Είναι πλέον πασιφανές και στον τελευταίο μηχανοδηγό ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζει την ίδια πολιτική απέναντι στον κλάδο μας.
Μετά την λανθασμένη πληροφόρηση που έδωσε η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Γενική Γραμματέα του Υπουργείου κ. Πέρκα για το θέμα των μηχανοδηγών στην Δράμα,φαίνεται ότι
συνεχίζει το ίδιο παιχνιδάκι και με τον Υφυπουργό Μεταφορών.
Είναι προφανές ότι το πρόβλημα του κ. Ζηλιασκόπουλου απέναντι στον κλάδο των μηχανοδηγών είναι διαχρονικό και παραμένει μέχρι σήμερα. Μας θεωρεί αναλώσιμους, απαίτησε το 2010 την μετάταξη 120 συναδέλφων μας και θεωρεί το επάγγελμα μας και την ευθύνη που απορρέει απο αυτό,αμελητέο.
Αντί λοιπόν η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να παραδεχτεί τα λάθη της πολιτικής που εφαρμόστηκε το 2010 με την μετάταξη 120 μηχανοδηγών, ακολουθεί την ίδια πεπατημένη.
Αφού απέτυχε να διατηρήσει στην θέση του τον πρώην Διευθυντή ΔΙΚΑΜ που έκανε την βρώμικη δουλειά σε βάρος των μηχανοδηγών εδώ και 5 χρόνια, φαίνεται πως η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλαβε να μεταφέρει στην πολιτική ηγεσία τα πράγματα όπως την συμφέρουν.
Λέγοντας χοντρές ανακρίβειες σε βάρος των μηχανοδηγών για άλλη μια φορά.
Μόνο που δεν μπορεί να εξηγήσει - όπως δεν μπόρεσε να εξηγήσει και στην Γ.Γραμματέα του Υπουργείου- γιατί η ίδια Διοίκηση το 2014 διόρθωσε το λάθος στο Οργανόγραμμα και επαναπροσδιόρισε τις θέσεις των μηχανοδηγών στο τοπικό μηχανοστάσιο.
Και φυσικά η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί.
Όχι μόνο οι συνάδελφοι δεν περισεύουν εκεί ,αλλά πληρώνονται και αναπαύσεις κάθε μήνα επειδή καθημερινά βρίσκονται πάνω στα τρένα ενισχύοντας μάλιστα και Κεντρικά μηχανοστάσια.
Δεν μπορεί να δεχτεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την ήττα που υπέστη για τα κυκλώματα εργασίας που είχε έτοιμα στο συρτάρι απο την άνοιξη του 2015, και θα σμπαράλιαζαν τον κλάδο καταργώντας έδρες και βάζοντας στο τραπέζι το θέμα της στελέχωσης των Δ/Η (όπως είχε γράψει το στέκι ότι είχε πεί σε off the record κουβέντα ο κ. Ζηλιασκόπουλος μετά απο συνάντηση με την ΠΟΣ).
Δεν μπορεί να δεχτεί την κατηγορηματική άρνηση της ΠΕΠΕ για οποιαδήποτε περαιτέρω μορφή εντατικοποίησης της εργασίας του μηχανοδηγού σε ένα περιβάλλον διάλυσης. (υποδομή κτλπ).Δεν μπορεί να δεχτεί ότι τα δεκάωρα δεν είναι πλέον αποδεκτά.
Δεν μπορεί να δεχτεί ότι σήμερα η ΠΕΠΕ σοβαρολογεί όταν λέει ότι χωρίς τα αυτονόητα, δεν θα υπάρξει εργασιακή ειρήνη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εργασιακή ειρήνη που μέχρι χτες ο κ. Ζηλιασκόπουλος διαφήμιζε δεξιά και αριστερά για να προωθήσει την ιδιωτικοποίηση της.
Η άλλη αλήθεια είναι ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μεγάλη δυσκολία στο να εξηγήσει -ιδιαίτερα στην πολιτική ηγεσία- τι ακριβώς συνέβη το 2010, γιατί σήμερα δεν έχουμε προσωπικό σε κλάδους αιχμής,αλλά και γιατί εκκρεμούν σε βάρος της εταιρείας δικαστικές διεκδικήσεις εκατομμυρίων Ευρώ απο τις παράνομα εφαρμοσμένες αποφάσεις σε βάρος εργαζομένων. Διεκδικήσεις τις οποίες θα κληθεί να πληρώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο άμεσο μέλλον.
Και η ακόμα μεγαλύτερη πραγματικότητα είναι ότι όπως συμβαίνει πάντα κάποιοι για να διατηρηθούν στις θέσεις τους αναλύουν τα πράγματα όπως οι ίδιοι επιθυμούν, για να αποποιηθούν προφανώς τις προσωπικές τους ευθύνες.
Οι μηχανοδηγοί έχουν κάθε λόγο να είναι σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν την πολιτική που εφαρμόζεται στον σιδηρόδρομο, να είναι έτοιμοι για την προάσπιση του θεσμού των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και την ανατροπή της ιδιωτικοποίησης.
Γιατί ξέρουν την πραγματικότητα, ξέρουν την δύναμη τους και ξέρουν ότι έχουν ΔΙΚΙΟ.
Και επειδή έχουν δίκιο, για άλλη μια φορά τα θέματα αυτά που ανοίγει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα κλείσουν.
Όπως άνοιξε το θέμα με την Γενική Γραμματέα και έκλεισε την επόμενη μέρα,μόλις δόθηκαν οι εξηγήσεις για το θέμα, έτσι θα κλείσει και το θέμα με τον Υφυπουργό Μεταφορών που έχει πέσει θύμα χοντρής παραπληροφόρησης.
Όπως άνοιξε το θέμα με την Γενική Γραμματέα και έκλεισε την επόμενη μέρα,μόλις δόθηκαν οι εξηγήσεις για το θέμα, έτσι θα κλείσει και το θέμα με τον Υφυπουργό Μεταφορών που έχει πέσει θύμα χοντρής παραπληροφόρησης.
Και είναι καιρός να ανοίξουν άλλα για το τι συμβαίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και είναι καιρός και όσοι στηρίζανε αυτήν την Διοίκηση παρότι γνωρίζουν τις απόψεις για αυτά τα ζητήματα, να ανοίξουν λίγο περισσότερο τα μάτια τους και να δουν την πραγματικότητα.
Αναφερόμαστε στα πρόσωπα εκείνα που ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ απο τους μηχανοδηγούς τα όσα είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος στην τελευταία συνάντηση με την ΠΕΠΕ για το κλείσιμο των περιφερειακών μηχανοστασίων που θα μπορούσε να κάνει ο ιδιώτης operator.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν επιτύχει η πολιτική ιδιωτικοποίησης. Και όχι αυτά μόνο φυσικά.
Το στέκι της έλξης τα έγραψε ακριβώς όπως ειπώθηκαν τότε στην συνάντηση.
Αναφερόμαστε στα πρόσωπα εκείνα που ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ απο τους μηχανοδηγούς τα όσα είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος στην τελευταία συνάντηση με την ΠΕΠΕ για το κλείσιμο των περιφερειακών μηχανοστασίων που θα μπορούσε να κάνει ο ιδιώτης operator.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν επιτύχει η πολιτική ιδιωτικοποίησης. Και όχι αυτά μόνο φυσικά.
Το στέκι της έλξης τα έγραψε ακριβώς όπως ειπώθηκαν τότε στην συνάντηση.
Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που τα πράγματα είναι τόσο ξεκάθαρα.
Την Δευτέρα τα σπουδαία.
Όσοι εκπροσωπούν τον κλάδο και ξέρουν και μπορούν και θα βάλουν στην θέση τους τα πράγματα.
Όπως και σήμερα έκανε ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας αντιδρώντας στην τοποθέτηση του κ. Σγουρίδη, όπως έκανε και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας που επίσης αντέδρασε.
Όπως και σήμερα έκανε ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας αντιδρώντας στην τοποθέτηση του κ. Σγουρίδη, όπως έκανε και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας που επίσης αντέδρασε.
Οι συνελεύσεις πλέον αποκτούν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Οι ιδέες του Διευθυντή δεν ξεχνιούνται. Όταν θα ωριμάσει ο καιρός, θα ξαναβγούν από το ψυγείο και θα σερβιριστούν ζεσταμένες στο φούρνο μικροκυμάτων. Με λιγότερες έδρες, με ένα άτομο ανά μονάδα, με σύμπτυξη υπηρεσιών κλπ. Οι ιδιώτες ενημερώνονται για αυτή την προοπτική, που ρίχνει το κόστος λειτουργίας, αλλά προϋποθέτει ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση με σύστημα προστασίας υπερβάσεως σήματος και ταχύτητας και γιαυτό ζητούν την επιτάχυνση των σχετικών έργων. Δεν πληρώνουν αυτοί, αλλά το Ελληνικό Δημόσιο, βλέπετε. Όσο περισσότερο διασπασμένοι και τσακωμένοι βρεθούμε, τόσο περισσότερα θα χάσουμε. Και κάποιοι δεν εννοούν να κατανοήσουν ότι με τις ενέργειές τους οδηγήθηκαν στο περιθώριο, αλλά επιμένουν ότι δικαιώθηκαν, ότι τους οφείλουμε συγγνώμη και ότι πρέπει να τους αποκαταστήσουμε. Μήπως το νέο προεδρείο της ΠΕΠΕ σκέφτεται να παραιτηθεί και γονυπετείς οι "νέοι" να ζητήσουν από τους "παλιούς" να σώσουν τον κλάδο, όπως τον έσωζαν τόσα χρόνια;
ΑπάντησηΔιαγραφή