Η προσπάθεια να βαφτιστεί ως "τηλεδιοίκηση" ο τοπικός πίνακας ενός σταθμού ήταν τουλάχιστο άθλια και εντασσόταν στην Κυβερνητική προσπάθεια να χρεωθεί το δυστύχημα μόνο στο "ανθρώπινο λάθος"
Αυτήν όμως την αθλιότητα δεν την κατήγγειλε ΠΟΤΕ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, που έμεινε σιωπηλή ΑΚΟΜΑ και όταν ο συνάδελφος σταθμάρχης στην Λάρισα μπροστά στην πολιτική ηγεσία απαντούσε ότι αυτό που έβλεπαν οι δημοσιογράφοι ήταν ο τοπικός πίνακας χειρισμού του σταθμού και ΟΧΙ τηλεδιοίκηση.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών παρέμεινε σιωπηλή όταν άκουγε κορυφαίο Υπουργό της Κυβέρνησης να λέει ότι "για 12 λεπτά θα μπορούσε κάποιος να πατήσει ένα κουμπί και να σταματήσει τρένα" γιατί δούλευαν τα πάντα!
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών παρέμεινε σιωπηλή στην επίθεση που δέχονταν ακόμα και νεκροί σιδηροδρομικοί απο συνταξιούχους πρώην Διευθυντές.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει πλέον ρόλο ύπαρξης;
Αυτοί που έψαχναν την σκόνη στο Καλλίδρομο και έβγαζαν ανακοινώσεις, ΔΕΝ έβγαλαν μια ανακοίνωση για να πούν ότι άλλο είναι η τηλεδιοίκηση και άλλο ο τοπικός πίνακας χειρισμού ενός σταθμού.
"Βάρεσαν" και σιωπητήριο μάλιστα λίγες μέρες μετά το δυστύχημα.
Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ και τον κ. Τερεζάκη.
Στις 28/2/2023 λίγη ώρα πριν το δυστύχημα έγραφε στο Facebook σε κριτική για τον σιδηρόδρομο - επί λέξη
"Ας λένε ότι θέλουν....αυτοί λένε λόγια του αέρα και εμείς κάνουμε πράξεις και έργα".
- Είχε δηλαδή ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ τον κεντρικό του ρόλο στα διαδραματιζόμενα στον ΟΣΕ μέχρι τις 28/2/2023.
- Κατά τα λοιπά, ζητά την εμπιστοσύνη των μηχανοδηγών (και οχι μόνο).
Περιμένουμε απο τον κ. Τερεζάκη να μας δείξει την καταγγελία του ΟΣΕ για την διαρροή των ηχητικών (εμφανώς μονταρισμένων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου