Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Προτάσεις συνταξιούχου......

Προσέξτε πρόταση συνταξιούχου , εν ....ενεργεία στελέχους.Γιατί μπορεί η ανεργία να φτάνει το 30% (ξεπερνώντας στους νέους το 55 %) αλλά οι φωτεινοί παντογνώστες που φτάσανε τον σιδηρόδρομο σε αυτά τα χάλια είναι πάντα χρήσιμοι.Ίσως για να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα με ένα σοβαρό ατύχημα που προκαλούν να συμβεί με τις επικίνδυνες προτάσεις που κάνουν.
Η πρόταση λοιπόν του εν λόγω μεγαλοστελέχους , λέει ότι μηχανοδηγός θα ξεκινάει μετά από 8ωρη νυχτερινή βάρδια ( στις 8 ώρες και 20 λεπτά θα ξανά-πιάνει χειριστήρια !)να πάει δρομολόγιο μεταφέροντας εκατοντάδες ψυχές σε ένα δίκτυο γιαπί.(Προαστιακός , Αεροδρόμιο - Κιάτο)
Αυτές οι προτάσεις γίνονται από αυτούς
που  είναι υπεύθυνοι για την εκμετάλλευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Η ΠΕΠΕ πρέπει να φροντίσει να μην περάσουν αυτές οι προτάσεις που όμοιες τους δεν έχουν υπάρξει πουθενά αλλού , αλλά και να δώσει να καταλάβει στον κύριο αυτό ότι συνταξιούχοι ΔΕΝ δικαιούνται να σχεδιάζουν το μέλλον.

Γιατί  το μέλλον αφορά αυτούς που θα δουλεύουν για να πληρώνεται ο εν λόγω κύριος την σύνταξη του.





6 σχόλια:

  1. Ο κ. Ρετσινάς συνεχίζει να παίζει το γνωστό συνδικαλιστικό παιχνίδι , αυτό που οδήγησε τον συνδικαλισμό στην απαξίωση αλλά και την χώρα στο ΔΝΤ με την σαπίλα που επέβαλε στις ΔΕΚΟ που αποτελούν προέκταση του δημόσιου βίου.
    Αντί να ασχοληθεί με την εκμετάλλευση του Προαστιακού και τα απερίγραπτα χάλια που βιώνουμε καθημερινά όσοι δουλεύουμε στο δίκτυο , χάλια που εντάθηκαν και καθιερώθηκαν την τελευταία τριετία κάθεται και κάνει παιχνίδι δημιουργώντας αναστάτωση.
    Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τον κ. Ρετσινά και τους εμπνευστές των προτάσεων αυτών είναι το συνδικαλιστικό σκέλος , ο διαχωρισμός του κλάδου έλξης και η ρεβάνς για προσωπικές αποτυχίες.Ρεβάνς που αφελέστατα νομίζουν ότι θα πάρουν λέγοντας ότι ο Γενιδούνιας ή η Εξέλιξη διαφωνεί με τον καταμερισμό εργασίας μεταξύ των μηχανοστασίων.
    Οι πάντες γνωρίζουν ότι την Πάτρα και την Πελοπόννησο δεν την έκλεισε ο Γενιδούνιας αλλά όσοι υποστήριξαν την πολιτική των μνημονίων.Και γνωρίζουν χάρη σε ποιον τις ενέργειες σήμερα η Πάτρα βρίσκεται στον χάρτη της έλξης με μηχανοστασιάρχη.
    Καθαρό συνδικαλιστικό παιχνίδι.
    Δεν εξηγείται διαφορετικά ότι Δ/ντης ΔΙΚΑΜ διανοείται να κάνει πρόταση να ξεκινάει μηχανοδηγός στα χειριστήρια μετά από 8 ώρες συνεχόμενης νυχτερινής βάρδιας.
    Ή είναι αφελής ή επικίνδυνος.Και φυσικά σε οποιοδήποτε δικαστήριο οι σχεδιασμοί αυτοί θα αποδειχθούν όχι μόνο αστείοι , αλλά προπάντων επικίνδυνοι.
    Το θέμα είναι να μην δούμε τα αποτελέσματα στην πράξη και να προστατέψουμε τόσο τον κλάδο όσο και την ίδια την εταιρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενιδούνια , δεν τα γράφεις όλα.
    Ας τα πω εγώ λοιπόν.
    Δεν αναφέρεις για αυτούς που ανέβηκαν να κάνουν στην Καρόλου για παράπονα χθες .
    Πρωταθλητές στις δευτερεύουσες , ανέκαθεν στην μαρμίτα και μονίμως παραπονούμενοι. Όχι γιατί κατόπιν παραγγελίας ήρθαν στο 6ωρο στην έδρα για δουλειά( Κυριακή 14ωρη ), όχι γιατί ανεβαίνουν σε Δ/Η μόνο πριν τις εκλογές της ΠΕΠΕ , αλλά γιατί η ουσία βρίσκεται στο παιχνίδι της διαίρεσης.

    Περαστικά σε όλους μας.
    Άλλωστε η οριστική διάλυση πλησιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γενηδούνια....
    Δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρω από την έλξη.... Με τόση ανεργία γύρω σου όπως λες ο ίδιος γκρινιάζεις αν πας γιά δουλειά μετά από 8 ώρες ανάπαυση? έλεος


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχήν να ξαναπώ ότι διαφωνώ με τις ανώνυμες απόψεις.
    Από κει και πέρα μάλλον δεν διαβάζουμε τα ίδια πράγματα.
    Αυτό που προτάθηκε είναι να ξεκινάει δρομολόγιο ο μηχανοδηγός μετά τις 8 ώρες και 30 λεπτά νυχτερινής εργασίας και φυσικά όχι ανάπαυσης.
    Όσον αφορά την εργασία μετά από 12 ωρη (και όχι 8ωρη) ανάπαυση αυτή προβλέπεται από Ευρωπαϊκές νόρμες.
    Βέβαια στην χώρα που ζούμε μπορεί να δεχτούμε και να μην έχουμε καθόλου ρεπό .
    Με την διαφορά ότι αν τα δουλεύουμε οι ήδη εργαζόμενοι δεν πρόκειται να βρει δουλειά κανένας άνεργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια σημείωση:
    Αν δεν απατώμαι, η Ελληνική νομοθεσία αναφέρει 12ωρο ανάπαυσης ανάμεσα σε βάρδιες, ενώ η Κοινοτική νομοθεσία αναφέρει 11 ώρες ελάχιστο.

    Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, αν ισχύει αυτό που αναφέρθηκε για 8ω20λ, είναι παράνομη η συγκεκριμένη πρόταση.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή