Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Πάτρα: Ετοιμάζουν μέτωπο και για το τρένο

Σύσκεψη με θέμα την διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής «στα όρια του Δήμου Πατρέων», συγκαλεί η δημοτική αρχή το ερχόμενο Σάββατο 22 Απριλίου στις 11 το πρωί στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στου Λαδόπουλου.
Στη σύσκεψη έχουν προσκληθεί σύλλογοι
και φορείς της Πάτρας και όπως όλα δείχνουν, η δημοτική αρχή προτίθεται να κάνει μια ενημέρωση για τα μέχρι σήμερα δεδομένα, για το τι ζήτησε από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη κατά την πρόσφατη επίσκεψή τους στο Δημαρχείο.
ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ
Επίσης θα τεθούν επί τάπητος οι τρεις προτάσεις που έχει καταθέσει στον Δήμο Πατρέων ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης για την διέλευση της γραμμής. Πάντως, σύμφωνα με εκτιμήσεις πρόθεση της Δημοτικής Αρχής είναι η συγκρότηση ενός μετώπου φορέων προκειμένου να ασκήσει πιέσεις για την υιοθέτηση της πρότασης της για παράκαμψης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από τον πολεοδομικό ιστό της Πάτρας. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται και από τον τίτλο της ενημερωτικής εκδήλωσης που κάνει λόγο για διέλευση «στα όρια του Δήμου Πατρέων».
Ο Χ. ΚΟΡΔΑΣ
Οπως ανέφερε στην «Π» ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς, η Δημοτική Αρχή σκοπεύει να ακούσει τους φορείς και να καταθέσει πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο η οποία όμως δεν θα διαφοροποιείται από την σημερινή της θέση.
Η δημοτική αρχή απορρίπτει εξ ολοκλήρου οποιαδήποτε σκέψη για επιφανειακή διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το παραλιακό μέτωπο ενώ παράλληλα θεωρεί ότι και η λύση της υπογειοποίησης στο κεντρικό τμήμα της πόλης, έχει πολλές τεχνικές δυσκολίες που θα κάνουν χρονοβόρο το έργο.
ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Σύμφωνα με τον κ. Κορδά η δημοτική αρχή παραμένει σταθερά υπέρμαχος της περιμετρικής διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής καθώς θεωρεί ότι η πόλη δεν πρέπει να τεμαχίζεται. Επιπλέον, με την περιμετρική χάραξη, η σιδηροδρομική γραμμή θα μπορεί ελεύθερα να συνεχίζει την πορεία της προς τον Πύργο, ενώ μέσω του Γλαύκου θα μπορεί να συνδέεται με το νέο λιμάνι.
Οσον αφορά στο κόστος αυτής της λύσης, ο κ. Κορδάς τόνισε ότι όσα έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα είναι εκτιμήσεις και θεωρίες και αν δεν γίνει κάποια μελέτη, κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει αν αυτή η λύση είναι όντως η πιο ακριβή και δύσκολη τεχνικά.
ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Από όσα είναι γνωστά μέχρι σήμερα, τρεις είναι οι προτάσεις του υπουργείου Υποδομών προς τον Δήμο Πατρέων για την διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα. Η μία πρόταση προβλέπει να φθάσει ο νέος σιδηρόδρομος μέχρι τον παλαιό σταθμό στην συνοικία του Αγίου Διονυσίου και το υπόλοιπο κομμάτι του σιδηροδρόμου να περνά έξω από την Πάτρα, η οποία αντιμετωπίζεται από το υπ. Υποδομών ως μια πρόταση με μακρύ χρονοδιάγραμμα και πολύ υψηλό κόστος.
Οι άλλες δύο λύσεις προβλέπουν την υπογειοποίηση της γραμμής από την περιοχή του Αγίου Διονυσίου, μέχρι τον Αγιο Ανδρέα μέσα από όλο το παραλιακό μέτωπο της πόλης. Η μία από αυτές τις λύσεις, προβλέπει την χρησιμοποίηση της υπάρχουσας όδευσης, ενώ η δεύτερη προβλέπει νέα όδευση μέσα από το λιμάνι, με διπλή γραμμή.
Επίσης, οι δύο αυτές λύσεις προβλέπουν την ωρίμανση του έργου για ελαφρύ τρένο στις συνοικίες της Πάτρας και την ένταξή του στον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Σ.Παπανδρέου - pelop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου