Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Στην τελική ευθεία από την περιφέρεια η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας.


Στην τελική ευθεία βρίσκεται από πλευράς περιφέρειας Θεσσαλίας το έργο της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα, που θα μειώσει κατά πολύ το
χρόνο πρόσβασης από τη Δυτική Θεσσαλία προς Αθήνα.

Η περιφέρεια έχει ολοκληρώσει τις διαδικασίες ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ με δεέσμευση 57,5 εκατ. ευρώ, αλλά από πλευράς υπουργείου Υποδομών καθυστρεί το θέμα των απαλλοτριώσεων ....Επελέγη η δικαστική οδός που είναι χρονοβόρα (ήδη έχει υπάρξει μία αναβολή) αντί της μεθόδου που προτάθηκε από την περιφέρεια της χρήσης του άρθρου 7α, για να αποφευχθούν οι χρονοβόρες κι γραφειοκρατικές διδικασίες...

Εντωμεταξύ το υπουργείο Υποδομών, που έχει αναλάβει το ΄λλο σημαντικό κομμάτι του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας, δηλαδή την ηλεκτροκίνηση Λάρισας- Βόλου, κωλυσιεργεί κι ακόμη δεν έχει προκηρύξειτο έργο, προύπολογισμού 60 εκατ. ευρώ περίπου. Το τμήμ από παλαιοφάρσαλο έως Λάρισα, είναι ετοιμο να λειτουργήσει πό φθινόπωρο με τη νέα υπερσύγχρονη αμαξοστοπιχία της Ιταλικης Ferovia (το Λευκό Βέλος) που εμ ταχύτητες μέχρι 250 χιλιόμετρα την ώρα, αναμέναται να συντομεύσει τη διαδρομή Αθήν- Θεσσαλονίκη στις 3,5 ώρες, γεγονός που σημαίνει ότι η διαδρομή Λάρισα- Αθήνα θα είναι μόλις 2 ώρες και ένα τέταρτο! και περίπου 1 ώρα και ένα τέταρτο η διαδρομή Λάριοσα- Θεσσαλονίκη!

Μέχρι αρχές Φθινοπώρου θα έχει τεθεί σε λειτουργία το νεο τμήμα Τιθορέας - Δομοκού, με τις σήτργγες που θα απαοτελε΄σει τη βάση για την επίτευξη αυτών των υψηλών ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα μένουν τα τμήματα εντός τηςΘεσσαλιας, προκειμένου πέρα από τη Λάροισα και τα Τρίκαλα, η Καρδίτσα και ο Βόλος να έχουν υψηλές ταχύτητεςπροσέγγισης προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη...

www.thessaliatv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου