Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011

Τελικά το πράσινο στα φωτοσήματα εγγυάται την ασφαλειά μας ?

Κυκλοφορούν φήμες για συμβάντα τον τελευταίο καιρό , σε κομμάτια που λειτουργεί η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα , όπου θα είχαμε παρολίγον ατυχήματα, τα οποία δεν γίναν χάρη στην εγρήγορση των μηχανοδηγών  .

Έχουμε λάβει mail απο ανώνυμο ( με ψευδώνυμο ) συνάδελφο ( για αυτό και δεν το δημοσιεύουμε ) που μας αναφέρει συγκεκριμένο περιστατικό που έγινε πριν 15 περίπου μέρες , ενώ στα κεντρικά μηχανοστάσια όντως παρατηρούμε μια συμπεριφορά ασυνήθιστη , αφού το προσωπικό στις μεταξύ του συζητήσεις αναφέρεται σε  περιστατικό που δεν θέλουμε να πιστέψουμε .Και όλες καταλήγουν με την κουβέντα < τα μάτια μας και τα αυτιά μας  πλέον 104...>.
Δεν γνωρίζουμε αν όντως έχουν συμβεί όσα περιγράφονται , αλλά εφιστούμε την μέγιστη προσοχή σε όλους τους συναδέλφους μηχανοδηγούς αφού η υποδομή είναι σε μαύρο χάλι κυριολεκτικά .
Απο κει και πέρα είναι θέμα της ΠΕΠΕ , να διερευνήσει αν ισχύουν όσα φημολογούνται , και να πάρει θέση .Και οι μηχανοδηγοί θα πρέπει - κατά την αποψή μας - να αναφέρουν άμεσα συμβάντα που αφορούν την υποδομή .
Η συναδελφικότητα έχει και όρια , που σαφώς ξεπερνιούνται ,αν ισχύουν όσα ακούγονται αφού τίθενται σε κίνδυνο οι ζωές όλων .
Και οι μηχανοδηγοί έχουμε ζήσει πολλά τελευταία .

2 σχόλια:

  1. ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΩ ΣΑΘΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, ΤΟΤΕ ΘΕΤΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΠΑΝΔΡΩΝΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΒΑΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Ή ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΤΡΕΝΑ.
    ΜΕΣΟΒΕΖΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΙΛ (ΠΑΩ ΔΕΝ ΠΑΩ Ή ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Ή ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΔΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΡΕΝΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΗΨΗ ΤΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΚΚΙΝΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΔΕΚΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΟΡΩΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΕΚΤΟΣ, ΝΑ ΕΠΑΝΔΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΟΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Τ’ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ 104……ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ.
    ΚΑΙ ΕΑΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟΙ ΤΟΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
    Αυτό σαν σχόλιο στην παραπάνω ανάρτηση.
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή ως φίλος των σιδηροδρόμων έχω ασχοληθεί ενδελεχώς με τη σηματοδότηση θα ήθελα να πω πως η σηματοδότηση έχει πάντα ως στόχο την ασφάλεια των αμαξοστοιχιών. Γι αυτό και τα διάφορα συστήματα σχεδιάζονται με αυτό το γνώμωνα.

    Έτσι σε περίπτωση αστοχίας του συστήματος, τα φωτοσήματα είτε κοκκινίζουν είτε νεκρώνουν, δηλαδή θεωρούνται κόκκινα σε περίπτωση μη χρήσης σταυρού Α. Ανδρέα. Αυτό θα πρέπει να συμβαίνει ανεξάρτητα απο την επέμβαση της τηλεδιοίκησης η όχι. Δηλαδή ο χειριστής δεν θα πρέπει να μπορεί να χαράξει διαδρομή εαν το σύστημα υπολειτουργεί ή είναι εκτός.

    Εαν τώρα το block είναι κατειλλημένο απο άλλο συρμό ή όχημα και το προηγούμενο σήμα δίνει ελεύθερη γραμμή, τότε το σύστημα θα πρέπει να θεωρηθεί αναξιόπιστο και για λόγους ασφαλείας ή να διακοπούν τα δρομολόγια ή όπως ανέφερε και ο Glaykos παραπάνω να επανδρωθούν οι σταθμοί και να λειτουργήσει το σύστημα με ανθρώπινο δυναμικό.

    Προσωπικά σαν φίλος των σιδηροδρόμων και κατ' επέκταση ως επιβάτης, θεωρώ απαράδεκτο κάποιοι που πιστοποιούν το πρόβλημα να σιωπούν ή να μιλούν ανώνυμα και να μην καταγγέλουν μια τόσο επικίνδυνη κατάσταση.

    Πρώτα εκτίθενται οι φίλοι μηχανοδηγοί μεταξύ των οποίων έχουμε θρηνήσει και θύματα λόγω μη λειτουργίας των συστημάτων ασφαλείας (Αφίδνες, Αχαρναί κλπ.) και μετά η ζωή ή η ακεραιότητα των επιβατών ενώ τέλος καταστρέφεται τροχαίο υλικό το οποίο όλοι μας έχουμε πληρώσει ως πελάτες και ως φορολογούμενοι.

    Έτσι θα περίμενα, ιδιαίτερα απο τους μηχανοδηγούς, δυναμικές κινητοποιήσεις με αίτημα την ασφάλεια του δικτύου υποστηριζόμενες και απο την ΠΟΣ. Ακόμα και μη εκτέλεση δρομολογίων για το λόγο αυτό ενώ παράλληλα θα πρέπει να αναζητηθούν οι υπεύθυνοι για τη μη σωστή λειτουργία των μέσων ασφαλείας και να τιμωρηθούν.

    Επι τέλους σε αυτή τη χώρα η ανικανότητα και η αδιαφορία των υπευθύνων πρέπει να τιμωρηθεί προκειμένου να προστατευθούν οι ζωές μας!

    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή