Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Ενημέρωση απο ΤΑΝΠΣΕΥ για δικαστικές αποφάσεις

Αναφορικά με την υπ' αρ. 4629/2013 απόφαση του Εφετείου Αθηνών (ακατάστατο ωράριο )σας ενημερώνουμε τα εξής:


1. Η απόφαση βρίσκεται στο στάδιο της καθαρογραφής στη γραμματεία του Εφετείου Αθηνών και αναμένεται λίαν συντόμως η ολοκλήρωση της.



2. Αμέσως μετά την παραλαβή της καθαρογραφείσας απόφασης θα ακολουθήσει

Παράταση ασφαλιστικών βιβλιαρίων έως 30-06-2014

Εγκρίνεται η παράταση έως 30-6-2014 της ισχύος των ασφαλιστικών βιβλιαρίων, τα οποία είχαν θεωρηθεί για το έτος 2012 ή το 2013, των μελών οικογενείας των άμεσα ασφαλισμένων του πρώην Τομέα Ασθένειας Προσωπικού ΟΤΕ, εφόσον συνεχίζουν να πληρούνται οι προϋποθέσεις της ασφάλισης, δηλαδή τα

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Λεβέντης - Κλειδόπουλος οι εκπρόσωποι εργαζομένων

Οι συνάδελφοι Λεβέντης (Πασκ) και Κλειδόπουλος (Δίκτυο) εξελέγησαν ως εκπρόσωποι εργαζόμενων σε ΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ.
Τα τελικά αποτελέσματα των σημερινών εκλογών >

Πώς η καταμέτρηση των… 2.000 βαγονιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθυστερεί το διαγωνισμό

Είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς ιδιωτικοποιήσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη, αυτός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο η ολοκλήρωσή του θα καθυστερήσει για τουλάχιστον πέντε ακόμη μήνες, δηλαδή μέχρι και τον προσεχή Μάιο.

Το γιατί, βρίσκεται στις συμβάσεις που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπρεπε να έχει υπογράψει

Θέση της ΑΣΚΕ ( ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ) στο Συμβούλιο των Αντιπροσώπων της ΠΕΠΕ

Τα τελευταία χρόνια όλες οι Κυβερνήσεις προσαρμόζουν το σύνολο των μεταφορών (χερσαίες - εναέριες , θαλάσσιες ) στις σημερινές ανάγκες του κεφαλαίου με κριτήριο την δημιουργία νέων επενδυτικών τοπίων , την αύξηση της κερδοφορίας στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας .
Η Κυβέρνηση προχωρώντας στο στρατηγικό σχεδιασμό της , για

Κυκλοφόρησε το Οργανόγραμμα της έλξης στην ΔΙΚΑΜ

Πριν απο λίγο δόθηκε το Οργανόγραμμα της έλξης (στους αντιπροσώπους στο ΣΤΑ) στην Διεύθυνση της ΔΙΚΑΜ και αύριο ή ακόμα και σήμερα αναμένεται να προκηρυχθούν οι θέσεις ευθύνης .
Οι αλλαγές που είδαμε είναι ότι

Εκλογές σήμερα σε ΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ

Οι επαναληπτικές εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ διεξάγονται σήμερα .
Υποψήφιοι στον ΟΣΕ είναι οι συνάδελφοι Λεβέντης Θανάσης (ΠΑΣΚ) και Παπαγιανούλας Κλεομμένης(ΔΑΚΕ) ενώ στην ΕΕΣΣΤΥ οι συνάδελφοι Κλειδόπουλος Παναγιώτης (Δίκτυο ) και Πουρλιάκας Παρασκευάς (ΔΑΚΕ).
Τα αποτελέσματα θα είναι γνωστά αργά το μεσημέρι .

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

Η σημαντική απόφαση αφορά την αποστολή εξωδίκου για όλα τα θέματα της κυκλοφορίας - υποδομής  (γραμμή - φωτοσήματα - τροχαίο υλικό - διάσπαση ) αλλά και το θέμα της εργασίας των μηχανοδηγών (όχι προγραμματισμός πέραν του 8ωρου ). 

Οι 8 αλλαγές που φέρνει το 2014 για μισθωτούς και συνταξιούχους

Απο το protothema.gr 
Το χρηματοδοτικό κενό των ασφαλιστικών ταμείων παραμένει, η τρόικα ζητά νέες επώδυνες αλλαγές στο  συνταξιοδοτικό, ενώ το νέο σύστημα που θα ισχύσει από το 2015 φέρνει αλλαγές σε όρια ηλικίας, επικουρικές και εφάπαξ

Παρά την υποτιθεμένη συμφωνία, η τρόικα δεν δέχεται ότι έχει καλυφθεί το

Επιστολή Κ. Παπαγιαννούλα για τις εκλογές του ΟΣΕ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή του συναδέλφου  Κ. Παπαγιαννούλα υποψηφίου στις εκλογές του ΟΣΕ για την την ανάδειξη εκπροσώπου των εργαζομένων στο Δ.Σ.

Ταξιδεύοντας με τραίνο. Τα νέα προγράμματα ψυχαγωγίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πώς μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η διαδρομή από τη μία πόλη στην άλλη; Πώς μπορεί κανείς να περάσει τον χρόνο του ταξιδεύοντας με τρένο, όταν τα τοπία έχουν πλέον εξαντληθεί;
Την απάντηση επιχειρεί να δώσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία προγραμματίζει την εγκατάσταση συστήματος ψυχαγωγίας σε όλους τους συρμούς, το οποίο θα κρατάει παρέα στους ταξιδιώτες, αποτελώντας παράλληλα κίνητρο για την προσέλκυση νέων επιβατών, σύμφωνα με την «Καθημερινή».  

Μέσα στην εβδομάδα η προκήρυξη των θέσεων ευθύνης

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε , μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να κυκλοφορήσουν οι προκηρύξεις για τις θέσεις Προισταμένων Τμημάτων και Υπηρεσιών .
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο .

Συνεδριάζει το ΔΣ της ΠΕΠΕ στην Θεσσαλονίκη

Συνεδριάζει σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας στην Θεσσαλονίκη , ενώ αύριο Τρίτη θα συνεδριάσει το Σώμα των Αντιπροσώπων που θα κληθεί να λάβει αποφάσεις για τον προγραμματισμό δράσης της επόμενης χρονίας , σε μια φυσικά κρίσιμη περίοδο εν όψει της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Για 2η χρονιά δεν αντιπροσωπεύεται στο ΣΤΑ το μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης ...
Ας θυμηθούμε  ποιοι συνάδελφοι απαρτίζουν το ΣΤΑ >

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ν. Κιουτσούκης > Μοντέλο των άκρων η κυβερνητική πολιτική

Απο την σημερινή Ελευθεροτυπία 
Σε «παρερμηνεία» αποδίδει ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ ιδιωτικού τομέα και γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης την παραίνεση προς τους βουλευτές να καταψηφίσουν τον προϋπολογισμό και να πέσει η κυβέρνηση.
 Ο διαγραφείς από τη Ν.Δ. πρόεδρος της ΔΑΚΕ εξηγεί ότι «ζητήσαμε αλλαγή πολιτικής, όχι κυβέρνησης» στη συνέντευξη που παραχώρησε στην «Κ.Ε.» και απαντά «είμαι παρών και όρθιος» σε όσους ζητούν το «κεφάλι του» από την ηγεσία της ΔΑΚΕ.

Τις επόμενες μέρες η ανάσυρση της Δ/Η απο τον Ασωπό

Οι πρώτες πληροφορίες λένε ότι το αρμόδιο τμήμα γραμμής θα πραγματοποιήσει μέσα στην εβδομάδα
κάποιες εργασίες στον χωματόδρομο που συνδέει το χωριό Δελφίνο με τον σταθμό του Ασωπού , προκειμένου να

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Δίκτυο Σιδηροδρομικών > Συνεχίζεται το αλισβερίσι και η σπατάλη δημοσίου χρήματος στον διασπασμένο σιδηρόδρομο

1.- Το ΤΑΙΠΕΔ δημοσίευσε εκδήλωση ενδιαφέροντος και υποβολής προσφορών                               για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου για την τεχνική αξιολόγηση και οικονομική αποτίμηση του τροχαίου υλικού που ανήκει στον ΟΣΕ, το επισκευάζει η ΕΕΣΣΤΥ και το χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!!!
Το κόστος υπολογίζεται σε 190.000€ (πλέον ΦΠΑ) και το σκάνδαλο είναι ότι,

ΔΙΚΑΜ στείλε μια απολογία , δεν κλείσανε την πόρτα βγαίνοντας οι μηχανοδηγοί !

κύριε ΔΙΚΑΜ στείλε μια απολογία ,
δεν κλείσανε την πόρτα βγαίνοντας!
Βλέπουμε την επιστολή της ΔΙΠΕΚΑΜ και σκεφτόμαστε ....
4 μέρες μετά το σοβαρό ατύχημα στον Ασωπό κανείς απο την επίσημη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ούτε καν ο επικεφαλής του μηχανοστασίου που εργάζονται  - επιδεικνύοντας πρωτοφανή ανευθυνότητα ) , δεν έχει επικοινωνήσει με τους 2 μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας 53 , για να μάθουν  έστω

Eπιστολή ευαρέσκειας της ΔΙΠΕΚΑΜ προς το προσωπικό κίνησης

Χτεσινή επιστολή της ΔΙΠΕΚΑΜ προς το προσωπικό κίνησης με την οποία εκφράζει την ευαρέσκεια της  τόσο για την υπευθυνότητα και την υψηλού επιπέδου προσφορά τους προς τους επιβάτες, όσο και για την κάλυψη των αναγκών στην ασφάλεια και την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών.

Μια σωστή ενέργεια απο την ΔΙΠΕΚΑΜ .(το βρήκαμε εδώ)

Ξανά ηλεκτροκίνηση στους σταθμούς Αυλώνα, Οινόη, Χαλκίδα, Τανάγρα

Όπως είχαμε γράψει , η ηλεκτροκίνηση μεταξύ Αθηνών - Οινόης , προβλέπεται να δοθεί εντός του 2014 . Τα συνεργεία δουλεύουν καθημερινά .
Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. ανακοινώνει ότι, από Παρασκευή 13/12/2013 και ώρα 17:00, οι πάγιες εγκαταστάσεις της ηλεκτροκίνησης του τμήματος γραμμής από τον Σ.Σ. Αυλώνα έως και τον Σ.Σ. Οινόης και από τον Σ.Σ. Οινόης έως και τον Σ.Σ. Τανάγρας επανενεργοποιούνται. Η τάση λειτουργίας της ηλεκτροκίνησης είναι

Εργασία - Μαθητεία με μισθούς πείνας

Το στέκι της έλξης έψαχνε εδώ και καιρό το θέμα με τους μαθητές που πρόσφατα προσελήφθησαν στην ΕΕΣΣΤΥ καθώς βλέπαμε πολλά πανηγύρια γύρω απο το θέμα (και απο συνδικαλιστές.)
Αυτό που ανακαλύψαμε είναι αυτό που περιμέναμε . Οι νέοι συνάδελφοι μας αμείβονται με το 75% του κατώτερου ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη ήτη 22.83 Ε * 0.75= 17.13  την μέρα μεικτά !
Δηλαδή ο μισθός των νέων συναδέλφων ανέρχεται σε λιγότερα απο   300 Ευρώ το μήνα ενώ ο εργοδότης επιδοτείται με