Η Cosco όπως διαβάσαμε όλοι στα δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου ανακάλυψε τον 2ο δρόμο (προσωρινά φυσικά) λόγω των απεργιών που πραγματοποιούμε οι μηχανοδηγοί.
Αυτή η εξέλιξη έρχεται και επιβεβαιώνει τα όσα λέγαμε
για τα φορτία της Cosco τις μέρες που ήταν κλειστή η Ειδομένη.
Όλα τα φορτία της πολυεθνικής εκείνες τις μέρες προωθούνταν μέσω ενναλακτικής διόδου στα Βόρεια σύνορα μας, έχοντας μάλιστα απόλυτη προτεραιότητα έναντι οποιουδήποτε άλλου φορτίου.
Τώρα που με την απεργία μας το πρόβλημα είναι πραγματικό για την πολυεθνική - κολοσσό- που μάλιστα εξαγόρασε και τον ΟΛΠ δείχνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον της για την Ελλάδα και το λιμάνι του Πειραιά- όλως τυχαίως διοχετεύτηκε στον ημερήσιο τύπο το σχέδιο της για ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ενναλακτική διαδρομή.
Και το σχέδιο της είναι προσωρινό γιατί πολύ απλά οι εναλλακτικές διαδρομές έχουν σοβαρότατο κόστος για την Cosco. Σε χρόνο και χρήμα.
Το κόστος απο την μεταφορά τους μέσω Στρυμόνα όταν ήταν κλειστή η Ειδομένη, το επωμίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (όπως και την απώλεια εσόδων επειδή άφηνε άλλα φορτία για χάρη της πολυεθνικής), τώρα όμως επιβαρύνει αποκλειστικά τους Κινέζους.
Εμείς θα πούμε ότι χωρίς εμπορικά ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να υπάρξει σαν αυτόνομη σιδηροδρομική εταιρεία.
Ομοίως και χωρίς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ -τουλάχιστο με τα σημερινά δεδομένα και για το βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο μέλλον- μεταφορά δεν μπορεί να γίνει.
Άρα οι υπεύθυνοι που οδήγησαν τα πράγματα εδώ (Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΤΑΙΠΕΔ, Υπουργείο ,Κυβέρνηση) οφείλουν να βρούν ΑΜΕΣΑ την λύση.
Ο αγώνας μας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχιστεί,αλλά όσο ΔΕΝ υπογράφετε η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που παρουσιάστηκε απο την Εταιρεία ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΚΕ απο τα συνδικάτα δεν πρόκειται να υπάρξει εργασιακή ειρήνη .
Και αυτό θα πρέπει να το καταλάβουν όλοι.
Ο αγώνας που δίνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ είναι ΚΑΘΑΡΟΣ, ΕΝΤΙΜΟΣ και για αυτό θα είναι ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου