Σε συνέχεια της συνάντησης μας και όπως συζητήσαμε και προφορικά, μηχανοδηγοί έχουν διαπιστώσει ότι κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής (υποδομής) έχουν δημιουργηθεί πολλά αυτοσχέδια περάσματα, που καθιστούν εφικτή
την πρόσβαση των πεζών εντός αυτής.. Τα περάσματα αυτά θα πρέπει άμεσα να κλείσουν από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και πάντα σε συνεργασία με τον Δήμο, καθώς ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος.Συγκεκριμένα
1. Στο λιμάνι από το σταθμό της Πάτρας μέχρι τον σταθμό Αγ.Ανδρέα έχουν δημιουργηθεί ανά 20-30μ περίπου αυτοσχέδια περάσματα όπου πεζοί μπορούν να εισέλθουν εντός αυτής.
2. Στην οδό Αθηνών στο τμήμα γραμμής από το μηχανοστάσιο στον Αγ.Διονύσιο μέχρι την στάση της Παναχαϊκής, έχουν δημιουργηθεί 2 επικίνδυνα αυτοσχέδια περάσματα και ακριβώς μετά την Παναχαϊκή (ακριβώς πίσω απ' το Lidl) ακόμα ένα πάρα πολύ επικίνδυνο πέρασμα.
3. Μετά τη διάβαση της Κανελλοπούλου στα 100μ υπάρχουν άλλα 2 αυτοσχέδια περάσματα και μάλιστα πάνω σε καμπύληόπου λόγω της βλάστησης υπάρχει και περιορισμένη ορατότητα για τους μηχανοδηγούς. Αντίστοιχα πριν την στάση της Άνθειας ακριβώς πίσω από το Royal έχει δημιουργηθεί άλλο ένα πέρασμα όπου έχουν γίνει και πολλά ατυχήματα. Ιδιαίτερα στη διάβαση στην Ανθείας όπου ο δρόμος είναι μεγάλος και η τα διφρακτα μικρά και δεν φαίνεται ότι πλησιάζεις σε διάβαση (ελλιπής σήμανση)
Ζητάμε την πολύτιμη συνδρομή σας στα πλαίσια της συνεργασίας και της κοινής βούλησης για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών προς όφελος του επιβατικού κοινού , καθώς η κατάσταση των υποδομών στις σιδηροδρομικές στάσεις του Προαστιακού Πάτρας -και ιδιαίτερα προς την γραμμή προς Ρίο- είναι κάκιστη , με ελλιπή φωτισμό και στην πλειονότητα αυτών δεν υπάρχει ούτε η δυνατότητα αναμονής καθίμενων επιβατών δυσχεραίνοντας την καθημερινότητα των πολιτών της Πάτρας.
Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου