Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Τι "κρύβει" η αλλαγή οργανογραμμάτων στους σιδηροδρόμους.

Συνεχίζουν τα συστημικά μέσα ενημέρωσης να ασχολούνται με τα Οργανογράμματα σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ....Ας διαβάσουμε τι γράφει ο Capital.gr > 
Ως κίνηση επίδειξης ισχύος από τις σημερινές διοικήσεις ερμηνεύουν παράγοντες της αγοράς την αλλαγή οργανογραμμάτων στις εταιρείες του
σιδηροδρόμου.
Πρώτα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχει συμφωνηθεί να μεταβιβαστεί στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiano, προχώρησε σε αλλαγή οργανογράμματος, δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα για το κατά πόσο η ενέργεια αυτή αποσκοπεί στην υποβάθμιση συγκεκριμένων εργαζομένων και στην τακτοποίηση ημετέρων. 

Χθες, σειρά είχε η εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), καθώς το βασικό θέμα της ημερήσιας διάταξης του διοικητικού συμβουλίου ήταν η έγκριση του οργανογράμματος, το οποίο είχε καταρτιστεί τον Νοέμβριο του 2013. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν, τότε, εργαζόμενοι στην ΕΕΣΣΤΥ, το οργανόγραμμα του 2013 ήταν "χαοτικό", προβλέποντας μία γενική διεύθυνση, πέντε διευθύνσεις, 35 τμήματα και πολυάριθμους τομείς και ομάδες. 

Πάντως, σύμφωνα με πηγές στο σιδηρόδρομο, οι παρεμβάσεις στο οργανόγραμμα της ΕΕΣΣΤΥ είναι περιορισμένες, αποσκοπώντας σε διορθώσεις που αφορούν, μεταξύ άλλων, τον προσδιορισμό ορισμένων θέσεων ευθύνης. Ταυτόχρονα, όπως αναφέρουν, ο αριθμός των θέσεων εργασίας δεν αλλάζει. Ενδεικτικά, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προβλέπονται 1031 θέσεις όσες και με το προγενέστερο οργανόγραμμα, ενώ και στην ΕΕΣΣΤΥ διατηρείται ο ίδιος αριθμός.

Ωστόσο, η διατήρηση του ίδιου αριθμού θέσεων εργασίας δεν αποκλείει ενδεχόμενες ευνοϊκές προαγωγές, τη δημιουργία διευθύνσεων με ολιγάριθμο προσωπικό ή και την αύξηση των "πόστων" ευθύνης. Ενδεχομένως, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της ΕΕΣΣΤΥ λαμβάνουν χώρα μόλις έξι εβδομάδες μετά την τοποθέτηση νέας διοίκησης.

Εξάλλου, δύσκολα υπάρχει απάντηση στο ερώτημα τι εξυπηρετεί η αλλαγή οργανογράμματος σε εταιρείες που βρίσκονται σε καθεστώς μεταβίβασης σε νέο μέτοχο, ο οποίος αναμένεται να προχωρήσει σε ευρύτατες αλλαγές. Απάντηση δίνουν πηγές που σημειώνουν ότι με τον τρόπο αυτό, η νέα διοίκηση - η Ferrovie dello Stato Italiano στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ - θα βρει μία δεδομένη κατάσταση, την οποία στο όνομα της προάσπισης της εργασιακής ειρήνης, θα αποφύγει, σε πρώτη φάση, να αλλάξει. 

Με αργούς ρυθμούς η ιδιωτικοποίηση

Δεδομένου όμως, ότι η μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς και της ΕΕΣΣΤΥ είτε στην Ferrovie είτε στην τσέχικη Skoda Transportation a.s. που έχουν υποβάλει ενδιαφέρον θα αργήσει, ενδεχομένως να… έχουν νόημα οι αλλαγές στα οργανογράμματα των δύο εταιρειών.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οικονομικό κλείσιμο της πώλησης στη Ferrovie δεν αναμένεται νωρίτερα από το πρώτο τρίμηνο του 2017. Και αυτό διότι εκκρεμεί η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την μη επιβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντολής ανάκτησης της παράνομης κρατικής ενίσχυσης, όπως και για το κλείσιμο του φακέλου της Ε.Ε. περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων.

Στην ΕΕΣΣΤΥ, η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης θα καθυστερήσει περαιτέρω, καθώς τα δύο ενδιαφερόμενα σχήματα θα πρέπει να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές στις 5 Δεκεμβρίου. Εάν δεν υπάρξει παράταση, θα απαιτηθούν αρκετοί μήνες ωσότου η εταιρεία ξεφύγει από τον κρατικό έλεγχο.


Δημήτρης Δελεβέγκος-capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου