Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Συνάντηση ΠΕΠΕ με Δ.ντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 2 Αυγούστου συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΠΕ με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο.





Στην συνάντηση παραβρέθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ , ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος , ο Γεν. Γραμματέας Τουρλής , ο Αντιπρόεδρος Βελλής , ο Αναπληρωτής Γεν. Γραμματέας Λειβαδιώτης , ο ταμίας Γκαντζιντικίδης και τα μέλη  συνάδελφοι Κάσσης ,Συρόπουλος , Φιλλιπόπουλος , Γενιδούνιας .Επίσης την συνάντηση παρακολούθησε ο συνάδελφος Ευθήμερος Θανάσης .

Τα θέματα της συνάντησης αφορούσαν το καθηκοντολόγιο και το οργανόγραμμα και την πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Αναλυτικότερα 

  • Για το οργανόγραμμα .Η ΠΕΠΕ ζήτησε να επανέλθουν  οι 4 βαθμοί που υπήρχαν  στον κλάδο και να εξισωθούν με αντίστοιχους βαθμούς οικονομικά ( επίδομα ευθύνης , πχ αρχιμηχανοστασιάρχης να είναι ισόβαθμος με τον αρχιμηχανικό ) , να διατηρηθούν οι υφιστάμενες έδρες και το κάθε γραφείο να αποτελεί αυτόνομη μονάδα με επικεφαλής μηχανοστασιάρχη και αυτόνομη διοικητική υποστήριξη. Επιπλέον ζητήθηκε από τον Γραμματέα  να γίνει έδρα  το γραφείο  του Κιάτου .Σε διευθύνσεις όπως αυτή της ασφάλειας και της ποιότητας να τοποθετηθούν στελέχη και από την έλξη , αφού έτσι διαρθρώνεται μια σύγχρονη εταιρεία εκμετάλλευσης ενώ ζητήθηκε και η αναβάθμιση του τμήματος κυκλοφορίας με την τοποθέτηση στελεχών από την έλξη ως επικεφαλής σε Αθήνα κ Θεσσαλονίκη   . Ο κ. Ζηλιασκόπουλος  από την πλευρά του τόνισε ότι είναι ένα θέμα που σύντομα θα κλείσει , ζήτησε γραπτώς τις προτάσεις της ΠΕΠΕ τις οποίες βρήκε ενδιαφέρουσες ,  επιφυλάχτηκε ωστόσο για το θέμα της αυτόνομης διοικητικής υποστήριξης των εδρών ( αν θα υπάρχουν επικεφαλής μηχανοστασιάρχες σε μικρές έδρες ) .Τονίστηκε απο τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ ότι δεν είναι δυνατό να συρικνώνεται διοικητικά ο κλάδος της έλξης την ώρα που δημιουργούνται νέες Διευθύνσεις με πολυάριθμους Δ/ντες και Γεν. Δ/ντες .Κάτι τέτοιο δεν είναι αποδεκτό .
  • Για το καθηκοντολόγιο .Τονίστηκε ότι αίτημα της ΠΕΠΕ είναι στον θάλαμο μηχανοδήγησης να υπάρχουν μόνο πιστοποιημένοι μηχανοδηγοί ( ή και βοηθοί ) , ο μηχανοδηγός δεν θα πρέπει να γίνει υπάλληλος γενικών καθηκόντων με το να του ανατίθενται συνεχώς αλλότρια καθήκοντα .Ο κ. Ζηλιασκόπουλος τόνισε ότι δεν είναι στις προθέσεις της Διοίκησης να υπάρξει άλλος πέραν των μηχανοδηγών μπροστά στον θάλαμο μηχανοδήγησης , ούτε προτίθεται να κάνει τους μηχανοδηγούς υπαλλήλους γενικών καθηκόντων αφού σκοπός της είναι να καλυφθούν οι ανάγκες της εταιρείας και όχι να ανατεθούν εργασίες που θα εμποδίζουν τα κύρια καθήκοντα . Το ζήτημα βρίσκεται σε σχεδιασμό και παρέπεμψε σε διάλογο με τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ , προκειμένου να λυθούν τα όποια προβλήματα.Τόνισε ότι επιδίωξη της Διοίκησης είναι ένας πιο αποτελεσματικός μηχανισμός λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
  • Αναφορικά με την πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , δήλωσε πως βρισκόμαστε πολύ κοντά στον στόχο η εταιρεία να παρουσιάζει μηδενικά ελλείμματα ( είπε ότι το μηνιαίο έλλειμμα έχει πέσει γύρω στα 1.5 εκ και ότι με την νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την Κυριακή θα μειωθεί επιπλέον , ενώ παράλληλα θα εξεταστεί εκ νέου των θέμα των χρεώσεων από τον ΟΣΕ που θεωρούνται αρκετά υψηλές .πχ Τέλη υποδομής κτλπ ) και ότι πεποίθηση του είναι ότι η βιωσιμότητα της εταιρείας δεν κινδυνεύει ενώ δεν θεωρεί ότι υπάρχει άμεσο θέμα ιδιωτικοποίησης της.  Πιθανότερο θα ήταν να εισέλθει νέος operator παρά η ιδιωτικοποίηση είπε. Διέψευσε τα όσα ακούγονται και γράφονται για δήθεν 600 μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , λέγοντας πως υπάρχει έλλειψη και όχι πλεόνασμα προσωπικού ενώ στο αίτημα για την επιστροφή των μεταταχθέντων απάντησε πως αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με την κερδοφορία της εταιρείας για να ακουστεί .Την κερδοφορία την συνέδεσε ιδιαίτερα με το θέμα των εμπορευματικών μεταφορών , θεωρώντας την είσοδο στο Θριάσσιο ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία της εταιρείας ( ανέφερε την δρομολόγηση σύντομα απευθείας εμπορικών συρμών Ειδομένη - Θριάσσιο ) , ενώ όπως τόνισε για να προχωρήσει η εφαρμογή του Ν.3891/2010 που προβλέπει μεταβίβαση του τροχαίου υλικού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αυτή πρέπει να είναι απαραίτητα βιώσιμη .Για τον λόγο αυτό δέχεται συνεχώς ελέγχους από την επιτροπή ανταγωνισμού .
  • Επιπλέον είπε ότι στις προθέσεις της Διοίκησης είναι να υπάρξει πολύ σύντομα σύστημα αξιολόγησης του προσωπικού .Στο αίτημα της ΠΕΠΕ για επανεξέταση  του  τρόπου καταβολής της χιλιομετρικής αποζημίωσης συμφώνησε , βάζοντας στο τραπέζι θέμα για πριμ παραγωγικότητας που θα το αντικαταστήσει και θα συνδέεται με την συμμετοχή του προσωπικού στην παραγωγή ( τύπος εκτελούμενων τρένων , ακρίβεια , ποιοτικά χαρακτηριστικά κτλπ ) .Τόνισε πως αναγνωρίζει την προσπάθεια των μηχανοδηγών για την λειτουργία της εταιρείας αφού προσπαθούν καθημερινά να ανταποκριθούν σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες .
Τέθηκε το θέμα της εκπαίδευσης των 13 βοηθών μηχανοδηγών , το θέμα της καθαριότητας των συρμών , το θέμα με την χορήγηση γάλατος στο προσωπικό , το θέμα της έκπτωσης που δικαιούται το προσωπικό για αγορά εισιτηρίων .Για το θέμα της καθαριότητας ο κ.Ζηλιασκόπουλος ανέφερε πως γίνεται συνεχώς προσπάθεια , για το θέμα του γάλατος δεν απάντησε , σημείωσε το θέμα της εκπαίδευσης των βοηθών , ενώ για το θέμα των εισιτηρίων είπε ότι η συμμετοχή των εργαζομένων θα είναι 20% , ενώ θα εκδοθούν νέες ταυτότητες με barcode σύντομα .
Τέλος διατυπώθηκε η διαφωνία με την επιλογή της Διοίκησης να προσλάβει security που θα συνοδεύουν τον έλεγχο εισιτηρίων ( Γιατί διώξατε τόσο κόσμο που ήταν εκπαιδευμένος και τώρα προσλαμβάνεται εργολάβους ....)

Αποστολέας Γενιδούνιας Κώστας.( σε μια συζήτηση 2 και πλέον ωρών δεν μπορούν να αναφέρονται όλα με την παραμικρή λεπτομέρεια , προσπάθησα να μεταφέρω τα κύρια σημεία της κουβέντας ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου