Πλήρης εντατικοποίηση των συνθηκών εργασίας στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο του ΜΑΙ καθώς τις ημέρες αυτές, υπάρχουν για όλο
το 24 ωρο 5- 6 μηχανοδηγοί εφεδρείας, που θα πρέπει να κάνουν όλες τις κινήσεις στο μεγαλύτερο μηχανοστάσιο της χώρας και θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα στην κυκλοφορία.
Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρξε τέτοια εικόνα στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο ενώ όλοι θυμόμαστε τις καταγγελίες κάποιων και τις συκοφαντικές επιθέσεις σε πρόσωπα που έκαναν σωστά την δουλειά τους.
Νέες καταγγελίες για πιέσεις και εκβιασμούς
Την ίδια ώρα, επώνυμα, μηχανοδηγοί καταμαρτυρούν τις πιέσεις και εκβιασμούς που δέχτηκαν τις ημέρες των εκλογών του Σωματείου μας, απο υπηρεσιακά στελέχη.
Η νέα -επώνυμη και δημόσια- καταγγελία αφορά τον Προϊστάμενο Βορείου Ελλάδας στον κλάδο έλξης και τις πιέσεις που άσκησε σε συνάδελφο μας , μετά την απάντηση που έλαβε σε ερώτηση που αφορούσε τις εκλογές της ΠΕΠΕ και όταν ο συνάδελφος μας ανέφερε δημόσια ότι θα ψηφίσει υποψήφιο της +ΣυνΕξέλιξης.
Τα όσα καταμαρτυρεί, δημόσια πλέον, εξοργίζουν και προβληματίζουν σοβαρά για την άμεση εμπλοκή στελεχών (και ιδιαίτερα τον τρόπο) στις εκλογές του Σωματείου μας.
Τα στόματα θα συνεχίζουν να ανοίγουν
Και είναι βέβαιο ότι όσο ο καιρός περνά, τα στόματα θα ανοίγουν και θα αποκαλύπτουν λεπτομέρειες που όλοι υποψιαζόμαστε ότι έλαβαν χώρα στις τελευταίες εκλογές, όπου είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η εργοδοσία ήθελε να επιβάλει "δική της" ηγεσία στη ΠΕΠΕ με στελέχη της να ασκούν πίεση στο εκλογικό σώμα.
Η τοξική κατάσταση στον χώρο εργασίας των Μηχανοδηγών, αποδεικνύεται και από τις δεκάδες αιτήσεις μηχανοδηγών σε πρόσφατο διαγωνισμό της ΣΤΑΣΥ.
Όταν το 20% των μηχανοδηγών στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας επιδιώκει να αποχωρήσει απο την Hellenic, την θυγατρική της Ferrovie Dello Stato, κάτι δεν πάει καθόλου καλά σε αυτόν τον χώρο.
Και αν δεν υπήρχε όριο ηλικίας στον διαγωνισμό αυτό, το 20% θα ήταν πολλαπλάσια πολύ μεγαλύτερο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου