Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

Κερδοφόρος ο ΟΣΕ , στα ίσια απο Σεπτέμβριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (....)

Στα 3 εκ ευρώ το λειτουργικό πλεόνασμα του ΟΣΕ το πρώτο εξάμηνο του 2011 , απο Σεπτέμβριο στα< ίσια>η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αυτά και άλλα ενδιαφέροντα διαβάζουμε και μεταφέρουμε σήμερα .....


Τα στοιχεία ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας.

Ο κ. Τσιόκας επισήμανε ότι ο ΟΣΕ το 2009 μετρούσε χρέη ύψους 11 δισ. ευρώ, ενώ σε ετήσια βάση παρήγαγε έλλειμμα 1,2 δισ. ευρώ, κι ενώ προβλεπόταν, βάσει μνημονίου, το πέρασμά του στην κερδοφορία να γίνει στο τέλος του τρέχοντος έτους, με την εφαρμογή του σκληρού δημοσιονομικού προγράμματος εξυγίανσης που εφαρμόζεται εδώ και έξι μήνες, επιτεύχθηκε "αυτό που κάποτε φάνταζε ακατόρθωτο", όπως χαρακτηριστικά είπε.

Σε ό,τι αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που σε ετήσια βάση παρήγαγε έλλειμμα 300 εκατ. ευρώ, υπογράμμισε ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου θα έχει επιτευχθεί ο μηδενισμός του, γεγονός που, όπως εκτίμησε, θα την κάνει πιο θελκτική απέναντι σε "μνηστήρες" που αναζητούν τη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών. Υπενθύμισε δε πως παλαιότερα είχε εκδηλωθεί ενδιαφέρον από Γερμανούς και Γάλλους υποψηφίους, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο στο διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί να συμμετάσχουν και Κινέζοι, εκτιμώντας πως εντός του 2012 θα έχει βρεθεί στρατηγικός σύμμαχος, εφόσον προχωρήσει η διαδικασία.

Aπό την επόμενη εβδομάδα, ξεκινά μέσω του διαδικτύου το πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων
Αφορά στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με την ισχύ του εισιτηρίου από την 21η Αυγούστου και μετά.
Κάθε μήνα, 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντίτιμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ. Δηλαδή, σε σύνολο 210.000 θέσεων σε μηνιαία βάση, οι 45.000 θέσεις θα βγαίνουν σε προσφορά.

Επίσης θα εφαρμοστεί, για πρώτη φορά στα σιδηροδρομικά χρονικά στη χώρα μας, μια πολιτική αποζημίωσης επιβατών, λόγω καθυστερήσεων που ενδεχομένως να υπάρξουν στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής υποδομής, ανάλογη αυτής που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρέχεται έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο για κάθε επιβάτη κατά 25% για μισή ώρα καθυστέρηση, 50% για πάνω από 60 λεπτά, 75% πάνω από 90 λεπτά, ενώ για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών, θα δίνεται ένα δωρεάν εισιτήριο.

Internet και σήμα στα κινητά από 01/09 σε όλη την διαδρομή


H ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει μέσα στα τρένα τη δυνατότητα χρήσης ίντερνετ και συνεχές σήμα στα κινητά τηλέφωνα όλων των εταιρειών, ενώ για τους επιβάτες που φτάνουν στη Θεσσαλονίκη θα δίνεται η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας μεταφοράς επιβατών πόρτα-πόρτα, με την επωνυμία "τραίνο-ταξί". 'Ενας επιβάτης ξεκινώντας το ταξίδι του από Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη ή Βόλο, θα έχει τη δυνατότητα με ένα ενιαίο μειωμένο εισιτήριο να ζητήσει να τον περιμένει ταξί και να τον μεταφέρει στον τελικό του προορισμό. Το συνολικό κόστος τρένου και ταξί θα ξεκινά από 69 ευρώ μετ' επιστροφής για όσους διαμένουν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Εμπορευματικές μεταφορές με συνδυασμό φορτηγού-τρένου

Από τον Οκτώβριο θα ισχύσει το πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού-τρένου από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο ήδη λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τέλος Ιουλίου, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων.

Πηγή newsit.gr

Σχόλιο blog
Αν ο ΟΣΕ των 1.2 δις ευρώ ελλείματος τον χρόνο έγινε κερδοφόρος σε 1 χρόνο , τότε 2 τεινά συμβαίνουν .
Ή χρεώνει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελεί τον μοναδικό του πελάτη ΥΠΕΡ-πολλαπλάσια απο αυτά που θα έπρεπε .
ή η δημιουργική λογιστική και πάλι οργίασε .

Όσον αφορά τον επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , που τώρα έγινε στρατηγικός σύμμαχος , αυτό και μόνο τα λέει όλα .Θα τους πληρώνουμε κιόλας .

1 σχόλιο:

  1. «...υπογράμμισε ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου θα έχει επιτευχθεί ο μηδενισμός του, γεγονός που, όπως εκτίμησε, θα την κάνει πιο θελκτική απέναντι σε "μνηστήρες" που αναζητούν τη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών. ...» Τι παραδέχτηκε ο κ.Τσιόκας έμμεσα; Ότι όσα αντεργατικά – αντιλαϊκά μέτρα πάρθηκαν μέχρι τώρα –και από εδώ και πέρα- προετοιμάζουν το έδαφος, διαμορφώνουν τις συνθήκες για να έρθουν τα ιδιωτικά κεφάλαια (...στρατηγικές συμμαχίες) και να κερδοφορήσουν. Δεν περιμέναμε βέβαια τον κ.Τσιόκα να το ομολογήσει. Το λέγαμε από παλιά και κάποιοι μας έλεγαν ότι καταστροφολογούμε.

    Παραθέτω από ανακοινώσεις της ΑΣΚΕ:

    Μάρτης 2004: «...οι Γάλλοι ήδη ήρθαν (λειτουργοί, λέει, θα είναι όχι μέτοχοι!!!) Οι διάφορες τεχνικές εταιρίες και το ΜΕΤΡΟ την γυροφέρνουν. Αργά ή γρήγορα στον ΟΣΕ θα μείνει μόνο η υποδομή. Εμείς που θα βρεθούμε; Με ποια εργασιακή σχέση; Ή μήπως άνεργοι;...»

    Ιούνης 2009: «...διαμορφώνουν έτσι συνθήκες κατάλληλες, ώστε τα κεφάλαια που θα επενδυθούν να έχουν εξασφαλισμένα κέρδη και υπερκέρδη. Όποιος τομέας δεν μπορεί να αποδώσει υψηλή κερδοφορία και να αντεπεξέλθει στο μεταξύ τους ανίερο ανταγωνισμό τότε απαξιώνεται – καταστρέφεται – κλείνει. Κλείνοντας ταυτόχρονα και τις ζωές των εργαζόμενων σ’ αυτόν...»

    Για να μην λέω πολλά. Όσο πιο γρήγορα εμείς οι εργαζόμενοι συνειδητοποιήσουμε το πόσο χρεοκοπημένη, αδιέξοδη και επικίνδυνη για μας είναι η στρατηγική των κομμάτων που υπερασπίζονται (φανερά ή κρυφά) τον καπιταλισμό, τόσο πιο γρήγορα θα γίνουμε ικανοί να αποκρούσουμε και να ανατρέψουμε τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις, τα μνημόνια διαρκείας και να καθορίσουμε τις εξελίξεις σε όφελός μας.

    Υ.Γ. Θα αποζημιώνουν τους επιβάτες για τις καθυστερήσεις των τρένων. Και πως θα πάνε τα τρένα ακριβώς μ’ αυτό το χάλι της γραμμής; Δεν είμαι μάντης αλλά ένα τρόπο έχουν. Πάλι καρότο. Πάλι αποζημίωση ακρίβειας δρομολογίου ή κάτι παρόμοιο. Θα το επιτρέψει το ΔΣ της ΠΕΠΕ ή επιτέλους κατανοήσαμε σε τι σύστημα ζούμε; Μπα! Αν κρίνω από τη στάση μας στην πληρωμή των αναπαύσεων, στην τήρηση του 8ωρου, στην εφαρμογή της εγκυκλίου για μηχανοδήγηση των Α/Α από έναν μηχανοδηγό πρέπει να υποθέσω ότι θα οργανώσουμε χαρές και πανηγύρια για την μεγάλη κατάκτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή