Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Σε κακή κατάσταση η υποδομή - 27χλμ Βραδυποριών στον άξονα ΠΑΘΕ!

  Πολλά ακούγονται τελευταία για την συντήρηση του δικτύου και πως θα δοθούν συμβάσεις σε ιδιώτες για αυτήν, ενώ αγνοείται η σύμβαση ανάταξης 26 μήνες τώρα. 

Η κατάσταση όμως είναι πλέον απογοητευτική καθώς 27 χιλιόμετρα βραδυποριών υπάρχουν
σήμερα στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θέτοντας κυριολεκτικά το σύστημα στα όρια του.

Κατά τα λοιπά, η διαδρομή ΘΑ γίνεται σε 3 ώρες και 30 λεπτά, σύμφωνα με τις εξαγγελίες της πολιτικής ηγεσίας.

Υπενθυμίζουμε ότι τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρηματοδοτούνται ενώ στον ΟΣΕ η έλλειψη προσωπικού βάζει σε κίνδυνο την καθημερινή του λειτουργία. 

Όσον αφορά το συνδικάτο των σιδηροδρομικών, την λεγόμενη "Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" βρίσκεται σε διακοπές διαρκείας μετά τον Ιούλιο του 2019.

Σιωπά για τα πάντα.

Αυτός ήταν και ο στόχος άλλωστε, με τα όσα έγιναν στο συνέδριο της ντροπής τον Οκτώβρη του 2019 με την σύμφωνη γνώμη των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ και τα οποία διερευνά η δικαιοσύνη μέχρι σήμερα. 

Να συντελεστεί η απαξίωση του σιδηροδρόμου με την παράλληλη σιωπή των εργαζομένων σε αυτόν.

Το στέκι της έλξης -Τo blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου