Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

Aπάντηση κ. Κυρανάκη στον Ν. Πλακιά

 
Ο υφυπουργός και Γενικός Γραμματέας της ΝΔ έγραψε χαρακτηριστικά: «Δεν ισχύει.

1) Κανείς από τους εικονιζόμενους δεν έχει

υποστηρίξει ότι «η πυρόσφαιρα δημιουργήθηκε από ξυλόλιο»


2) Δεν ήμουν παρών στην υποτιθέμενη «βράβευση»

3) Πληροφορήθηκα από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ - ο οποίος υπενθυμίζω είναι ανεξάρτητος και δεν λογοδοτεί στον Υπουργό Μεταφορών - ότι δεν πρόκειται για βράβευση, αλλά για «ευχαριστήρια πλακέτα» στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο που διοργανώθηκε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου