Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Κυκλοφόρησε το Οργανόγραμμα της έλξης στην ΔΙΚΑΜ

Πριν απο λίγο δόθηκε το Οργανόγραμμα της έλξης (στους αντιπροσώπους στο ΣΤΑ) στην Διεύθυνση της ΔΙΚΑΜ και αύριο ή ακόμα και σήμερα αναμένεται να προκηρυχθούν οι θέσεις ευθύνης .
Οι αλλαγές που είδαμε είναι ότι
διορθώθηκε το λάθος που είχε γίνει σε ΜΑΙ και Πάτρα με τον αριθμό των μηχανοδηγών και έτσι στο ΜΑΙ προβλέπονται 103 θέσεις και στην Πάτρα 24 .
Επίσης αυξάνεται ο αριθμός των μηχανοδηγών και στην Θεσσαλονίκη , όπου προβλέπονται 78 θέσεις απο 72 .
Δυστυχώς η μετακίνηση της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας στην ΔΙΚΑΜ απο την Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθούν κατά 3 οι θέσεις των Προισταμένων Τμημάτων (καταργήθηκε 1 θέση στο Τμήμα Ελέγχου Κυκλοφορίας στην Νότια Ελλάδα και Βόρεια Ελλάδα αλλά και το Τμήμα Κανονισμών ) .
Επιπλέον προστέθηκε και τμηματάρχης στο μηχανοστάσιο Πάτρας .

Θυμίζουμε ότι η το Τμήμα Κυκλοφορίας μεταφέρθηκε στην ΔΙΚΑΜ επειδή η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αρνηθεί να κάνει το αυτονόητο , να ονομάσει τους μηχανοστασιάρχες στην Κυκλοφορία , Προισταμένους Τμήματος.

2 σχόλια:

  1. ΣΩΣΤΑ H ΔIKAM. ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ- ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΚΟΜΗ .ΤΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σ. ΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή