Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Που βρίσκεται ο Ρουμάνος μνηστήρας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Είναι ακόμα φυλακισμένος;

Αυτά είναι τα μαργαριτάρια "επενδυτές" που θα φέρουν την ανάπτυξη που ονειρεύονται κάποιοι....
Μπορεί στην Ελλάδα το όνομα του Γκρούια Στόικα να λέει κάτι μόνο στους σιδηροδρομικούς, ωστόσο στη χώρα του, τη Ρουμανία είναι ένας πασίγνωστος επιχειρηματίας, που έχει «μπελάδες» με
τη δικαιοσύνη.
Ο Γκρούια Στόικα είναι ο επικεφαλής του ομίλου Grampet, η θυγατρική εταιρεία του οποίου, η GFR έχει το δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πριν από λίγους μήνες, το Μάρτιο, ο Ρουμάνος επιχειρηματίας καταδικάστηκε, πρωτόδικα, σε 4 χρόνια φυλάκιση. Μόλις άκουσε την ετυμηγορία, δήλωσε ότι θα την αμφισβητήσει στο Ανώτατο Δικαστήριο.

Πράγματι, πραγματοποιήθηκαν συνεδριάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου στα τέλη Σεπτεμβρίου, με την Αρχή Καταπολέμησης της Διαφθοράς (DNA) να προτείνει τη μέγιστη ποινή.
Ο Γκρούια Στόικα κατηγορήθηκε ότι έδωσε 3 εκατ. ευρώ στο δικηγόρο Doru Boştină, προκειμένου να του γνωστοποιήσει την προσφορά που κατέθεσε η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων CFR Marfa σε διαγωνισμό για τη μεταφορά άνθρακα της εταιρείας Complexul Energetic Oltenia (CEO). Η αξία της σύμβασης ανερχόταν σε 106 εκατ. ευρώ.

Το δικαστικό σήριαλ με τον Ρουμάνο επιχειρηματία έχει ενδιαφέρον, αφού η GFR έχει, όχι μόνο το δικαίωμα κατάθεσης προσφοράς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και το πλεονέκτημα να «συνασπιστούν» σε αυτή άλλες εταιρείες που δεν εμφανίστηκαν στην πρώτη φάση.

Επομένως, εάν οι Αμερικανοί της Watco ή άλλοι (π.χ. αν η ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ αποσχιστεί τους Ρώσους) ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οφείλουν να συνασπιστούν με τους Ρουμάνους ή με τους Γάλλους της SNCF, με τους τελευταίους – ωστόσο - να μην επιδεικνύουν «σημάδια ζωής».

Οπότε μένουν οι Ρουμάνοι, αλλά μετά τα ανωτέρω, ίσως υποσκελιστούν από το κοινοπρακτικό σχήμα που θα εκδηλώσει, εάν εκδηλώσει, δεσμευτική προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

metaforespress.gr 

1 σχόλιο:

  1. Τέλεια συνταγή επιτυχημένης ιδιωτικοποίησης, όπως την ονειρεύονται τα ημέτερα λαμόγια, του άλλοτε "μεγάλου σοσιαλιστικού χώρου", που απ' όταν μεταλλάχθηκαν από "σοσιαλιστές" σε "σοσια-ληστές", υπερθεματίζουν τις ιδιωτικοποιήσεις ως πανάκεια για την έξοδο από την κρίση και ως θεραπεία πάσης νόσου και πάσης μ@κ@κίας.
    Ο τύπος είναι ένα αντίστοιχο λουλούδι της πατρίδας του, που άνθισε μετά την πτώση του άλλου λουλουδιού και υποτιθέμενου "κομμουνιστή" Τσαουσέσκου, του στύλ "έχουμε καμπαρέ, έχουμε καζίνο, εμπορευόμεστε και εξυπηρετούμε γενικώς, παίρνουμε και ένα σιδηρόδρομο για να ξεπλύνουμε τις εισπράξεις...". Ευτυχώς που οι σημερινοί κυβερνώντες είναι ενάντια στη λογική των ιδιωτικοποήσεων, αλλά το κακό μνημόνιο, οι αδηφάγοι δανειστές, η έλλειψη ρευστότητας, ο Σόιμπλε, ο Ντάισεν-μπλούμ, η μαντάμ Μέρκελ κλπ κλπ, κλαψ, σνιφ, λύγμ, ουΐν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή