Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Τα σενάρια γύρω από τις διεταιρικές συμβάσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΓΑΙΑΟΣΕ

Στην τελική ευθεία έχουν εισέλθει οι αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ , καθότι οι δεσμευτικές προσφορές έχουν οριστεί για τις 15 Ιανουαρίου.
Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των διαγωνισμών αποτελούν οι δι-εταιρικές συμβάσεις, με κυριότερες την σύμβαση συντήρησης των βαγονιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΕΣΣΤΥ και
τη μίσθωση βαγονιών του ελληνικού δημοσίου, με φορέα διαχείρισης τη ΓΑΙΑΟΣΕ, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για την πρώτη σύμβαση, ακούγεται ότι το ποσό κυμαίνεται άνω των 20 εκατ. ευρώ, σε ετήσια βάση, με τους υποψήφιους επενδυτές να ζητούν… περισσότερα. To νούμερο αυτό δεν επιβεβαιώνεται από άλλες πηγές, οι οποίες κάνουν λόγο για (τουλάχιστον) 26,5 εκατ. 

Για τη δεύτερη σύμβαση, το ποσό κυμαίνεται στα 14,5 εκατ. ευρώ, σε ετήσια βάση. Μάλιστα, τα 2 πρώτα χρόνια, το 3% θα αποδίδεται στη ΓΑΙΑΟΣΕ και το υπόλοιπο στην ΕΕΣΣΤΥ για την ανάταξη περίπου 40 μηχανών.  

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου