Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

Η αλήθεια εκνεύρισε τον κ. Ζηλιασκόπουλο

 Πολλά νεύρα στην Βουλή εχθές  απο τον πολυθεσίτη και πολυπράγμων  κ. Ζηλιασκόπουλο που εκπροσώπησε την
Hellenic Train στο υπό συζήτηση Νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο. Το Σωματείο Μηχανοδηγών ανέδειξε την τρομοκρατία στην Hellenic Train και την έλλειψη κουλτούρας ασφάλειας, υπενθυμίζοντας στους Βουλευτές τόσο τον ρόλο του κ. Ζηλιασκόπουλο το 2010 όσο και ορισμένες από τις αποφάσεις του.

Ο πολυθεσίτης και πολυπράγμων κ. Ζηλιασκόπουλος ο οποίος επανήλθε στον σιδηρόδρομο ως "πετυχημένος manager"- κυρίως χάρη στην παρουσία του στην Εξεταστική για τα Τέμπη όπου ανέφερε πλήθος ανακριβειών εξυπηρετώντας το Κυβερνητικό αφήγημα του ανθρώπινου λάθους - εμφανώς εκνευρισμένος ξέχασε ότι εκπροσωπεί μια σιδηροδρομική εταιρεία που η μητρική της είναι η 3η μεγαλύτερη στην Ευρώπη και θυμήθηκε τον ρόλο που είχε το 2010-2015, αυτόν του "κρατικοδίαιτου  Ceo της ΤΡΑΙΝΟΣΕ" μιλώντας πολιτικά. 

Απολαυστική ήταν   η τοποθέτηση του για τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας όταν προσπάθησε να δικαιολογήσει την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ το 2011 που επί της ουσίας καταργούσε τον ρόλο, αφού πάνω απο 300 συνάδελφοι απο το προσωπικό κίνησης είχαν μεταταχθεί τότε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον Νόμο 3891 το 2011. 

Οι  επιτροπές  της Βουλής  δεν αποτελούν  podcast με μονόλογους,  ούτε επικοινωνιακοί μηχανισμοί διοχέτευσης ειδήσεων μπορούν να αναπαράγουν όπως θέλουν κάποιοι ειδήσεις και κάπως έτσι ήρθαν τα νεύρα.

 Στις επιτροπές της Βουλής ακούγονται όλα τα επιχειρήματα. 

 Και εκεί ισχύει ένα αγαπημένο ρητό που ταιριάζει γάντι με την χτεσινή παρουσία του πολυθεσίτη Προέδρου της Hellenic Train  : 

"Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ καιρό και πολλούς για λίγο. Δεν μπορείς, όμως, να τους κοροϊδεύεις όλους για πάντα

Τι είπε εμφανώς εκνευρισμένος  ο κ. Ζηλιασκόπουλος για τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας 

"Τώρα, όσον αφορά για τους προϊσταμένους, για να λέμε και καμιά αλήθεια εδώ, γιατί, νομίζω, λέμε πολλά και συνδικαλιστικά, ίσως και πολιτικά, κάποιοι δεν θέλαν ποτέ τους προϊσταμένους. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι εδώ να το διαμορφώσουν, «κάποιοι ήθελαν να είναι οι κυβερνήτες του τρένου, κατά τον πιλότο της αμαξοστοιχίας». Ε, δεν είναι έτσι. Ο προϊστάμενος, είναι ο κυβερνήτης του τρένου και αυτό που δώσαμε και το 2010 και στην πορεία, ήταν, τους δώσαμε όλες τις αρμοδιότητες για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Ναι, θα μπορούσαν να κάνουν επιλεκτικά, δηλαδή να πάνε και να δουν αν κάποιος έχει εισιτήριο, γιατί υπήρχαν και τέτοιες περιπτώσεις, όπου κάποιοι δεν βγάζουν εισιτήρια κλπ. και τους δίνουμε και αυτή τη δυνατότητα, όπως και τη δυνατότητα, να μπαίνουν στα χειριστήρια μέσα και να ρίχνουν ποινές αν οι μηχανοδηγοί, δεν υπακούουν στις εντολές και ποτέ δεν είπαμε ότι θα καταργηθεί ο δεύτερος μηχανοδηγός. Να τα λέμε και αυτά, γιατί «μπαούλο τον ανεβάζανε, μπαούλο τον κατεβάζανε τον προϊστάμενο». Γιατί;

Γιατί τον απαξίωναν, άλλα ο προϊστάμενος είναι ο άνθρωπος ασφαλείας πάνω στο τρένο, είναι το manual ETCS,  να σου τραβήξει αν χρειαστεί την ακαριαία.

Ας ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ τι  αποφάσισε ο κ. Ζηλιασκόπουλος για τoν Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας  to 2011 (εικόνα) αφού πρώτα ΜΕΤΑΤΑΞΕ 300 εργαζόμενους από το προσωπικό κίνησης (Νόμος 3891) και νευρίασε χτες γιατί οι μηχανοδηγοί   θύμισαν τα πεπραγμένα του, όσο και ενημέρωσαν για τα σημερινά. 

Πως είναι δυνατόν να λέει ο πολυθεσίτης ότι "κάποιοι δεν ήθελαν τους Προϊσταμένους όταν Ο ΙΔΙΟΣ  μετέταξε πλέον των 300 απο τον κλάδο κίνησης.


Επιπλέον 

O κ. Ζηλιασκόπουλος βρέθηκε σε εξαιρετικά δυσμενή θέση καθώς η πολιτική ηγεσία επιβεβαίωσε ότι  η Hellenic Train επεδίωξε την κατάργηση του 2ου μηχανοδηγού με τον κ. Κυρανάκη να αναφέρει  ότι απέρριψε την πρόταση της Εταιρείας. 
Αντίστοιχα ο κ. Ζηλιασκόπουλος δεν μπόρεσε να βρεί μια λέξη να πεί για την έλλειψη κουλτούρας ασφάλειας και το περιστατικό που κατήγγειλαν ενώπιον του Κοινοβουλίου οι Μηχανοδηγοί. 

Η ΠΕΠΕ θα  εξετάσει αν θα πρέπει να σταλεί στην Μητρική   την τοποθέτηση του Προέδρου της Hellenic Train, καθώς είναι τοξική και επιχειρεί να διχάσει τους εργαζόμενους . 

Και ίσως θα πρέπει οι μηχανοδηγοί να επιδιώξουν να.... διδάσκεται η αναφορά στο Manual ETCS σε όλες τις σιδηροδρομικές ακαδημίες. 

Το μόνο βέβαιο ότι εχθές αποδείχτηκε ότι το "γινάτι βγάζει μάτι" όπως και το ότι ο πολυδιαφημισμένος πολυπράγμων και πολυθεσίτης κ. Ζηλιασκόπουλος ήταν ξεκάθαρα κατώτερος των περιστάσεων σε μια συζήτηση που εξέθεσε ανεπανόρθωτα την Διοίκηση του. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Η αναφορά του Προέδρου των Μηχανοδηγών σε λεπτομέρειες που ήρθαν απο Ιταλούς συνδικαλιστές για την εκδικητική απόλυση του,  σε συνομιλίες τους  με την μητρική FS,  εκθέτουν σοβαρά  πρόσωπα και καταστάσεις στην Hellenic.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου