Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Προαστιακός Αθήνας : Σοβαρά προβλήματα στην υποδομή


Τα σοβαρά προβλήματα στην υποδομή του Προαστιακού Αθήνας αποκαλύφθηκαν για άλλη μια φορά το περασμένο Σαββατοκύριακο, ταλαιπωρώντας εκατοντάδες επιβάτες και προκαλώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις στα δρομολόγια του. Αναλυτικότερα


συρμός παρουσίασε τεχνικό/μηχανικό  πρόβλημα και ακινητοποιήθηκε σε σταθμό που ήταν εν ενεργεία (επανδρωμένος με κλειδούχο και σταθμάρχη).

Ο συρμός ακινητοποιήθηκε εντός της κυρίας γραμμής, αλλά η κυκλοφορία διακόπηκε εντελώς από αυτόν γιατί ήταν αδύνατο να διευθετηθούν προς άλλη κατεύθυνση (παρακαμπηρίους) τα κλειδιά του σταθμού! Με λίγα λόγια σε επανδρωμένο σταθμό (με σταθμάρχη και κλειδούχο), ήταν αδύνατο να γίνει κυκλοφορία -χωρίς να έχουν καμία ευθύνη οι συνάδελφοι-από παρακαμπτήριο, αφού τα κλειδιά δεν λειτουργούν όντας καθηλωμένα χρόνια! 
Για άλλη μια φορά αποδείχτηκαν τα μεγάλα προβλήματα που έχουν ανακύψει εδώ και πολλά -πέραν των 10- ετών στην υποδομή του Προαστιακού Αθήνας, ενώ τις τελευταίες μέρες οι μηχανοδηγοί διαπιστώνουν ότι νέα προβλήματα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους και στο ΣΚΑ όπου οι συνάδελφοι σταθμάρχες αδυνατούν να χαράξουν τις Χαλκίδες προς τις γραμμές 401 και 402 ενώ πολλές φορές υπάρχουν προβλήματα και στα φωτοσήματα.

11 μήνες μετά την Κυβερνητική αλλαγή και παρά τις κατά καιρούς δηλώσεις, κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται το θέμα της ανάταξης του δικτύου που περιλαμβάνει και αυτό του Προαστιακού. Έχουν γίνει οι μελέτες, πόσο κοστίζουν,πότε θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός και πότε ασφαλώς θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Ένα θέμα που αφορά  τον ΟΣΕ.
Θυμίζουμε ότι στον Προαστιακό Αθήνας (εκτός απο το κομμάτι ΣΚΑ - Αεροδρόμιο) δεν λειτουργούν φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση ενώ σε πλήρη εγκατάλειψη εδώ και 10 χρόνια βρίσκεται οι γαλαρίες στην περιοχή των Μεγάρων.
Η κατάσταση φυσικά καθιστά σήμερα απαγορευτική την πύκνωση των δρομολογίων.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου