Ο πολυθεσίτης και πολυπράγμων κ. Ζηλιασκόπουλος ο οποίος επανήλθε στον σιδηρόδρομο ως "πετυχημένος manager"- κυρίως χάρη στην παρουσία του στην Εξεταστική για τα Τέμπη όπου ανέφερε πλήθος ανακριβειών εξυπηρετώντας το Κυβερνητικό αφήγημα του ανθρώπινου λάθους - εμφανώς εκνευρισμένος ξέχασε ότι εκπροσωπεί μια σιδηροδρομική εταιρεία που η μητρική της είναι η 3η μεγαλύτερη στην Ευρώπη και θυμήθηκε τον ρόλο που είχε το 2010-2015, αυτόν του "κρατικοδίαιτου Ceo της ΤΡΑΙΝΟΣΕ" μιλώντας πολιτικά.
Απολαυστική ήταν η τοποθέτηση του για τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας όταν προσπάθησε να δικαιολογήσει την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ το 2011 που επί της ουσίας καταργούσε τον ρόλο, αφού πάνω απο 300 συνάδελφοι απο το προσωπικό κίνησης είχαν μεταταχθεί τότε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον Νόμο 3891 το 2011.
Οι επιτροπές της Βουλής δεν αποτελούν podcast με μονόλογους, ούτε επικοινωνιακοί μηχανισμοί διοχέτευσης ειδήσεων μπορούν να αναπαράγουν όπως θέλουν κάποιοι ειδήσεις και κάπως έτσι ήρθαν τα νεύρα.
Στις επιτροπές της Βουλής ακούγονται όλα τα επιχειρήματα.
Και εκεί ισχύει ένα αγαπημένο ρητό που ταιριάζει γάντι με την χτεσινή παρουσία του πολυθεσίτη Προέδρου της Hellenic Train :
"Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ καιρό και πολλούς για λίγο. Δεν μπορείς, όμως, να τους κοροϊδεύεις όλους για πάντα"
Τι είπε εμφανώς εκνευρισμένος ο κ. Ζηλιασκόπουλος για τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας
"Τώρα, όσον αφορά για τους προϊσταμένους, για να λέμε και καμιά αλήθεια εδώ, γιατί, νομίζω, λέμε πολλά και συνδικαλιστικά, ίσως και πολιτικά, κάποιοι δεν θέλαν ποτέ τους προϊσταμένους. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι εδώ να το διαμορφώσουν, «κάποιοι ήθελαν να είναι οι κυβερνήτες του τρένου, κατά τον πιλότο της αμαξοστοιχίας». Ε, δεν είναι έτσι. Ο προϊστάμενος, είναι ο κυβερνήτης του τρένου και αυτό που δώσαμε και το 2010 και στην πορεία, ήταν, τους δώσαμε όλες τις αρμοδιότητες για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Ναι, θα μπορούσαν να κάνουν επιλεκτικά, δηλαδή να πάνε και να δουν αν κάποιος έχει εισιτήριο, γιατί υπήρχαν και τέτοιες περιπτώσεις, όπου κάποιοι δεν βγάζουν εισιτήρια κλπ. και τους δίνουμε και αυτή τη δυνατότητα, όπως και τη δυνατότητα, να μπαίνουν στα χειριστήρια μέσα και να ρίχνουν ποινές αν οι μηχανοδηγοί, δεν υπακούουν στις εντολές και ποτέ δεν είπαμε ότι θα καταργηθεί ο δεύτερος μηχανοδηγός. Να τα λέμε και αυτά, γιατί «μπαούλο τον ανεβάζανε, μπαούλο τον κατεβάζανε τον προϊστάμενο». Γιατί;
Γιατί τον απαξίωναν, άλλα ο προϊστάμενος είναι ο άνθρωπος ασφαλείας πάνω στο τρένο, είναι το manual ETCS, να σου τραβήξει αν χρειαστεί την ακαριαία.
Ας ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ τι αποφάσισε ο κ. Ζηλιασκόπουλος για τoν Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας to 2011 (εικόνα) αφού πρώτα ΜΕΤΑΤΑΞΕ 300 εργαζόμενους από το προσωπικό κίνησης (Νόμος 3891) και νευρίασε χτες γιατί οι μηχανοδηγοί θύμισαν τα πεπραγμένα του, όσο και ενημέρωσαν για τα σημερινά.
Πως είναι δυνατόν να λέει ο πολυθεσίτης ότι "κάποιοι δεν ήθελαν τους Προϊσταμένους όταν Ο ΙΔΙΟΣ μετέταξε πλέον των 300 απο τον κλάδο κίνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου