Η σημαντική απόφαση αφορά την αποστολή εξωδίκου για όλα τα θέματα της κυκλοφορίας - υποδομής (γραμμή - φωτοσήματα - τροχαίο υλικό - διάσπαση ) αλλά και το θέμα της εργασίας των μηχανοδηγών (όχι προγραμματισμός πέραν του 8ωρου ).
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
για την εξυπναδα που ειπες καποιος,και που συζητιεται εντονα στο μηχανοστασιο του ρεντη, να πηγαινουν οι μηχανοδηγοι του ρεντη τα εμπορικα, συναντηση στον σταθμο δομοκου λογω ελλειψη δ/η το κουβεντιασατε καθολου?μιλαμε δηλαδη για 574 χλμ ,ολα τα βουνα , δηλαδη το δυσκολο κομματι , και τουλαχιστον 12-14 ωρες δρομολογιο ,εαν ολα πανε καλα και δεν ακινητησουν πουθενα.αυτοι που λενε οτι θα βαλουμε πλατες , θα πανε κανα τετοιο δρομολογιο ποτε τους?η μονο κανονιζουν με τον κυριο διευθυντη μας πως θα σωσουμε τον ελληνικο σιδηροδρομο ?εισαγγελεας δεν υπαρχει ,κατι πρεπει να γινει πριν γινει κανα θανατηφορο ατυχημα και μπει οριστικα η ταφοπλακα ,οπως θελουν καποιοι εξωσιδηροδρομικοι
ΑπάντησηΔιαγραφή