι από τους 50 περίπου εργαζομένους, στα τραίνα εργάζονταν περί τους 10-15 και όλοι οι άλλοι "λουφάριζαν". Αν ήταν έτσι και με δοδομένο ότι δεν ήταν υπάλληλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΣΕ, αλλά μεταφέρονταν από εργολάβο σε εργολάβου που αναλάμβανε της υπηρεσία κατάκλισης (ΕΟΜΑ, CIWL κλπ), ας ξεκαθάριζε το τοπίο με τους εργολάβους. Οι επιβάτες δεν φταίνε να είναι υποχρεωμένοι να ταξιδεύουν σε απλές θέσεις τη νύχτα και να φτάνουν κατάκοποι στη Θεσσαλονίκη ή πιο πέρα, το πρωί. Κι αν έχουν βάλει και το αυτοκίνητό τους στο τραίνο, να συνεχίσουν οδηγώντας και νυστάζοντας, με ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει. Η υπηρεσία καταργήθηκε γιατί ο "Διευθυντής" αποφάσισε πως δεν θέλει να μισθώνει, να συντηρεί και να κυκλοφορεί, κλινοθέσια και κλινάμαξες, για λόγους οικονομίας. Ήξερε πως το προσωπικό, μετά τις μετατάξεις, που εν πολλοίς συναποφάσισε με την γνωστή εταιρεία συμβούλων, σε λίγο δεν θα φθάνει για την κάλυψή τους, ούτε ως προς την Έλξη, όσο και ως προς το προσωπικό των σταθμών, που θα έπρεπε να μένουν ανοιχτοί για την κυκλοφορία του (η Τιθορέα, π.χ., δύσκολα θα έκλεινε τη νύχτα αν κυκλοφορούσαν και αυτά τα νυχτερινά). Η νέα ηγεσία έχει σκοπό να επαναφέρει την υπηρεσία κατάκλισης, που από καταβολής σιδηροδρόμου προσφερόταν στο επιβατικό κοινό και αποτελεί πλεονέκτημα έναντι κάθε άλλης οδικής μεταφοράς; Η θα συνεχίσει να βασιλέυει η λογική της μιζέριας και της τιμωρίας των επιβατών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή