O κύριος Θεοφανόπουλος στην φωτογραφία είναι αυτός που καταγγείλαν ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ μετά απο 6 χρόνια; Το πειθήνιο όργανο της εξουσίας,όπως σήμερα λένε;Και τότε στην φωτογραφία τι γινόταν,ΓΛΕΙΨΙΜΟ της εξουσίας ;
Δεν υπάρχει λέξη για να χαρακτήρισε το μαύρο χάλι στο οποίο έχει οδηγηθεί η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.Αρκεί να διαβάσει κ ο τελευταίος σιδηροδρομικός την επιστολή που απέστειλαν σήμεραστο ΤΑΙΠΕΔ και το Υπουργείο Υποδομών!
Σε αυτήν την επιστολή λοιπόν,και μετά απο 6 χρόνια, ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η Διοίκηση του ΟΣΕ είναι πειθήνιο όργανο της εκάστοτε εξουσίας!!!
Ναι, συνάδελφοι,
τους πήρε 6 χρόνια μόλις για να το καταλάβουν και -κυρίως- να το καταγγείλουν!!!
Αλλά μέχρι χτες, ο Τάκης (*2), ο Νώντας (..), ο Πάρης και όσοι συμφώνησαν σε αυτήν την επιστολή δεν το έγραφαν. Ντρέπονταν μάλλον. Άπειρα είναι τα παιδιά, βλέπετε, μην τα παρεξηγείτε.(για να το πούμε και μεταξύ μας, δεν το κατήγγειλαν γιατί τους έκανε τα χατήρια....μην το πείτε σε κανένα όμως και παρεξηγηθούν).
Α ναι τον κέρναγανε και πίτα πρωτοχρονιάτικη κάποτε!!! Δείτε χαμόγελα βρε,σκάνε απο υγεία τα μάγουλα των μεγαλοσυνδικαλιστών μας!
Α ναι τον κέρναγανε και πίτα πρωτοχρονιάτικη κάποτε!!! Δείτε χαμόγελα βρε,σκάνε απο υγεία τα μάγουλα των μεγαλοσυνδικαλιστών μας!
Και τον καταγγέλλουν τώρα -μετά απο 6 χρόνια- ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ-,την Διοίκηση του ΟΣΕ επειδή .....έλυσε ένα θέμα που έβαλε στο τραπέζι με τρόπο πειστικό το Σωματείο των σταθμαρχών (το οποίο δεν ανήκει σε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ) και το έλυσε προς όφελος ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών.
Αντί να απαιτήσουν λοιπόν το θέμα να λυθεί για όλους και στις 3 εταιρείες,αξιοποιώντας την απόφαση αυτή, καταγγέλουν στην ουσία την Διοίκηση του ΟΣΕ επειδή το έλυσε και ...δεν πήραν αυτοί τα επινίκια.
Κουβέντα όταν η Διοίκηση του ΟΣΕ έλυνε ΜΟΝΟ για τον ΟΣΕ το θέμα της εξομοίωσης των ΤΕΙ.
Κουβέντα όταν η Διοίκηση του ΟΣΕ έλυνε άλλα θεματάκια πέραν της ΣΣΕ.
Σήμερα επειδή κάτι κερδήθηκε για ΟΛΟΥΣ στον ΟΣΕ και δεν το κέρδισαν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ έχουν γίνει περίγελος.
Αντί να απαιτήσουν λοιπόν το θέμα να λυθεί για όλους και στις 3 εταιρείες,αξιοποιώντας την απόφαση αυτή, καταγγέλουν στην ουσία την Διοίκηση του ΟΣΕ επειδή το έλυσε και ...δεν πήραν αυτοί τα επινίκια.
Κουβέντα όταν η Διοίκηση του ΟΣΕ έλυνε ΜΟΝΟ για τον ΟΣΕ το θέμα της εξομοίωσης των ΤΕΙ.
Κουβέντα όταν η Διοίκηση του ΟΣΕ έλυνε άλλα θεματάκια πέραν της ΣΣΕ.
Σήμερα επειδή κάτι κερδήθηκε για ΟΛΟΥΣ στον ΟΣΕ και δεν το κέρδισαν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ έχουν γίνει περίγελος.
Απλά για γέλια λοιπόν και συγχωρήστε μας το ύφος
Και τότε (Γενάρης 2014) τους κοροϊδεύαμε που κόβανε πρωτοχρονιάτικες πίτες και καλούσαν την εξουσία στα σουαρέ τους (όταν είχαμε με το ενιαίο μισθολόγιο μειώσεις εως και 25+25 %) και σήμερα τους ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΥΜΕ που καταγγέλλουν αυτούς που καλούσαν και τιμούσαν μέχρι χτες.
Αλλά τότε δεν ήξεραν τα παιδιά ότι ....ο Διοικητής του ΟΣΕ είναι πειθίνιο όργανο της εξουσίας. (ή μάλλον καλύτερα, τότε η εξουσία ήταν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ...)
Διαβάστε την επιστολή της Ομοσπονδίας
Κύριοι,
Κυρία Γ.Γ.,
Η πολιτική της Κυβέρνησης που προωθεί την εκποίηση του δημόσιου πλούτου συνεχίζοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων βρίσκει τις δύο εταιρείες του Ομίλου ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ προ των πυλών της ιδιωτικοποίησης καθώς έχει οριστεί για τις 15 Ιανουαρίου η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών.
Η θέση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για ενιαίο - δημόσιο σιδηρόδρομο που αποτελούσε θέση και της σημερινής κυβέρνησης όσο ήταν αντιπολίτευση, είναι και η μόνη ρεαλιστική λύση. Οι επιπτώσεις της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων πέραν της εθνικής οικονομίας και της χώρας θα είναι δυσμενείς και για τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο. Η υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε. καθότι η προηγούμενη έχει λήξει από τις 12 Μαΐου και τρεις μήνες αργότερα έληξε και η μετενέργεια, θα μπορούσε να δώσει μια ελάχιστη διασφάλιση στους εργαζόμενους που αντιμετωπίζουν το φάσμα της ιδιωτικοποίησης.
Όλες οι προσπάθειές μας για υπογραφή Σ.Σ.Ε. που ξεκίνησαν από την άνοιξη όχι μόνο δεν απέδωσαν, τουναντίον σήμερα βρισκόμαστε σε δυσμενέστερη θέση από αυτήν που ξεκινήσαμε. Από το περιμένετε να αλλάξουν Διοικήσεις που μας είπε ο κ.Υπουργός τον Μάιο, τις Διοικήσεις να δείχνουν το Υπουργείο, το ΤΑΙΠΕΔ να παροτρύνει για διετή σύμβαση, την Γεν.Γραμματέα του ΥΜΕ κα.Πέρκα πρόσφατα να προωθεί επανεκκίνηση των διαπραγματεύσεων, μόλις προχθές τον κ.Υφυπουργό να μας λέει να περιμένουμε ακόμη ένα δεκαπενθήμερο και τον κ.Υπουργό να μας αγνοεί παντελώς, αντιλαμβάνεται και ο πιο καλοπροαίρετος ποια πλευρά οδηγεί τα πράγματα σε αδιέξοδο.
Η ρητορική της κυβέρνησης για Σ.Σ.Ε. και το ενδιαφέρον της για τους εργαζόμενους, δυστυχώς παραμένουν μόνο σε ρητορικό επίπεδο καθώς στην πράξη αποδεικνύονται τα τελείως αντίθετα.
Την τελευταία πράξη του δράματος, κλείνει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ κ.Θεοφανόπουλος που διανύοντας τον έκτο χρόνο θητείας στον ΟΣΕ και προωθώντας την καθεστωτική νοοτροπία των προηγούμενων κυβερνήσεων, διεκδικεί ταυτόχρονα και τις «δάφνες» του συνδικαλιστή.
Την τελευταία πράξη του δράματος κλείνει ο Διευθύνοντας Σύμβουλος του ΟΣΕ κ.Θεοφανόπουλος που διανύοντας τον έκτο χρόνο θητείας στον ΟΣΕ και προωθώντας την καθεστωτική νοοτροπία τόσο των προηγούμενων όσο και της σημερινής κυβέρνησης, ενώ συνεχίζονταν με την Π.Ο.Σ. οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή Σ.Σ.Ε. για το 2015, αποφάσισε να ασκήσει το διευθυντικό του δικαίωμα επιλύοντας ζήτημα για το οποίο είχε ζητήσει επεξηγηματική πρόταση από το Προεδρείο της Π.Ο.Σ. Η ενέργεια αυτή, αποτελεί εμπαιγμό προς την Π.Ο.Σ., υπονομεύει τη Σ.Σ.Ε., τον καθιστά αναξιόπιστο συνομιλητή για οποιαδήποτε περαιτέρω διαπραγμάτευση και οδηγεί τους εργαζόμενους στην ιδιωτικοποίηση αφαιρώντας τους την ελάχιστη δυνατότητα να διέπονται από το καθεστώς της Σ.Σ.Ε.
Επειδή ο συγκεκριμένος χαρακτηρίζεται ως πειθήνιος και υπάκουος προς τους πολιτικούς προϊσταμένους του, δηλαδή δεν πράττει τίποτα χωρίς την έγκρισή τους, - γεγονός που όλοι μας γνωρίζουμε - οδηγεί τους σιδηροδρομικούς να δείχνουν το Υπουργείο, συμπέρασμα που ίσως είναι εσφαλμένο. Αρκεί αυτό να αποδειχθεί εμπράκτως.
Σύμφωνα με όλα τα ανωτέρω, οφείλετε τάχιστα να προβείτε σε ενέργειες αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την προώθηση της υπογραφής της Σ.Σ.Ε. που αποτελεί την ελάχιστη υποχρέωσή σας απέναντι στους σιδηροδρομικούς, ενόψει και της επερχόμενης ιδιωτικοποίησης. -
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ
Υ.Γ.
Αλήθεια συνάδελφοι μηχανοδηγοί,
Αυτοί όλοι διαπραγματεύονται ΑΚΟΜΑ για εμάς στην υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Και μετά απο 5 μήνες κατέληξαν σε αυτήν την επιστολή;
ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ για το στέκι της έλξης που φωνάζει εδώ και 5 μήνες για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου