Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Πώς η καταμέτρηση των… 2.000 βαγονιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθυστερεί το διαγωνισμό

Είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς ιδιωτικοποιήσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη, αυτός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο η ολοκλήρωσή του θα καθυστερήσει για τουλάχιστον πέντε ακόμη μήνες, δηλαδή μέχρι και τον προσεχή Μάιο.

Το γιατί, βρίσκεται στις συμβάσεις που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπρεπε να έχει υπογράψει
εδώ και… χρόνια με το Δημόσιο και τον ΟΣΕ, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει συμβεί.

Σαν αποτέλεσμα, δαπανώνται πολλές χιλιάδες ευρώ σε συμβούλους που αναλαμβάνουν να κάνουν τη δουλειά που όφειλε να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Χαρακτηριστικότερο ίσως παράδειγμα είναι ο διαγωνισμός που προκήρυξε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ για να προσλάβει σύμβουλο, ο οποίος θα αναλάβει να καταμετρήσει και φυσικά να αξιολογήσει το τροχαίο υλικό που νοικιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΟΣΕ, δηλαδή το Δημόσιο. Η καταμέτρηση αφορά συνολικά… 2.000 βαγόνια, και η δουλειά πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέσα σε τρείς μήνες.

Πρόκειται για μια από τις πολλές συμβάσεις που αποτελούν την «προίκα» με την οποία η κυβέρνηση επιχειρεί να προσελκύσει τους τρεις ενδιαφερόμενους (τη ρουμανική GFR, τη γαλλική SNCF και τους Ρωσικούς Σιδηρόδρομους RZD), στην κούρσα διεκδίκησης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Συνολικά οι συμβάσεις αυτές είναι:

-Πενταετή σύμβαση Υποχρέωσης Παροχής Δημοσίων Υπηρεσιών με το Δημόσιο, που αφορά στην παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ. Αντί του ποσού αυτού, δηλαδή των 250 εκατ. ευρώ στην πενταετία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει δημόσια υπηρεσία εξυπηρετώντας δρομολόγια που δεν είναι κερδοφόρα.

-Σύμβαση ΤΡΑΙΝΟΣΕ- ΟΣΕ υπό την ιδιότητά του ως διαχειριστή της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής. Μέσω αυτής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο.

-Μακροχρόνια σύμβαση μίσθωσης τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Δημόσιο με τον ΟΣΕ, υπό την τρέχουσα ιδιότητά του ως κυρίου του τροχαίου υλικού. Μεταφέρεται το τροχαίο υλικό από τον ΟΣΕ στο Δημόσιο, το οποίο και θα το νοικιάζει στο εξής στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τόσα χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ νοικιάζει το τροχαίο υλικό από τον ΟΣΕ. Πλέον, στο πλαίσιο της εκκαθάρισης θεμάτων που άπτονται των κρατικών ενισχύσεων, ο ΟΣΕ παύει να έχει την παραμικρή σχέση με τις εμπορικές δραστηριότητες και μένει απλώς ως ο διαχειριστής της υποδομής.

-Μακροχρόνια σύμβαση υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ- ROSCO.

Γιώργος Φιντικάκης - Τα Νέα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου