Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Συνεχίζει την επίθεση στους μηχανοδηγούς η Καθημερινή - Εναλακτικό σχέδιο για την Cosco αναφέρει

Η Καθημερινή ανακάλυψε ότι οι μηχανοδηγοί υπογράψαμε και συμβάσεις και πήραμε και αυξήσεις!!! Πραγματικά απίστευτα αυτά που συμβαίνουν με τον ημερήσιο τύπο και περιμένουμε να μάθουμε ποιος είναι αυτός που κάνει τις διαρροές σε αυτήν την εφημερίδα.Πάντως το δημοσίευμα δείχνει
το πρόβλημα που δημιουργεί η απεργία μας στα εμπορικά τρένα.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ : 
Σχέδιο έκτακτης ανάγκης που παρακάμπτει την Ελλάδα και τον σιδηροδρομικό της άξονα, ενεργοποίησε η θυγατρικής 
της Cosco στην Ελλάδα εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων της.

Η εξέλιξη έρχεται πριν περάσουν δυο εικοσιτετράωρα από την επισήμανση του επικεφαλής της Cosco, Xu Lirong στον Έλληνα πρωθυπουργό πως «καλό θα ήταν να μην γίνονται τόσες απεργίες». Λαμβάνει δε χώρα καθώς αναμένεται να αποσφραγιστεί η δεσμευτική προσφορά των ιταλικών σιδηροδρόμων για την εξαγορά του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , η μόνη που υπεβλήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ την Τετάρτη.

Το σχέδιο της θυγατρικής της Cosco («business continuity planning»), που ήδη υλοποιείται, προβλέπει την δια θαλάσσης μεταφοράς του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που προέρχονται από την Ασία και έχουν ξεφορτωθεί στον ΟΛΠ με προορισμό την κεντρική Ευρώπη, στο λιμάνι της Σλοβενίας, Κόπερ και την από εκεί προώθηση τους στους τελικούς αποδέκτες.

Το άλλο 50% των φορτίων αυτών μεταφέρεται με φορτηγά στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης από όπου και παραλαμβάνεται από τους σιδηροδρόμους των Σκοπίων για να προωθηθεί επίσης προς την Κεντρική Ευρώπη.

Η υλοποίηση αυτού του σχεδίου εκτός από τα έσοδα που στερεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταδεικνύει τις συνθήκες απαξίωσης στις οποίες εχει περιέλθει η σιδηροδρομική εταιρεία. Απαξίωση στην οποία συνέβαλλε τόσο η πολύμηνη διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ελλάδας με την Ευρώπη λογω των μεταναστών και προσφυγών που είχαν αποκλείσει την διέλευση στην Ειδομένη όσο και των όσων συμβαίνουν με του εργαζόμενους.

Σύμφωνα με πληροφορίες της “Κ” υπεγράφησαν συλλογικές συμβάσεις εργασίας με τον ΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, χωρίς αυξήσεις, ενώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η διαδικασία πάγωσε κατόπιν παρέμβασης του ΤΑΙΠΕΔ, όχι όμως πριν υπογραφούν συμβάσεις για τους μηχανοδηγούς που σύμφωνα με τις ίδιες πηγές πήραν και αυξήσεις της τάξης των 200 ευρώ μηνιαίως.

Τα σωματεία εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ), αντιδρώντας στην καθυστέρηση υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας και, βέβαια, στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας πραγματοποιούν απεργίες που ξεκίνησαν την Παρασκευή και θα διαρκέσουν έως και την Τρίτη 12 Ιουλίου, οπότε και θα συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να εξετάσει την οικονομική προσφορά των Ιταλικών Σιδηροδρόμων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έτσι δεν θα διεξάγονται τα δρομολόγια των τρένων και του Προαστιακού.

Ηλίας Μπέλλος
kat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου