Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ - Ενημέρωση

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση της ΠΟΣ και των Σωματείων με την Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ. 
Σε αυτήν η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ενημέρωσε για την 
διαδικασία που θα ακολουθηθεί μέχρι το πέρασμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο νέο ιδιοκτήτη.

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν η μεταβίβαση θα γίνει πριν το τέλος του χρόνου αφού η Σύμβαση παραχώρησης θα πρέπει να περάσει απο το Ελεγκτικό Συνέδριο (διαδικασία που θα διαρκέσει μέχρι τέλος Αυγούστου, αρχές Σεπτεμβρίου), απο την Επιτροπή Ανταγωνισμού και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (για το θέμα της διαγραφής των ενισχύσεων που βαραίνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ενημέρωσε πως εντός των επόμενων ημερών θα επαναπροκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ με διαδικασίες express (εντός 90 ημερών). Θεωρείται πως θα υπάρξει ενδιαφέρον απο τους Ιταλούς αλλά και ενδεχομένως απο τους Κινέζους.
Ο κ. Πιτσιόρλας ξεκαθάρισε πως δεν έχει τεθεί κανένα θέμα για το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ ανέφερε και την σύμβαση με τα ΥΓΟΣ που θεωρεί ότι διασφαλίζουν τους υπηρετούντες. 
Ωστόσο αφέθηκε ανοικτό το ενδεχόμενο η Κυβέρνηση να προχωρήσει σε μετατάξεις για όσους επιθυμούν να αποχωρήσουν.Αντίθετα για την ΕΕΣΣΤΥ έχει τεθεί θέμα απο τους ενδιαφερόμενους για το υπάρχον προσωπικό,μετά τις αλλαγές στο ασφαλιστικό.
Για το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης ανέφερε ότι το ΤΑΙΠΕΔ είχε ζητήσει εγγράφως να προχωρήσει η σύναψη της (στο πλαίσιο της προηγούμενης με βελτιώσεις) 2 φορές απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Υπήρξε σημαντική καθυστέρηση και έτσι το κείμενο που παρουσιάστηκε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορούσε να γίνει δεκτό καθώς δόθηκε 5 μέρες πριν κλείσουν οι προσφορές για την ιδιωτικοποίηση.
Στο σημείο αυτό υπήρξε η έντονη αντίδραση των εργαζομένων που υπενθύμισαν ότι το κείμενο δόθηκε απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επίσημα, συμφωνήθηκε και πέρασε απο τα Συμβούλια μας.
Ο κ. Πιτσιόρλας αναγνώρισε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και τόνισε πως στην ουσία απο την πλευρά των επενδυτών έχει υπάρξει διαφωνία μόνο σε ένα άρθρο της Σύμβασης καθώς οι Ιταλοί επιθυμούν να αποτυπώσουν οι ίδιοι το θέμα της αμοιβής της παραγωγικότητας( αποδεχόμενοι ως βάση τον τρόπο που συμφωνήθηκε το 2014) καθώς θέλουν οι ίδιοι να αναδιοργανώσουν την εταιρεία (κτκλώματα εργασίας κτλπ).
Για το θέμα υπήρξε διάλογος για αρκετή ώρα και συμφωνήθηκε να υπάρξει επαφή του ΤΑΙΠΕΔ με τους επενδυτές προκειμένου να λήξει το θέμα.
Το νέο ραντεβού κλείστηκε για την Πέμπτη στις 5 το απόγευμα στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ.
Απο την πλευρά του Σωματείου έγινε ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να μεταφερθεί προς τους Ιταλούς,ότι η Συλλογική Σύμβαση είχε συμφωνηθεί και πέρασε και απο τις Γενικές μας Συνελεύσεις όπου οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο της.
Το λογικό θα είναι να βρεθεί λύση για το θέμα καθώς αυτήν την στιγμή δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόσο στις εμπορικές συμφωνίες που έχει συνάψει όσο και στις επιβατικές αμαξοστοιχίες και την καταβολή των ΥΓΟΣ (θα μειωθούν σοβαρά στο τέλος της χρονιάς με το πλήθος των κινητοποιήσεων).
Τέλος, ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε πως το επόμενο διάστημα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για να λυθούν διαχειριστικά θέματα στην εταιρεία (τοποθετήσεις προσωπικού κτλπ)
Αυτήν την ώρα υπάρχει ανοικτή συνεδρίαση στα γραφεία της ΠΟΣ για το θέμα των κινητοποιήσεων και πως θα διαμορφωθεί η νέα κατάσταση μετά το ραντεβού που κλείστηκε για την Πέμπτη.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου