Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Για πρώτη φορά ΡΗΓΜΑ σε απεργιακή κινητοποίηση εντός της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών

Με ευθύνη της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, για πρώτη φορά επίσημα μέλος της Ομοσπονδίας  διαφοροποιεί την συμμετοχή του σε απεργιακή διαδικασία, αποδεικνύοντας την διάλυση που κυριαρχεί σήμερα στο Όργανο και αποκαλύπτοντας 
τις  ευκαιριακές προσεγγίσεις της παρέας της Κάνιγγος και του ελάσσονος Παρασκευόπουλου.

Αναρωτιόμαστε αν η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει ενημερωθεί ότι οι συνάδελφοι στο Σωματείο Εργαζομένων ΤΡΑΜ αύριο πραγματοποιούν 4ωρη στάση εργασίας (απο την έναρξη της λειτουργίας του ΤΡΑΜ μέχρι τις 9 το πρωί).
Για την παρέα της Κάνιγγος τίθενται συγκεκριμένα ερωτήματα αλλά πλέον υπάρχει και μια σημαντική υποχρέωση της που απορρέει απο ενέργειες που ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ κάνανε αγκαζέ στο παρελθόν.

1.Γνώριζε η ΠΟΣ ότι μέλος της δεν θα συμμετείχε στην απεργία; 
2. AN το γνώριζε, ποια ακριβώς ήταν η στάση του Προεδρείου, ενημέρωσε ως όφειλε ο Πρόεδρος όλες τις παρατάξεις για την πρωτοφανή στα χρονικά αυτή κίνηση για να συζητηθεί το θέμα;
3.Η  πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών αποδέχεται πλέον αυτήν την κατάσταση , να αποφασίζουν δηλαδή τα Σωματεία όπως θέλουν για τις απεργιακές κινητοποιήσεις απο εδώ και στο εξής; Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν συνδικαλιστές της παρέας του ελάσσονος Παρασκευόπουλου καταφέρθηκαν ενάντια στα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επειδή ...δεν προκήρυξαν στάση εργασίας στις 5 το απόγευμα όταν η ΠΟΣ έχασε δικαστήριο και κατονομάζοντας συναδέλφους ως "απεργοσπάστες".
4. Ποια θα είναι η αντίδραση της ηγεσίας της  ΠΟΣ απέναντι στα φαινόμενα ΔΙΑΛΥΣΗΣ της.
5. Πως θα πείσει τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στην απεργία αύριο όταν Σωματεία της προκηρύσσουν απλές στάσεις εργασίας ; 
6. Γιατί η ΠΟΣ ενώ ο Σύλλογος Εργαζομένων ΤΡΑΜ αποτελεί μέλος της- εδώ και 6 μήνες μάλιστα-, δεν έχει ακόμα παρέμβει στις διαπραγματεύσεις στην ΣΤΑΣΥ για την υπογραφή ΣΣΕ, που μέχρι σήμερα δεν έχουν τελεσφορήσει, όταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαιτούσε να πράξει το ίδιο και μάλιστα η ΠΟΣ απειλούσε μέχρι και ότι θα τορπιλίσει τις διαπραγματεύσεις; 2 μέτρα και 2 σταθμά απο την παρέα της Κάνιγγος; 

Είναι πλέον ξεκάθαρο σε όλους, ότι οι προσωπικές πολιτικές  εντός της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με ευθύνη των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο και βαθύ τέλμα τον θεσμό της ΠΟΣ.
Ενδεικτικό είναι,  ότι, ορισμένοι κουτοπόνηροι συνδικαλιστές της πλειοψηφίας, θέλησαν να παρουσιάσουν προσαυξημένα ποσοστά συμμετοχής σε εκλογικές διαδικασίες σε συγκεκριμένα Σωματεία προκειμένου να παρουσιάσουν 2501 ψηφίσαντες και έτσι να εκλεγούν 3 συνδικαλιστές της ΠΟΣ στην ΓΣΕΕ (αντί για 2 μέχρι σήμερα).
Συγκεκριμένα ,στο Σωματείο των Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ,  εμφανίστηκαν σε επίσημη κατάσταση που κοινοποίησε η πλειοψηφία της ΠΟΣ σε μέλος του Προεδρείου (Δίκτυο Σιδηροδρομικών), ότι έχουν ψηφίσει 114 συνάδελφοι για την Ομοσπονδία ενώ είχαν ψηφίσει μόλις 74! Κάποιοι θέλησαν δηλαδή να παρουσιάσουν ότι είχαν ψηφίσει 40 επιπλέον συνάδελφοι, γεγονός που θα αποτελούσε πρωτοφανή μεθόδευση ΚΑΙ νοθεία ενόψει του επικείμενου συνεδρίου του Οκτωβρίου.
Πρόκειται για πρωτοφανείς καταστάσεις εντός της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, πρωτοφανείς στην 100χρόνη ιστορία της, που γίνονται με ευθύνη των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και είναι αποτέλεσμα  του πανικού που έχει κυριεύσει τις 2 παρατάξεις καθώς με τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα στα Σωματεία και όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί, χάνουν μετά απο 100 χρόνια την 1η θέση, ενώ εκλέγονται 2 εκπρόσωποι μας για το επόμενο συνέδριο στην ΓΣΕΕ και ΝΑΙ σωστά μαντέψατε συνάδελφοι, με τα σημερινά αποτελέσματα, εκτός μένει ένας εκ των 2 σημερινών εκπροσώπων (Λεβέντης ή  Κιουτσούκης).
Και αυτό δεν αλλάζει ούτε με την συμμετοχή του Σωματείου ΤΡΑΜ  στο επόμενο συνέδριο, όπως προφανώς σκέφτηκαν όσοι μεθόδευσαν την συμμετοχή του στην ΠΟΣ, Σωματείο που σήμερα ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ότι λειτουργεί μακριά απο τις αποφάσεις της ΠΟΣ. Και είναι λογικό καθώς άλλος ήταν ο στόχος όσων πατρόναραν την εγγραφή των συναδέλφων  στο μητρώο της.

H ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΤΡΑΜ για την αυριανή στάση εργασίας που πλέον αποτελεί και επίσημα το πρώτο ρήγμα εντός της ΠΟΣ.



Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Σκεφτείτε  συνάδελφοι μηχανοδηγοί και εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έβγαζαν τα Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωση ότι απλά θα συμμετείχαν με στάση εργασίας στην αυριανή κινητοποίηση, και το τι θα γινόταν απο τους εργατοπατέρες της Κάνιγγος ; 
Υ.Γ.2 Και το Σωματείο των μηχανοδηγών να έβγαζει κοινή ανακοίνωση με τους ηλεκτροδηγούς της ΣΤΑ.ΣΥ ; 
Υ.Γ.3 Κανά εξώδικο θα στείλει τώρα η απαξιωμένη παρέα της Κάννιγγος ή θα κρυφτεί και πάλι πίσω απο τις κλειστές πόρτες των γραφείων της; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου