Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Hellenic Train, από την προσεχή Δευτέρα εξαιτίας αναγκαίων τεχνικών εργασιών που θα πραγματοποιήσει ο ΟΣΕ, λεωφορεία θα εκτελούν τη διαδρομή Ρίο – Καστελλόκαμπος - Μποζαΐτικα και θα συνδέονται άμεσα με τα δρομολόγια του Προαστιακού που θα εξυπηρετούν τη γραμμή Μποζαΐτικα - Άγιος Ανδρέας και το αντίστροφο.
«Οι απαραίτητες εργασίες θα οδηγήσουν στην αναβάθμιση της υποδομής ώστε να περιοριστεί η χρονική διάρκεια των διαδρομών με γνώμονα την άνεση και ασφάλεια των μετακινήσεων», αναφέρει η ανακοίνωση.
Προβληματίζει τους μηχανοδηγούς η αύξηση των ταχυτήτων
Ωστόσο εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ενώ το σχετικό αίτημα του ΟΣΕ για διακοπή των δρομολογίων είχε τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος, όπως μεταδίδουν οι μηχανοδηγοί, πριν λίγες ημέρες σε πρόσφατο δοκιμαστικό εγκρίθηκε η αύξηση της ταχύτητας των δρομολογίων απο 60 σε 65 χιλιόμετρα: «Δηλαδή η γραμμή κλείνει για ανακαίνιση απο την επόμενη εβδομάδα, αλλά οι ταχύτητες αυξήθηκαν, ενώ δεν είχε γίνει ανακαίνιση και αυτό μάλιστα επικοινωνήθηκε ως επίτευγμα! Θεωρούμε ότι οι υπεύθυνοι που πραγματοποίησαν το δοκιμαστικό και συμφώνησαν στην αύξηση της ταχύτητας, θα έχουν κάποια -λογική- εξήγηση για τα εύλογα ερωτήματα», τονίζουν σε σχετική ανάρτηση.
Το τηλεγράφημα του ΟΣΕ, πάντως, δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού, καθώς αναφέρει επί λέξει πως «προκειμένου να εκτελεστούν – ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ - ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ εργασίες», απαιτείται διακοπή κυκλοφορίας όλων των τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχιών του Προαστιακού Πάτρας έως και την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2025.
Οι εργασίες, όπως επισημαίνεται στο τηλεγράφημα, αφορούν την ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας στα Μποζαίτικα της Πάτρας, δηλαδή αποξήλωση τμηματος της υφιστάμενης σιδηροδρομικής επιδομής και υποδομής άνωθεν της γέφυρας, αφαίρεση έρματος, καθαίρεση του σύμμικτου φορέα από σκυρόδεμα, συντήρηση και ενίσχυση του μεταλλικού φορέα και τοποθέτηση νέων στρωτήρων και στρώση μερικής γραμμής.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, αυτή δεν θα είναι η μοναδική διακοπή στον Προαστιακό της Πάτρας, καθώς αναμένεται η εκτέλεση και άλλων εργασιών στο δίκτυο της περιοχής έως το τέλος της χρονιάς. Η διακοπή, πάντως, αναμένεται να αποθαρρύνει από τη χρήση του μέσου σημαντική μερίδα των επιβατών, η οποία ενδέχεται να επιλέξει εξαρχής την οδική εναλλακτική δεδομένης της υποχρεωτικής μετεπιβίβασης σε λεωφορεία.
Και όλο αυτό σε μια περίοδο κατά την οποία η εταιρεία είχε ξεκινήσει την παροχή της υπηρεσίας Tap in train για ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων μέσω smartphone ή τραπεζικής κάρτας εντός των συρμών. Είχε μάλιστα ανακοινώσει μόλις την περασμένη Παρασκευή και ανασχεδιασμό των δρομολογίων αυξάνοντας τον αριθμό τους από 20 σε 30 και με συχνότητα μίας ώρας ανά κατεύθυνση.
Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω διακοπή ήρθε να προστεθεί στις ...μέχρι νεοτέρας υποκαταστάσεις σιδηροδρομικών δρομολογίων από λεωφορεία τόσο στο τμήμα του Προαστιακού της Αθήνας Λιόσια – Κάντζα όσο και στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Σερρών, οι οποίες είχαν ανακοινωθεί τις προηγούμενες ημέρες.
www.ethnos.gr -- Μαρία Λιλιοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου