Συνεχίζετε η συκοφαντική επίθεση ενάντια στο Σωματείο των μηχανοδηγών, στο οποίο ασκεί κριτική -καθ υπόδειξη- ο γνωστός γραφικός και μέλος του, (αλλά δεν τολμά να εμφανιστεί σε συνελεύσεις του), ο οποίος όμως θεωρεί ότι
Αυτή είναι η ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Σωματείου των μηχανοδηγών και ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ.
Θέση η οποία άλλωστε είχε εκφραστεί και με Δελτίο Τύπου στις 13 Οκτωβρίου. Το οποίο έγραφε χαρακτηριστικά :
Το Σωματείο μας οφείλει και θα πράξει τα πάντα προκειμένου να ακυρωθούν οι διεργασίες του 36ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου, τόσο στην δικαιοσύνη όσο και συνδικαλιστικά, τα αποτελέσματα των διεργασιών του οποίου δεν αναγνωρίζει παρά μόνο ως αντιδημοκρατικά και νόθα και ως άκρως επικίνδυνα για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
η ΠΕΠΕ ως μέλος της Ομοσπονδίας δεν μπορεί να ασκεί κριτική στις αποφάσεις της.
Ιλαροτραγωδία κανονική.
Ο γραφικός εκπρόσωπος των ΠΑΣΚ - ΔΑΚ- ΔΕΣΚ έχει αναλάβει την εργολαβία για την συκοφάντηση της ΠΕΠΕ στους συναδέλφους προκειμένου να δικαιολογηθεί η ανικανότητα της ηγεσίας της ΠΟΣ για την υπογραφή ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ.
Η επιστολή της ΠΕΠΕ προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και άλλους φορείς) έγινε στις 24/10 και αναφέρει όπως είχε γράψει και το στέκι, ότι το Σωματείο μας δεν έχει αναγνωρίσει ως νόμιμα τα αποτελέσματα των εργασιών του Νόθου συνεδρίου της ΠΟΣ και πως μέχρι να τελεσίδικήσει η υπόθεση στην Ελληνική Δικαιοσύνη (κάτι που μπορεί να πάρει έως και 2 χρόνια) οι αποφάσεις της Ομοσπονδίας δεν αναγνωρίζονται, ενώ όπου συμφωνεί το Σωματείο των μηχανοδηγών θα υπάρχει ΓΡΑΠΤΗ επιστολή του.
Τι ακριβώς δεν κατάλαβαν λοιπόν οι της ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ.
Και τι πιστεύουν μήπως.
Ότι η ΠΕΠΕ που αμφισβητεί τις αποφάσεις ενός συνεδρίου για την εκλογή Οργάνων ως παράνομες, θα υποχρεούται κατόπιν να ακολουθεί τους παράνομα ...εκλεγέντες;
Αυτή είναι η ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Σωματείου των μηχανοδηγών και ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ.
Θέση η οποία άλλωστε είχε εκφραστεί και με Δελτίο Τύπου στις 13 Οκτωβρίου. Το οποίο έγραφε χαρακτηριστικά :
Το Σωματείο μας οφείλει και θα πράξει τα πάντα προκειμένου να ακυρωθούν οι διεργασίες του 36ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου, τόσο στην δικαιοσύνη όσο και συνδικαλιστικά, τα αποτελέσματα των διεργασιών του οποίου δεν αναγνωρίζει παρά μόνο ως αντιδημοκρατικά και νόθα και ως άκρως επικίνδυνα για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Για όλα αυτά αποκλειστικά υπεύθυνοι είναι οι 38 σύνεδροι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ που απέκλεισαν τους 2 αντιπροσώπους της ΠΕΠΕ σε μια πραξικοπηματική και αντιδημοκρατική πράξη που έχει εξοργίσει την σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία των μηχανοδηγών.
Μοναδική παραφωνία στον αντιδημοκρατικό κατήφορο σε βάρος του Σωματείου μας, ο γραφικός και ο συνάδελφος Συρόπουλος, οι οποίοι δεν τόλμησαν να προσέλθουν σε συνελεύσεις του κλάδου πέρυσι και έστειλαν επιστολή για να διαβαστεί απο τους συνδικαλιστικούς πατερούληδες τους στο συνέδριο της ΠΟΣ, ότι τάχα διαφωνούσαν με τις εκλογές του Σωματείου μας. (Αλλά δεν κατέθεσαν ποτέ ένσταση για αυτές ούτε στις συνελεύσεις, ούτε τις ημέρες διεξαγωγής των αρχαιρεσιών).
Κλείνοντας
Οι απεργίες δεν βγαίνουν παράνομες επειδή έστειλε ένα Σωματείο μια επιστολή για να προασπιστεί τα συμφέροντα των μελών του απέναντι σε αποφάσεις που λαμβάνονται απο μια παράνομα συγκροτηθείσα πλειοψηφία, απο ΝΟΘΟΥΣ.
Οι απεργίες κρίνονται παράνομες όταν υπάρχουν τυπικοί και ουσιαστικοί λόγοι.
Δυστυχώς η ΠΟΣ στο τυπικό σκέλος, ήταν τουλάχιστο απροετοίμαστη, με πολύ κακή εκπροσώπηση.
Την ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ δεν την διαπραγματεύονται μηχανοδηγοί.
Την διαπραγματεύονται οι ηγέτες της ΠΟΣ 5 μήνες τώρα.
Ηγέτες που κατόρθωσαν σε διάστημα 2 μηνών να έχουν 3 δικαστικές αποφάσεις για παράνομες απεργίες και ούτε ένα γραπτό κείμενο παρότι το καλοκαίρι διαβεβαίωναν ότι η ΕΕΣΣΤΥ θα υπογράψει ΣΣΕ με την ΠΟΣ, μετά πάλι έλεγαν στους τεχνίτες με βεβαιότητα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπογράψει και σήμερα 7 Νοεμβρίου ψάχνουν δικαιολογίες για την -εμφατική- συνδικαλιστική τους ανεπάρκεια.
Οι μηχανοδηγοί στην συνεδρίαση του ΔΣ της 1ης Νοεμβρίου, είχαν πάρει ομόφωνα απόφαση να συμμετέχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις που είχε εξαγγείλει η ΠΟΣ στηρίζοντας τον αγώνα των εργαζομένων (και ΟΧΙ των νόθων) στην τεχνική βάση.
Οι ώρες συμμετοχής θα ανακοινώνονταν μετά την δικαστική απόφαση -εφόσον κρίνονταν νόμιμες οι απεργίες- και στα πλαίσια των όσων είχε δηλώσει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΤΡΑΜ για την δράση του Σωματείου του. (Και αυτό μέλος της ΠΟΣ είναι).
Ας αφήσουν λοιπόν την πρεμούρα για τους μηχανοδηγούς, ορισμένοι και ας κοιτάξουν την καμπούρα τους.
Όσον αφορά τον γραφικό επαναστάτη του πληκτρολογίου,το ξαναλέμε.
Οι μηχανοδηγοί τον φτύνουν και αυτός νομίζει ότι βρέχει.
Φυσικά στις απεργίες, πάλι ρεπό θα έκανε, όπως έκανε απο το 2010 και μέχρι πρόσφατα.
Μπορεί και να δούλευε κιόλας.
Μιλάμε για είδους ανθρώπου που έχει αυξήσει το εισόδημα του πέραν του 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια (με την ίδια δουλειά) και θέλει να πείσει τον εαυτό του και αλλήλους, ότι πήρε αύξηση ...μια τυρόπιτα τον μήνα.
Αυτά βλέπουν οι μηχανοδηγοί και γελάνε μαζί του, για αυτό δεν τόλμησε να κατέβει η ΣΥΠΕ στις εκλογές πέρυσι.
ΔΕΝ θα έβρισκε ούτε την δικιά του ψήφο. (και δεν θα ήταν η πρώτη φορά, τουλάχιστο άλλες 2 προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό του, τι είχε ψηφίσει).
Μιλάμε για είδους ανθρώπου που έχει αυξήσει το εισόδημα του πέραν του 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια (με την ίδια δουλειά) και θέλει να πείσει τον εαυτό του και αλλήλους, ότι πήρε αύξηση ...μια τυρόπιτα τον μήνα.
Αυτά βλέπουν οι μηχανοδηγοί και γελάνε μαζί του, για αυτό δεν τόλμησε να κατέβει η ΣΥΠΕ στις εκλογές πέρυσι.
ΔΕΝ θα έβρισκε ούτε την δικιά του ψήφο. (και δεν θα ήταν η πρώτη φορά, τουλάχιστο άλλες 2 προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό του, τι είχε ψηφίσει).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου