Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Ανακοίνωση Π.Ε.Π.Ε. για συμφωνία με ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 Συνάδελφοι συναδέλφισες

 Το Σωματείο προχώρησε σε συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να συνεχιστεί

η εύρυθμη λειτουργία των σιδηροδρομικών μεταφορών και τους θερινούς μήνες.

Είναι γνωστό ότι λόγω της πανδημίας είχε ανασταλεί η λειτουργία του εκπαιδευτικού Κέντρου του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών καθώς και η πιστοποίηση των μηχανοδηγών όλων των εταιρειών (πιστοποιητικά τύπου Β).

Με την συμφωνία που σύναψε το Σωματείο μας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται ρητά ότι θα προχωρήσει άμεσα στις προσλήψεις νέων μηχανοδηγών (με επίκεντρο την Βόρεια Ελλάδα) προκειμένου να εξαλειφθεί οριστικά κάθε φαινόμενο υπερεργασίας στον κλάδο μας, φαινόμενο που επανήλθε μετά τις συνταξιοδοτήσεις του 2020-2021 και σε συνδυασμό με την δεδομένη αδυναμία εκπαίδευσης νέων μηχανοδηγών που προαναφέραμε. Συνολικά τα τελευταία χρόνια έχουν προσληφθεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και πιστοποιηθεί, περσότεροι από 110 νέοι μηχανοδηγοί που εκπροσωπούνται σήμερα από την Π.Ε.Π.Ε.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα πλαίσια της συμφωνίας μας, θα καταβάλει επιπλέον αποζημίωση  στους μηχανοδηγούς για τις ημέρες υπερεργασίας , ενώ η συμφωνία για την καταβολή της  αποζημίωσης αυτής  μπορεί να επεκταθεί και μέχρι τις 31 Μαρτίου 2022.

Επιπλέον, θα καταβληθούν το επόμενο διάστημα στους πιστοποιημένους εκπαιδευτές και εξεταστές μηχανοδηγών,  οι αμοιβές για τις εκπαιδεύσεις των μηχανοδηγών των Rail Cargo και Pearl.

Σημειώνουμε ότι κανένας όρος της ισχύουσας επιχειρησιακής ΣΣΕ δεν τροποποιείται με την σημερινή συμφωνία για την οποία έχει ενημερωθεί το επιχειρησιακό Σωματείο (ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ), με το οποίο άλλωστε διατηρούμε άριστες σχέσεις.

Στα πλαίσια αυτά καλωσορίζουμε και τους 70 νέους συναδέλφους μας στον κλάδο κίνησης, όπως και τους 50 και πλέον τεχνίτες που επέστρεψαν στην τεχνική βάση, μετά τα όσα είχαν συμφωνηθεί στις διαπραγματεύσεις για την ισχύουσα Επιχειρησιακή Σύμβαση Εργασίας. Σε συνεργασία και στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες  της  ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η προσπάθεια θα συνεχιστεί, για να επανέλθουν ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.  

Κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Σωματείο μας απέρριψε πρόταση για αναστολή μέρους των θερινών αδειών των μηχανοδηγών (ακόμα και  έναντι αποζημίωσης) , καθώς η χορήγηση τους ρητά προβλέπεται στο άρθρο 7 παρ 3 της ισχύουσας ΣΣΕ (και σε συγκεκριμένες ημερομηνίες)  όρος που είναι ευνοϊκότερος της κείμενης εργατικής Νομοθεσίας.

Με την σημερινή συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 4η κατά σειρά τα τελευταία 4 χρόνια, το Σωματείο μας επιβεβαιώνει την βαθιά προσήλωση του  στο συλλογικό δίκαιο έναντι των ατομικών συμφωνιών, που προωθεί το τελευταίο Νομοσχέδιο για τα εργασιακά, ενώ επιβεβαιώνεται  η διαχρονική στήριξη των μηχανοδηγών για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Η Π.Ε.Π.Ε.  θα συνεχίσει ακόμα πιο εντατικά την προσπάθεια για σύναψη συλλογικών συμφωνιών με όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες ,για την προστασία των συμφερόντων ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών στην Ελληνική Επικράτεια.

Το θεσμικό πλαίσιο που έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε με την κοινή μας δράση και πορεία τα τελευταία χρόνια, μέσα από την διαφορετικότητα των απόψεων εντός της Π.Ε.Π.Ε.,  αλλά πάντα με γνώμονα το κοινό μας συμφέρον,  (ΣΣΕ, Νέος Κανονισμός Κίνησης και Κυκλοφορίας, Νόμος για τις ώρες Μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό, πιστοποιημένοι εκπαιδευτές και εξεταστές μηχανοδηγών, προστασία της έδρας του μηχανοδηγού, προγράμματα εργασίας, ανατροπή του άρθρου 29 του Κανονισμού Εργασίας  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανάγκαζε τους μηχανοδηγούς σε υποχρεωτική εργασία σε ημέρες ανάπαυσης και επαναφορά του πενθήμερου,  ανατροπή της πολιτικής της εκ περιτροπής εργασίας και αναστολής των συμβάσεων εργασίας εν μέσω πανδημίας, μείωση της υπερωριακής απασχόλησης κατά 45% τα τελευταία 6 χρόνια,  νέες προσλήψεις κτλπ) αποτελεί εχέγγυο για την πορεία του κλάδου μας τα επόμενα χρόνια.

Την ενότητα του Σωματείου μας, οφείλουμε να την διαφυλάξουμε ΟΛΟΙ, σεβόμενοι την διαφορετική άποψη του καθενός. Ενωμένοι άλλωστε μπορούμε να καταφέρουμε ακόμα περσότερα.

Στις απολογιστικές συνελεύσεις του Σεπτεμβρίου, θα συζητήσουμε από κοινού και θα συναποφασίσουμε για τις  συμμαχίες και τις πρωτοβουλίες που απαιτούνται σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την  δυσάρεστη κατάσταση  που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στο σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό κίνημα. (Υπενθυμίζουμε ότι εκκρεμεί η απόφαση της δικαιοσύνης για τα όσα είχαν συμβεί στο τελευταίο συνέδριο της Π.Ο.Σ. , την νομιμότητα των εργασιών του οποίου αμφισβητεί με ομόφωνη του απόφαση το Σωματείο μας, αλλά και το Σωματείο των Σταθμαρχών ΟΣΕ).

Οι αποφάσεις μας θα έχουν όπως πάντα στο  επίκεντρο τους  τον μηχανοδηγό, τα συμφέροντα του οποίου υπηρετεί διαχρονικά η Π.Ε.Π.Ε., αλλά και την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών προς όφελος του επιβατικού κοινού και της Ελληνικής Οικονομίας.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου