Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Απαντήσεις ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ για τη σιδηροδρομική Εγνατία

Το Νοέμβριο ο βουλευτής Δράμας της ΝΔ Δημήτρης Κυριαζίδης απεύθυνε ερώτηση προς τον υπουργό υποδομών κ. Σπίρτζη σχετικά με την αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου στην ΑΜ και το υπό μελέτη έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Πριν από τις γιορτές στην ερώτηση του βουλευτή απάντησαν
μέσω του υπουργείου υποδομών ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και η εταιρεία ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.
Από τις δύο απαντήσεις προκύπτει ότι πρόθεση του Οργανισμού είναι να προετοιμάσει μελετητικά το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας χωρίς να αδιαφορήσει για το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο. Στην απάντησή του ο διευθύνοντας σύμβουλος του ΟΣΕ Κωνσταντίνος Πετράκης4 αναφέρει ειδικότερα:
«Ο σχεδιασμός του ΟΣΕ αναφορικά με τη σιδηροδρομική Εγνατία και το υφιστάμενο δίκτυο γίνεται εκ παραλλήλου. Η μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής Εγνατίας έχει μακροπρόθεσμο χαρακτήρα ενώ η αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου έχει μεσοπρόθεσμο χαρακτήρα. Ο ΟΣΕ έχει ήδη εκπονήσει οριστικές μελέτες σε εντοπισμένα τμήματα βελτίωσης της χάραξης και ειδικότερα για τα τμήματα Στρυμόνα – Σερρών, Δράμα – Παρανέστι – Σταυρούπολη. Για την υλοποίηση των παραπάνω θα αναζητηθούν πόροι από τα τρέχοντα χρηματοδοτικά εργαλεία. Συνεπώς, με αυτόν τον τρόπο θα αξιοποιηθούν οι πόλεις Σερρών και Δράμας. Ο σχεδιασμός της σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι σύνθετο έργο χωρίς μελετητική ωρίμανση τέτοια που να είναι εφικτός ο ακριβής προϋπολογισμός του έργου».
Πιο πολλές αναφορές στη σιδηροδρομική Εγνατία έχει η απάντηση του διευθύνοντα συμβούλου Χρήστου Διονέλη της εταιρείας ΕΡΓΟΣΕ. Η απάντηση αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας περιλαμβάνεται μεταξύ των τεσσάρων προτάσεων – επενδύσεων συνδυασμένων μεταφορών τις οποίες το υπουργείο μεταφορών και υποδομών έχει διαμορφώσει και οι οποίες έχουν κατατεθεί στην επενδυτική πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το σχέδιο Γιούνκερ, με αρχική εκτίμηση κόστους 5,5 δις ευρώ.
Πρόκειται για τη δημιουργία ενός νέου σιδηροδρομικού διαδρόμου ανάλογου με αυτού της οδικής Εγνατίας, με σκοπό την εξυπηρέτηση διεθνών μεταφορών που θα συνδέει τα λιμάνια Ηγουμενίτσας – Θεσσαλονίκης – Νέας Καρβάλης – Αλεξανδρούπολης. Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Καβάλα – Τοξότες δε σχεδιάστηκε με σκοπό την αντικατάσταση ή κατάργηση, ή βελτίωση της υφιστάμενης γραμμής που διέρχεται από τους νομούς Σερρών και Δράμας, αλλά ως επέκταση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου. Μικρότερο υποτμήμα αποτελεί η σιδηροδρομική γραμμή από τη Νέα Καρβάλη, σύνδεση με τον εμπορικό λιμένα Καβάλας Φίλιππος Β’ μέχρι τους Τοξότες, για τις μελέτες του οποίου η ΕΡΓΟΣΕ έχει εξασφαλίσει κοινοτική χρηματοδότηση στο πλαίσιο της προγραμματικής περιόδου ΕΣΠΑ 2014 – 2020, με τις οποίες επιτυγχάνεται πλήρης ωρίμανση για την κατασκευή του».
Www.proininews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου