Στην σελίδα 46 όσα προβλέπονται για τους σιδηροδρόμους (Διαβάστε παρακάτω), στην σελίδα 47 αναφορά για το ενιαίο μισθολόγιο και τις ΔΕΚΟ (με την υποσημείωση ότι η σημερινή προσαρμογή γίνεται με το άρθρο 31 με τον Ν.4024 , πράγμα που αλλάζει για να πάμε στα 1900Ε μεικτά Μέσο Όρο ) στην σελίδα 48 το
πετσόκομμα των συντάξεων και εφάπαξ.
Τον Δεκέμβρη του 2012 το τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρεται σε ένα σώμα που το μισθώνει ανάλογα με τις συνθήκες τις αγοράς.
Τον Γενάρη του 2013 καθιερώνεται η εξέταση των πέντε εξεταστών των μηχανοδηγών με τα όσα προβλέπονται στους κανονισμούς της Ε.Ε.
Τον Απρίλιο του 2013 η Κυβέρνηση τροποποιεί την Νομοθεσία για την ασφάλεια και αναγνωρίζει το δικαίωμα κάθε εταιρείας για την πρόσβαση σε εγκαταστάσεις μηχανοδηγού και εξεταστές .
Απο 01.06 αύξηση κατά 25% των τιμολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΟΣΕ!
ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ, ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΙΣ 27/10 2011 Η ΜΗΠΩΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή