Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Κανονικά απο σήμερα τα δρομολόγια του Προαστιακού - Επιβεβαίωση για το μπάχαλο λόγω γραφειοκρατίας .....

Διαβάζουμε στο metaforespress.gr και αναδημοσιεύουμε (το στέκι αναφέρεται κ ως πηγή ) >
Η ΕΡΓΟΣΕ έσπευσε να ανακοινώσει (μήπως για να δείξει «καλό πρόσωπο» στο νέο υπουργό Υποδομών Κ. Χατζηδάκη;) ότι αποκατέστησε τη βλάβη που είχε προκληθεί στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης του Προαστιακού στο χιλιόμετρο 74, της γραμμής Αθήνα – Κιάτο – Κόρινθος, λόγω βανδαλισμού του εναέριου αγωγού επαφής από αγνώστους
Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι η γραμμή δόθηκε στην κυκλοφορία, σήμερα, στις 04:30 το πρωί. Η γραμμή δόθηκε, αλλά τα δρομολόγια (όπως φανερώνει και η φωτό) δεν αποκαταστάθηκαν!

Μετά από ώρες και ύστερα από παράπονα επιβατών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «ξύπνησε» κι ανακοίνωσε ότι τα δρομολόγια θα εκτελούνται κανονικά από αύριο.
Ευτυχώς, που αυτήν την φορά η ταλαιπωρία κράτησε ή θα κρατήσει μερικές ώρες…
Σχετικό ρεπορτάζ, δίνοντας πρόσθετες πληροφορίες για την σημερινή ολιγωρία, δημοσιεύει και το blog "το στέκι της έλξης".


Δικό μας σχόλιο....
Ένα απο τα πλέον αξιόπιστα site για τις μεταφορές με 24ωρη ενημέρωση το metaforespress.gr αναφέρει το στέκι της έλξης  σαν πηγή πληροφόρησης .
Είμαστε πολλαπλά χαρούμενοι γιατί τις τελευταίες μέρες , τόσο με το θέμα που αναρτήσαμε για τις μηχανές υπήρξε κινητοποίηση (αλλά και πολλές αναδημοσιεύσεις ) όσο κ γιατί και η δικιά μας επιμονή για το θέμα του Προαστιακού θεωρούμε ότι βοήθησε για την ταχύτερη επίλυση του προβλήματος .
Ο στόχος μας , να γνωρίσουν οι επιβάτες ότι οι μηχανοδηγοί και κατ επέκταση οι απλοί εργαζόμενοι - σιδηροδρομικοί δεν ευθύνονται για όσα συμβαίνουν φαίνεται ότι έχει αρχίσει να επιτυγχάνεται.
Οι μηχανοδηγοί έχουν άποψη και προσπαθούν κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες να φέρουν σε πέρας το μεταφορικό έργο.
Σε αυτήν την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για να αναδείξουμε τα πραγματικά προβλήματα που στερούν την δυνατότητα ανάπτυξης στο πλέον αδικημένο μέσο στην Ελλάδα , τον σιδηρόδρομο.
mixanodigoiose.blogspot.com

3 σχόλια:

  1. Επ ευκαιρία μιας και στο δημοσίευμα φαίνεται η τηλεματική. Πείτε στο ΣΚΑ Τ/Δ να βάλει τα δρομολόγια που έχουν επαναφερθεί γιατί δεν γράφει τα τελευταία δρομολόγια και τελειώνει με το δρομολόγιο των 20:44 απο αεροδρόμιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου φαίνεται ότι εκτός από την ΕΡΓΟΣΕ, και άλλοι θέλουν να δείξουν πόσο καλοί και φιλότιμοι είναι στον νέο Υπουργό. Όπως γνωρίζουν οι μηχανοδηγοί και λοιποί εργαζόμενοι στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να επανέλθουν τα δρομολόγια θα πρέπει να εκδοθεί εγκύκλιος από τον ΟΣΕ (ΔΚ). Η ΔΚ έβγαλε την εγκύκλιο για επαναφορά των δρομολογίων την Παρασκευή στις 15.00 (τότε εστάλη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Πότε έπρεπε να δρομολογηθούν τα δρομολόγια? στις 15.01?.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (το γνωρίζω και γι'αυτό το γράφω) ανέμενε και πίεζε για την εγκύκλιο επαναφοράς, τον ΟΣΕ από το πρωί της Παρασκευής για να τα επαναφέρει τα δρομολόγια το συντομότερο δυνατό. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν έστελνε υπηρεσιακό έγγραφο για ολοκλήρωση εργασιών στον ΟΣΕ και γι'αυτό καθυστέρησε η εγκύκλιος και οι προβλεπόμενες εν συνεχεία διαδικασίες. Τα σχόλια 'ξύπνησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ' και η αναπαραγωγή αυτών από το στέκι δεν βοηθούν. Ναι, αυστηρή κριτική και αυτοκριτική για την εταιρία αλλά μην αυτομαστιγωνόμαστε κιόλας. Τα ανωτέρω μπορώ να τα επιβεβαιώσω και επώνυμα στους διαχειριστές του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι δικό μας το δημοσίευμα-είναι από άλλο site.
    Άλλωστε εμείς επισημάναμε την κωλυσιεργεία της ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ από το πρωί της Παρασκευής.
    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όντως έλαβε τελευταία το τηλεγράφημα και για αυτό μιλάμε για γραφειοκρατία ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή