Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Θέση της ΑΣΚΕ ( ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ) στο Συμβούλιο των Αντιπροσώπων της ΠΕΠΕ

Τα τελευταία χρόνια όλες οι Κυβερνήσεις προσαρμόζουν το σύνολο των μεταφορών (χερσαίες - εναέριες , θαλάσσιες ) στις σημερινές ανάγκες του κεφαλαίου με κριτήριο την δημιουργία νέων επενδυτικών τοπίων , την αύξηση της κερδοφορίας στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας .
Η Κυβέρνηση προχωρώντας στο στρατηγικό σχεδιασμό της , για
πλήρη απελευθέρωση των μεταφορών, εναρμονισμένη με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης , εξήγγειλε πριν λίγες μέρες απολύσεις και στο σιδηρόδρομο.
Ο κρατικός προυπολογισμός για το 2014 , οι απολύσεις , η κατάργηση υποδομών δικτύων , γραμμών,  το ηλεκτρονικό εισιτήριο ,  οι νέες αυξήσεις στα διόδια προσαρμόζουν ακόμα περισσότερο τις συγκοινωνίες στις ανάγκες των πολυεθνικών .
Το επόμενο διάστημα θα έχουμε ακόμα ποιο δυσμενείς εξελίξεις στην κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης , της μείωσης του αριθμού των εργαζομένων , της μείωσης των δικαιωμάτων των εργαζομένων .
Αποτέλεσμα αυτών των παρεμβάσεων θα είναι η συγκέντρωση των μεταφορών στο μεγάλο κεφάλαιο , οι ανατροπές σε εργασιακές σχέσεις , συγκοινωνίες πανάκριβες για τα λαϊκά στρώματα , ανασφαλείς και με χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών .
Οι αντιστάσεις των εργαζομένων σ όλα αυτά , δεν ήταν ικανές να αναιρέσουν , να παρεμποδίσουν αυτήν την πολιτική . Βασικός υπεύθυνος για αυτό είναι ο Κυβερνητικός συνδικαλισμός παλιός και νέος , αφού προσβάλει ενστάσεις στα σημεία και όχι στην κεντρική πολιτική της Κυβέρνησης .
Ανεξάρτητα απο τις αλλαγές ονομάτων των παρατάξεων και την δημιουργία νέων που προέρχονται είναι αντίγραφα των παλιών , ένα μέρος τους κρατά στάση αρωγού στην κυβερνητική πολιτική και ένα άλλο μέρος του (υποτίθεται το καινούργιο ) προβάλει και αγωνίζεται όχι για αλλαγή πολιτικής παρά μόνο για αλλαγή Κυβέρνησης που θα μας ....σώσει . Εγκλωβίζουν έτσι και εκτονώνουν τις όποιες (έστω και λίγες ) αγωνιστικές διαθέσεις και τάσεις του κλάδου , καλλιεργούν την ηττοπάθεια και την μοιρολατρία .Βάζουν το κίνημα να διεκδικεί <<υγιή επιχειρηματικότητα >> και ένα << καλύτερο μνημόνιο>> στην Ε.Ε.

Η ίδια η ζωή απέδειξε που οδηγεί <<ο δρόμος του εφικτού >> , των συμβιβασμών και των υποχωρήσεων . Σήμερα χρειαζόμαστε ένα κίνημα ταξικό , κίνημα μαζικό , οργανωμένο στον τόπο δουλειάς , στην επιχείρηση και στο σύνολο του κλάδου μεταφορών . Κίνημα που δεν θα παλεύει μόνο για επιμέρους βελτιώσεις αλλά για το σύνολο των αναγκών της λαϊκής - εργατικής οικογένειας, κίνημα που θα βάζει το κεντρικό πρόβλημα - ερώτημα που πρέπει να απαντήσει η εργατική τάξη , οι εργαζόμενοι . : << ή εμείς ή τα μονοπώλια >>, <<ανάπτυξη για το λαό ή για τα κέρδη των μονοπωλίων ;>>

Αυτή η πολιτική μπορεί και πρέπει να ανατραπεί.

Προϋπόθεση για αυτό η δημιουργία Ενιαίου Μετώπου των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ποιο πλατύ μέτωπο με όλα τα λαϊκά στρώματα που βιώνουν την αντεργατική πολιτική.

Κανένας δεν γλυτώνει μένοντας  μόνος του .

Πέρα απο την δράση και την πάλη του κάθε σωματείου ή Ομοσπονδίας χωριστά στο χώρο του , να σφυρηλατήσουμε την ενότητα των εργαζομένων στις μεταφορές.( σε πρώτη φάση στο σιδηρόδρομο και στις αστικές συγκοινωνίες ) οργανώνοντας κοινή πάλη , με ελάχιστο πλαίσιο αιτημάτων το παρακάτω

  • Καμία ιδιωτικοποίηση στις μεταφορές - συγκοινωνίες 
  • Επαναλειτουργία των δικτύων και γραμμών που καταργήθηκαν 
  • Άρση της επίταξης στην ΣΤΑ.ΣΥ
  • Καμία απόλυση - καμία διαθεσιμότητα - επαναπρόσληψη των απολυμένων στο Μετρό
  • Κατάργηση των αυταρχικών κανονισμών
  • Υπογραφή ΣΣΕ - επαναφορά των μισθών στα επίπεδα πριν τις περικοπές 
  • Κρατική επιχορήγηση για την κάλυψη όλων των αναγκών της συγκοινωνίας απο τον Κρατικό προυπολογισμό 
  • Πρόσληψη προσωπικού με πλήρη δικαιώματα
  • Μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50%
  • Χρονικές ζώνες δωρεάν μετακίνησης στην αστική και προαστιακή συγκοινωνία
  • Δωρεάν μετακίνηση ανέργων , φοιτητών , μαθητών , ΑΜΕΑ , συνταξιούχων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου