Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 12 Ιουλίου 2025

Κουλτούρα ασφάλειας και ...Ιστορίες Αληθινές

 
2 χρόνια και 6 μήνες μετά τα Τέμπη, η κατάσταση στον τομέα της κουλτούρας ασφάλειας παραμένει προβληματική και μάλιστα μέρα με την ημέρα χειροτερεύει. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα περιστατικού που έλαβε χώρα πρόσφατα με εμπορικό τρένο, όταν  του δόθηκε εντολή απο αρχικό σταθμό εκκίνησης να διέλθει απο 3 ΑΣΙΔ που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΛΛΑΣΟΝΤΑΙ. 

Ο  συρμός είχε βαγόνια ΚΑΙ με την ένδειξη RID και το μήκος του ξεπερνούσε τα 400 μέτρα. Η εντολή που έδινε λοιπόν ο ΟΣΕ,  ήταν ο συρμός αυτός να διέλθει απο 3 σιδηροδρομικές διαβάσεις που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΛΛΑΣΟΝΤΑΙ. 

Ο πρώτος μηχανοδηγός ΑΡΝΗΘΗΚΕ να εκκινήσει και η σιδηροδρομική εταιρεία  αντί για να πράξει τα αυτονόητα (να ζητήσει δηλαδή  την παρουσία πλοηγού και να ασκήσει πίεση στον ΟΣΕ για την επίλυση του προβλήματος) τον....αντικατέστησε με άλλο μηχανοδηγό για να εκτελεστεί το δρομολόγιο! 

Και όποιος θα σπεύσει να μιλήσει για την μη αντίδραση του 2ου μηχανοδηγού, εμείς θα υπενθυμίσουμε το κλίμα τρομοκρατίας που επικρατεί στον κλάδο των μηχανοδηγών. Που πλέον αρκετοί φοβούνται να αναφέρουν (και σοβαρά) προβλήματα με το φόβο αντεκδίκησης. 

Κατά τα λοιπά η πολιτική ηγεσία καλεί τους μηχανοδηγούς να αναφέρουν τα προβλήματα στην υποδομή!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. 1  Ψάχνουμε και αυτούς που κάποτε κατήγγειλαν την απόφαση που είχε ληφθεί ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε αντίστοιχη περίπτωση με την τοποθέτηση πλοηγού. Καταγγελίες επί καταγγελιών και κείμενα επί κειμένων . 

Τώρα τα εμπορικά τρένα πάνε χωρίς πλοηγό και με διαβάσεις που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΛΛΑΣΟΝΤΑΙ μεταφέροντας και φορτία RID..... 

Αλλά ας μην γινόμαστε τοξικοί......Όλα πάνε "κρέμα". 

Υ.Γ. 2  Τον Απρίλιο του 2024 διαβάζαμε για την Έκτακτη χρηματοδότηση στον ΟΣΕ για την αναβάθμιση των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ). Η εξαγγελία ανέφερε ότι "Με την παρούσα ρύθμιση, σε συνεργασία με το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, εξασφαλίζεται επιπλέον χρηματοδότηση και συγκεκριμένα 7 εκατ. ευρώ για το 2024 και 18 εκατ. ευρώ για το 2025, η οποία προορίζεται να διατεθεί στοχευμένα για την αναβάθμιση του εξοπλισμού των ισόπεδων διαβάσεων. Η επιπλέον χρηματοδότηση παρέχει τη δυνατότητα στον ΟΣΕ να προχωρήσει σε ριζική ανανέωση και εκσυγχρονισμό των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων, κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου εντοπίζονται τα μεγαλύτερα ζητήματα, αλλά και όχι μόνο.

1 χρόνο μετά φυσικά τίποτα δεν έχει γίνει! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου