Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Νίκου Ντάνου
Ας εξηγήσει κάποιος γιατί εστάλη το εξώδικο της απεργίας που στην συνέχεια ανεστάλη όταν ( πολύ σωστά ) είχαν τηρηθεί οι κοινωνικές παράμετροι στο
ωράριο των στάσεων εργασίας .
Ποιες είναι οι δεσμεύσεις που ελήφθησαν από τους διοικούντες για τα ζητήματα που έθιγε το απεργιακό εξώδικο και η κινητοποίηση έγινε ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ .
που πήγαν οι ΑΠΕΙΛΕΣ!!!
οι μηχ/γοι μιλούν γι' αδιαφανή ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ προσώπων και μηχανισμών .
το κοινωνικό ζήτημα είχε καλυφθεί από την πλευρά των εργαζομένων ενώ η στάση της Γενικής Διεύθυνσης ( για τους δικούς της προφανώς λόγους ) ήταν εργοδοτική έως παράνομη .
Τι το θετικό προέκυψε για τον κλάδο έλξης μετα από την ομόφωνη
ΠΑΛΙΝΩΔΙΑ!!!
με τιμή
ΝΤΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σε αυτό το θέμα είμαι και εγώ με τον Νίκο,θέλω και περιμένω μια απάντηση που να σέβεται τους 3 νεκρούς πρώτα και μετά τα μέλη....Καλά μυαλά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλη στην συνέλευση στου Ρέντη σου εξηγήθηκε εκτενώς ότι η απόφαση για την αναστολή μόνο στα επιβατικό τρένα έγινε ομόφωνα λόγω του lock out που προκήρυξε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΔιαγραφήΤο Σωματείο δεν είναι δυνατό να επιτρέψει την εφαρμογή αυτού του μέτρου, που αποτελεί την κορυφαία επίθεση της εργοδοσίας. Με την τακτική μας βάλαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να απολογείται.
Ούτε φυσικά οι 3 νεκροί θα γυρίσουν πίσω,ούτε τα φωτοσήματα θα ανάψουν με δυο τετράωρες στάσεις εργασίας στα επιβατικά τρένα.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι το Σωματείο πραγματοποίησε τριήμερη απεργία στα εμπορικά για το θέμα της ασφάλειας της κυκλοφορίας και συνεχίζει την προσπάθεια καθημερινά, ενώ ο κάθε συνάδελφος οφείλει να τηρεί τις κανονιστικές διαδικασίες κατά γράμμα πλέον όπως είπα και στο Ρέντη.
Καλά Μυαλά
Όσον αφορά τον συνάδελφο Ντάνο,οι μηχανοδηγοί πολλά λένε κατά καιρούς.
Αν έχει κάτι επίσημο να πεί εδώ είμαστε.
Η τακτική των διαδρόμων,ανήκει σε αυτούς που την υπηρέτησαν άλλωστε!
Γενιδούνιας Κώστας