Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Ποιοι κερδίζουν απο το κλείσιμο του σιδηροδρόμου - Αθήνα - Θεσσαλονίκη απο 100 εως 142 Ευρώ (One way).

Εδώ και 20 μέρες παραμένει κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Αυτό εκτός απο το προφανές αποτέλεσμα, που δεν είναι άλλο απο τις οικονομικές ζημιές στις σιδηροδρομικές εταιρείες, έχει και μια άλλη παράμετρο, που αφορά τις επιπτώσεις για το 
επιβατικό κοινό και την κατακόρυφη αύξηση των τιμών των εισιτηρίων με εναλλακτικά μέσα μεταφοράς.
Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, διαπιστώσαμε ότι αύριο και μεθαύριο  οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη ξεκινούν απο τα 100 Ευρώ και φτάνουν μέχρι και τα 142 Ευρώ για ταξίδι με οικονομική θέση ενώ η bussiness πλησιάζει τα 230 Ευρώ ! 
Με λίγα λόγια το κλείσιμο του σιδηροδρόμου έχει εκτοξεύσει τις τιμές των εισιτηρίων για τις αεροπορικές εταιρείες, που κερδίζουν απο την διαμορφωθείσα κατάσταση. 
Την ίδια ώρα με την βενζίνη στα  2 εως 2.2 Ευρώ  το λίτρο και τα διόδια στα περίπου 31  Ευρώ,  αν κάποιος χρησιμοποιήσει το ΙΧ του, θα χρειαστεί περίπου 110 Ευρώ για να διανύσει την ίδια διαδρομή.
Και τα ΚΤΕΛ  έχουν αυξήσει κατακόρυφα την συχνότητα των δρομολογίων στην ίδια διαδρομή, έχοντας σύνδεση ανά μισή ώρα εδώ και 20 μέρες, διατηρώντας ωστόσο  τις ίδιες τιμές  που ισχύαν και πριν το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής. 

Με λίγα λόγια, απο την διαμορφωθείσα κατάσταση, κερδίζουν οι ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου και ισχυρά συμφέροντα.

Αυτοί που χάνουν είναι οι επιβάτες που πληρώνουν χρυσό για μια μετάβαση που γινόταν με το τρένο με περίπου 42 Ευρώ και σε 4 ώρες, συνδέοντας το κέντρο της Αθήνας με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. 

Οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο αλλά και η Ελληνική Κοινωνία, οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για το ποιος κερδίζει απο την απαξίωση του μέσου την τελευταία περίοδο, ενώ εμείς θα επιμείνουμε στο απαράδεκτα μεγάλο χρονικό διάστημα που εξαγγέλθηκε (2 χρόνια) για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο: