Πραγματική τρελλα έχει πιάσει πολύ κόσμο επειδή η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν προχωρά αλλά και επειδή το Σωματειο των μηχανοδηγών ζητά προσλήψεις σε ...Κρατική Εταιρεία. Μάλιστα ο κ. Δελεβεγκος,Δημοσιογράφος του capital.gr μεταφέρει σήμερα και την άποψη των ...Βρυξελλών οτι
Δηλαδή δεν πρόκειται να υπάρξει πλέον δημόσια σιδηροδρομική εταιρεία αλλά το έργο της θα πάρουν οι...ιδιώτες!
Οι επενδυτές μας λέει ο κ. Δελεβεγκος στενάχωρήθηκαν επειδή. ..δεν ήταν έτοιμες οι οικονομικές καταστάσεις τον Μάρτη του 2016 -για την χρήση του 2015 -και δεν κατέθεσαν πρόταση με τα τσουβάλια των Ευρώ που κουβαλάνε εδώ κ 5 χρόνια.
Από το 2013 άλλωστε οι σιδηροδρομικοί ακουμε για τους επενδυτές αλλά δεν τους βλέπουμε !
To τελευταίο ανέκδοτο που συζητείται αφορά επένδυση 14 εκατομυριων Ευρώ από ιδιώτη που θα νοικιάσει 4 μηχανές και θα πάρει όλο το εμπορικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε μια νύχτα.Θα προσλάβει κ 5 συνταξιούχους να ανεβοκατεβαινουν νυχθημερόν , έχοντας χάσει το 60% της σύνταξης τους .
Είναι προφανές ότι πολλοί είναι αυτοί που ενοχλούνται από την μη ίδιωτικοποιηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Γιατί όλοι ξέρουμε ότι η εταιρεία το 2018-2019 με την ολοκλήρωση των έργων θα εχει δεκαπλάσια αξία, τουλάχιστο,γεγονός που θα καθιστα τη πώληση απαγορευτικη .
Θα έχει την προτεραιότητα και τα slots για τα εμπορικά κ την συμφωνία με την Cosco να εγγυάται το παρών και το μέλλον της.
Και θα έχει το πλέον δυνατό συνδικάτο , αυτό των μηχανοδηγών που αποτελουν το κυριο περιουσιακό της στοιχείο.
Οι κινήσεις του Σωματείου μας για την διασφάλιση των διαδικασιων πιστοποίσης κ εκδοσης άδειας μηχανοδήγησης έχουν ενοχλήσει πολλούς που περίμεναν ότι οι άδειες μηχανοδηγού θα δίνονταν με το κιλό.(την ωρα που υπάρχουν κοινοτικές οδηγίες για το θεμα)
Και για πρώτη φορά σήμερα η ΠΕΠΕ στοχοποιηθηκε για τις κινητοποιήσεις για προσλήψεις και επειδή δεν έχει κάνει κινητοποιήσεις για το ...άνοιγμα της Ειδομένης.Όλος ο σιδηροδρομικός κόσμος αναγνωρίζει το πρόβλημα στην Ειδομένη αλλά γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτό είναιτο μικρότερο από τα υπολοιπα που ταλαιπωρούν τον σιδηρόδρομο.
Ο κ. Δελεβεγκος προφανώς δεν γνωρίζει ότι η ελλειψη προσωπικού στους μηχανοδηγούς έχει κοστίσει πολλαπλάσια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία χρόνια με εκατοντάδες ακυρώσεις εμπορικών δρομολογίων.Δεν του το είπαν οι πηγες του στην Κοινότητα, που κάνουν τα πάντα για να μην γίνουν προσλήψεις.
Ο κ. Δελεβεγκος προφανώς δεν γνωρίζει ότι η ελλειψη προσωπικού στους μηχανοδηγούς έχει κοστίσει πολλαπλάσια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία χρόνια με εκατοντάδες ακυρώσεις εμπορικών δρομολογίων.Δεν του το είπαν οι πηγες του στην Κοινότητα, που κάνουν τα πάντα για να μην γίνουν προσλήψεις.
Προτιμά όμως να προβάλει την άποψη των ...δανειστών , ότι δηλαδη συντομα δεν θα υπάρχει δημόσια εταιρεία.
Θα έρθουν οι ιδιώτες και θα φέρουν την ανάπτυξη! Και θα χρεωκοπησει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει σαν εταιρεία ταμειακά διαθέσιμα άνω των 100 εκατομυριων.
Όσον αφορά τις δήθεν κοινοτικές επιδοτήσεις , από ότι μαθαίνουμε έρχεται η ώρα που θα δούμε αν ήταν όντως τέτοιες. Γιατί οι σιδηροδρομικοί αμφισβητούν όλο το ποσό,
Όσον αφορά τις δήθεν κοινοτικές επιδοτήσεις , από ότι μαθαίνουμε έρχεται η ώρα που θα δούμε αν ήταν όντως τέτοιες. Γιατί οι σιδηροδρομικοί αμφισβητούν όλο το ποσό,
Μαζί με την ανάπτυξη που φαντάζονται όλοι αυτοί ότι θα φέρει η ιδιωτικοποίηση θα ερθουν και συνθήκες εργασίας γαλέρας αλλά κ μισθούς Κινας.
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να γνωρίζουν ότι οι επιθέσεις το επόμενο διάστημα θα ενταθουν γιατί η μάχη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση διεξάγεται καθημερινά ολοένα και πιο έντονα. Οφείλουν να είναι σε ετοιμότητα κ επαγρύπνηση.
Και εμείς, οι μηχανοδηγοί, είναι γνωστό ότι ,ΔΕΝ ΠΟΥΛΆΜΕ και ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου