Ολοκληρώνεται την Πέμπτη η διαδικασία για την κατάθεση των βιογραφικών για την πρόσληψη των 60 νέων μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αιτήσεις δεν έχουν σε καμία περίπτωση ξεπεράσει τις
εκατοντάδες παρά τα όσα τεχνηέντως διοχετεύθηκαν ως πληροφορίες γύρω από το θέμα .
Οι πληροφορίες που διοχευτεύτηκαν για δήθεν χιλιάδες αιτήσεων, αφορούσε επικοινωνιακό παιχνίδι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ Έλξης, ενώ το στέκι γνωρίζει και τον εμπνευστή της ιστορίας αυτής, που προσπάθησε να αποπροσανατολίσει για τις προσλήψεις μηχανοδηγών, για λόγους που θα εξηγήσουμε όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή. (και αυτή θα είναι σύντομα).
Το στέκι της έλξης, θα δημοσιεύσει εν ενευθέτω χρόνω ΚΑΙ τον τρόπο επιλογής των 60 νέων μηχανοδηγών, ο οποίος δεν έχει σχέση με όσα ακούγονται απο τα πρόσωπα που διακινούν στοχευμένα πληροφορίες γύρω απο ένα τόσο ευαίσθητο θέμα,για προφανείς λόγους.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διασφαλίσουν τα υψηλότερα στάνταρ για το νέο προσωπικό.
Στο στέκι έχουν έρθει αρκετά μηνύματα απο ενδιαφερόμενους για τις θέσεις των μηχανοδηγών και απαντήθηκαν ΟΛΑ.
Λυπούμαστε που πληροφορηθήκαμε ότι υπηρεσιακό στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρτησε στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, ανακοίνωση ...blog για το θέμα, θέλοντας να αποπροσανατολίσει (το ξαναγράφουμε) για τις προσλήψεις.
Είναι αδιανόητο, υπηρεσιακά στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κυκλοφορούν με ανακοινώσεις παραταξιακών blog για το θέμα, είναι αδιανόητο να διοχετεύουν λανθασμένες πληροφορίες που αποθαρύνουν στην ουσία ενδιαφερόμενους να καταθέσουν αιτήσεις για τις θέσεις μηχανοδηγών.
Το φαινόμενο για την έλλειψη μεγάλου ενδιαφέροντος για τις θέσεις μηχανοδηγών δεν είναι αποκλειστικά Ελληνικό. Τόσο η επικινδυνότητα της εργασίας, όσο και τα αυξημένα προσόντα (αλλά και το ορθό όριο ηλικίας,υπάρχει βέβαια μια συζήτηση για το πόσο θα έπρεπε να είναι αυτό) που απαιτούνται, σε συνδυασμό με τα ακατάστατα ωράρια λειτουργούν αποτρεπτικά για τις σημερινές γενιές των νέων, ενώ και ο σιδηρόδρομος δεν έχει βρεί ακόμα την θέση που του αξίζει στην Ελληνική Κοινωνία έτσι ώστε οι θέσεις εργασίας να είναι περιζήτητες.
Θυμίζουμε ότι ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η DB στην Γερμανία όπου οι Γερμανοί δυσκολεύονται πλέον στις προσλήψεις προσωπικού έλξης.
Εμείς θα ενημερώσουμε ΕΓΚΥΡΑ και ΕΓΚΑΙΡΑ τους συναδέλφους για όλες τις εξελίξεις γύρω απο το θέμα.
Μέχρι στιγμής το μόνο βέβαιο είναι ότι η προθεσμία για τις αιτήσεις λήγει την ερχόμενη Πέμπτη 5 Απριλίου και τότε θα έχουμε πλήρη εικόνα.
Όσο για αυτούς που αναπαρήγαγαν σενάρια επί σεναρίων.
Όπως και όλα τα τελευταία χρόνια,δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα και απλά φαντάζονται και στην συνέχεια αναπαράγουν σενάρια.
Τα οποία μένουν σενάρια.....
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Μακαρι να επιλεγω δεν ζητω τπτ αλλο...Ειναι κατι που περιμενα χρονια να κανω στην ζωη μου.. Καλο Πασχα σε ολους και περιμενουμε με ανυπομονεσια τα αποτελεσματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλύτερο που έβγαλαν προς τα έξω είναι η επιτροπή των Ιταλών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τις προσλήψεις,να κάνουν ένσταση στην "επιτροπή"
ΝΕΜΕΣΙΣ είναι και θα περάσει.