Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Είναι επίσημο ! 14/10 ξεκινά η Φλώρινα !

Σημερινό Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό ότι από τη Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012 θα επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη– Αμύνταιο- Φλώρινα, καθώς μετά από συντονισμένες προσπάθειες της εταιρίας και στο πλαίσιο σημαντικών αναπτυξιακών πρωτοβουλιών από ενδιαφερόμενους φορείς και με τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας θα είναι πλέον βιώσιμη.

Θα εκτελούνται σε καθημερινή βάση 3 δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα και αντίστροφα εξυπηρετώντας τόσο τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, τους φοιτητές αλλά και τους εκδρομείς που επιθυμούν να επισκεφτούν τα αξιοθέατα της περιοχής. Παράλληλα, τα δρομολόγια θα μπορούν να προσφέρουν οργανωμένες μαθητικές εκδρομές καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σε ότι αφορά τις τιμές εισιτηρίων για τη γραμμή Φλώρινας, έχει εγκριθεί συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική με προσφορές για τους συχνούς επιβάτες του τρένου και οικονομικά εισιτήρια.
Για τη βιωσιμότητα της λειτουργίας της γραμμής κρίνεται απαραίτητη η κινητοποίηση των κατοίκων και η ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, έτσι ώστε να αναδειχθεί η συγκεκριμένη σύνδεση ως κεντρικός άξονας σιδηροδρομικών μεταφορών και να αυξηθούν τα δρομολόγια των τραίνων.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Φλώρινα – Θεσσαλονίκη – Φλώρινα είχε διακοπεί τον Ιανουάριο του 2011  μαζί με άλλες ζημιογόνες γραμμές του δικτύου με βάση το νόμο 3891/2010 για την εξυγίανση και αναδιοργάνωση των σιδηροδρομικών εταιριών.
Η επαναλειτουργία της γραμμής με βιώσιμο τρόπο και χωρίς επιβάρυνση του συνολικού προυπολογισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέστη δυνατή, στα πλαίσια ειδικής εμπορικής συνεργασίας με τη ΔΕΗ που όπως είναι γνωστό παίζει έναν ευρύτερο ρόλο στη συγκεκριμένη περιοχή.
Ακολουθούν πίνακες δρομολογίων  (αρχείο pdf) :

Η δική μας επιπλέον πληροφόρηση είναι ότι το πρώτο δρομολόγιο απο Θεσσαλονίκη θα έχει και προαιρετικές σταθμεύσεις σε Σίνδο και Άδενδρο κατόπιν αιτήματος εκπαιδευτικών .

1 σχόλιο:

  1. Η δικη μας επιπλεον πληροφορηση ειναι οτι επαναφερουν αρον-αρον τους εκτος υπηρεσιας λογω παραπτωματων υπαλληλους(καποιοι για καταχρηση δημοσιου χρηματος), λογω ελλειψης προσωπικου.
    Κατα τα αλλα οι μεταταγμενοι περισσευαν......κι ο Οσε εξυγιανθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή