Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Επανεμφάνιση Αθ. Ζηλιασκόπουλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με… μηνύματα

O κ. Ζηλιασκόπουλος σε ομιλία του αναφέρθηκε στην πρόταση του και την έλλειψη πρωτοβουλιών για την δημιουργία κέντρων συναρμολόγησης και μεταποίησης των εμπορευμάτων που μεταφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και που θα μπορούσαν
-αν υλοποιούνταν-να δημιουργήσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Παράλληλα αναφέρετε και στην εσωστρέφεια των εγχώριων εταιρειών logistics αλλά και στην θητεία του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Διαβάζουμε στο metaforespress.gr 
Επανεμφανίστηκε ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος (φωτογραφία αρχείου), ο οποίος – από πολλούς – θεωρείται «στέλεχος με επιρροή» στον ευρύτερο κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος αποχώρησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έπειτα από διαφωνίες με τον νυν υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, με αποκορύφωμα τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης, έκανε έναν σύντομο απολογισμό της θητείας του, σε οικονομικό συνέδριο, όπου ήταν ομιλητής.

Μίλησε για τα χρόνια, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινδύνευε με χρεωκοπία, μέχρι τα χρόνια της εξυγίανσης και των μεγάλων εμπορικών συμφωνιών, όπως με την Cosco.

Στην ομιλία του σχολίασε ότι, παρόλο που εφέτος θα δρομολογηθούν πάνω από 500 τρένα από το Ικόνιο προς την Κεντρική Ευρώπη, αυτά περιορίζονται στο «μεταφορικό κομμάτι».

Με άλλα λόγια, ότι ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί η προστιθέμενη αξία που θα έπρεπε στην Ελλάδα, όπως κέντρα συναρμολόγησης, μεταποίησης, κτλ.

Μάλιστα, χαρακτήρισε τις ελληνικές εταιρείες logistics «εσωστρεφείς» και χωρίς τεχνογνωσία για global players.

Τέλος, ανέδειξε τη σημασία των συνδυασμένων μεταφορών και logistics, παραθέτοντας ως χώρα – πρότυπο την Ολλανδία, στην οποία τα logistics αντιστοιχούν στο 30% του ΑΕΠ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου