Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016

Και το Πρώτο Θέμα στο παιχνίδι της στοχευμένης πληροφόρησης - ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ

Tο Πρώτο Θέμα με πυχαίο τίτλο "Με κατεπείγουσα διαδικασία η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Βουλή." κάνει λόγο για νομοσχέδιο που θα κατατεθεί έως το βράδυ της Τετάρτης και θα επικυρώνει την σύμβαση παραχώρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Φυσικά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί (και δεν πρόκειται να συμβεί) αφού
η Σύμβαση Παραχώρησης δεν έχει περάσει απο το ελεγκτικό συνέδριο, για την ακρίβεια δεν έχει ΚΑΝ ακόμα κατατεθεί αλλά βρίσκεται στο στάδιο των μεταφράσεων.

Η σκοπιμότητα του δημοσιεύματος προφανής. Θέλει να κάμψει το ηθικό των σιδηροδρομικών παρουσιάζοντας ως δεδομένο πολιτικό γεγονός την πώληση, εν όψει και της συνάντησης των εκπροσώπων μας με το ΤΑΙΠΕΔ την προσεχή Πέμπτη. 
Επίσης παρουσιάζει ως δεδομένη την έγκριση της σύμβασης παραχώρησης για να μην ασκηθούν απο την πλευρά των σιδηροδρομικών ένδικα μέσα (ιδιαίτερα μετά και την επιστολή του Γιώργου Αναγνωστόπουλου που έβαλε  πολλές σκέψεις στον σιδηροδρομικό κόσμο).
Διαβάζουμε το δημοσιεύμα....


Το τίμημα για την αποκρατικοποίηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις από την αντιπολίτευση - Η ΝΔ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «απαξίωση της περιουσίας του Δημοσίου».
Με εξπρές διαδικασίες αναμένεται να κυρωθεί από την Βουλή η ευρωπαϊκή οδηγία για την απελευθέρωση των σιδηροδρόμων λίγες ημέρες μετά την αποδοχή από το ΤΑΙΠΕΔ της οικονομικής προσφοράς που κατέθεσε η ιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane SpA για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή την ερχόμενη Πέμπτη και θα ψηφιστεί από την Ολομέλεια την επόμενη ημέρα.

Να σημειωθεί ότι η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με το ευρωπαϊκό δίκαιο αποτελεί υποχρέωση της χώρας που δεν συνδέεται άμεσα με την παραχώρηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Υπενθυμίζεται πάντως, ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει ήδη αποδεχθεί την προσφορά 45 εκατ. ευρώ που έχει καταθέσει η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.

Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούσε υποχρέωση της ελληνικής κυβέρνησης όχι μόνο στα πλαίσια του μνημονίου αλλά και στα πλαίσια της προ ετών συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη διευθέτηση του ζητήματος των παράτυπων κρατικών επιδοτήσεων που η Ε.Ε. έκρινε ότι έχουν χορηγηθεί στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.

Πάντως, το τίμημα για την αποκρατικοποίηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις από την αντιπολίτευση. Η ΝΔ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «απαξίωση της περιουσίας του Δημοσίου» και υπενθυμίζει ότι «Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε "ξεπούλημα" τις 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μετά από 18 μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό».

Επίσης το Ποτάμι σχολίασε ότι «Πριν από δύο χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατ. ευρώ. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατ. ευρώ. Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα».

Συντάκτης: Xρήστος Μπόκας
Πηγή: protothema.gr

1 σχόλιο:

  1. Η εφημερίδα του "κομιστή" βεβαίως-βεβαίως. Όλα τα καλά παιδιά στην υπηρεσία του ΤΑΙΠΕΔ. Άμεσα να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά και προσωπικές μηνύσεις κατά των μελών του ΤΑΙΠΕΔ, για απιστία. Τα στοιχεία του Αναγνωστόπουλου αποδεικνύουν το μέγεθος του σκανδάλου που εξελίσεται αυτή την περίοδο. Να προταθούν σαν μάρτυρες κατηγορίας και οι Σταθάκης-Σπίρτζης. Να δούμε αν έχουν τα κοχώνια να υποστηρίξουν και ενώπιον του Εισαγγελέα, όσα κατά καιρούς έχουν πει. Άντε γιατί από κουβέντες χορτάσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή