Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βαθμολογώντας το ταξίδι τους στα πιο κρίσιμα Κριτήρια Ποιότητας (KPIs):
δηλώνουν σε ποσοστό 73,26% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι συνολικά (general satisfaction) (76,95% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),
αξιολογούν πολύ καλά την ασφάλεια (safety / security) που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 75,13% (78,57% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),
αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων (cleanliness) σε ποσοστό 75,48% (74,01% το προηγούμενο τρίμηνο του 2021),
αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση (travel information) που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 76,26% (74,59% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),
αξιολογούν πολύ καλά τη συνέπεια των δρομολογίων (punctuality) σε ποσοστό 67,24% (70,62% το προηγούμενο τρίμηνο του 2021).
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες για την ίδια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή σε συνεργασία με τον ΟΣΕ που είναι ο Διαχειριστής Υποδομής και χειρίζεται πολλά θέματα σχετικά με δρομολόγια και άλλα ποιοτικά κριτήρια.
Ευχαριστούμε τους επιβάτες για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό μας για την προσπάθεια του. Το ταξίδι συνεχίζεται.
www.trainose.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου