Διαφωνούμε όταν διαβάζουμε δήλωση του Γ.Γ. Γραμματέα της ΓΣΕΕ στην οποία αναφέρεται ότι υπάρχει πρόταση για υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στα πλαίσια του Προϋπολογισμού των Εταιρειών.
Κάτι τέτοιο θα σήμαινε για παράδειγμα - εκτός απο την ξεκάθαρη πλέον αποδοχή της πολιτικής της Κυβέρνησης απο πλευράς ΓΣΕΕ - ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Σ.Σ.Ε. θα έπρεπε να υπογραφεί στα πλαίσια του κατατεθειμένου Προϋπολογισμού που αναφέρεται σε 25 εκ , μισθολογικό κόστος .την ώρα που
για το 2012 το κόστος ήταν στα 32 εκ Ευρώ !
Με λίγα λόγια συνάδελφε Κιουτσούκη , θα πρέπει να μας εξηγήσεις απο που θα γίνει εξοικονόμηση 7 εκ Ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , εκτός αν η δημιουργική λογιστική δεν είναι μόνο προνόμιο πολιτικών !
Ίδια η κατάσταση για τον ΟΣΕ κ τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ συγκοινωνιών όπου στους κατατεθειμένους προϋπολογισμούς έχει προϋπολογιστει μείωση 30% τουλάχιστο στο μισθολογικό κόστος !
Και φυσικά το κόστος αυτό , μειώνεται για να κάνουν παρέλαση οι ιδιώτες που επιθυμεί διακαώς η Κυβέρνηση .
Εμείς επειδή γνωρίζουμε και την τίμια στάση του συναδέλφου Κιουτσούκη που απέριψε την τελευταία ΣΣΕ στον ΟΣΕ , του γνωρίζουμε την κάθετη διαφωνία μας σε τέτοιες προτάσεις.
Όλη η δήλωση του Γ.Γ. της ΓΣΕΕ >
Είναι προφανές ότι η άρνηση του υπουργού Οικονομικών να υπογράψουν οι εργαζόμενοι Σ.Σ.Ε. στα πλαίσια των προϋπολογισμών των εταιριών των ΜΜΜ υποκρύπτει την περαιτέρω μείωση των προϋπολογισμών κατά 25%!!! Η «δημιουργική» λογιστική από τον ανάλγητο αλαζόνα και αμετανόητο υπουργό Οικονομικών δεν έχει τέλος.
Ο εν λόγω κύριος πρέπει να αντιληφθεί ότι είναι υπουργός Οικονομικών και όχι πρόεδρος του ΙΟΒΕ ή εκτελεστικό όργανο του Σ.Ε.Β. Η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφύγει την τυφλή σύγκρουση και να αντιμετωπίσει άμεσα το φλέγον ζήτημα του ενιαίου μισθολογίου, καθώς και τις ιδιαιτερότητες των ειδικοτήτων.
Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας θα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων και ΟΧΙ τους προϋπολογισμούς των εταιριών .
Κάτι τέτοιο θα σήμαινε για παράδειγμα - εκτός απο την ξεκάθαρη πλέον αποδοχή της πολιτικής της Κυβέρνησης απο πλευράς ΓΣΕΕ - ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Σ.Σ.Ε. θα έπρεπε να υπογραφεί στα πλαίσια του κατατεθειμένου Προϋπολογισμού που αναφέρεται σε 25 εκ , μισθολογικό κόστος .την ώρα που
για το 2012 το κόστος ήταν στα 32 εκ Ευρώ !
Με λίγα λόγια συνάδελφε Κιουτσούκη , θα πρέπει να μας εξηγήσεις απο που θα γίνει εξοικονόμηση 7 εκ Ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , εκτός αν η δημιουργική λογιστική δεν είναι μόνο προνόμιο πολιτικών !
Ίδια η κατάσταση για τον ΟΣΕ κ τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ συγκοινωνιών όπου στους κατατεθειμένους προϋπολογισμούς έχει προϋπολογιστει μείωση 30% τουλάχιστο στο μισθολογικό κόστος !
Και φυσικά το κόστος αυτό , μειώνεται για να κάνουν παρέλαση οι ιδιώτες που επιθυμεί διακαώς η Κυβέρνηση .
Εμείς επειδή γνωρίζουμε και την τίμια στάση του συναδέλφου Κιουτσούκη που απέριψε την τελευταία ΣΣΕ στον ΟΣΕ , του γνωρίζουμε την κάθετη διαφωνία μας σε τέτοιες προτάσεις.
Όλη η δήλωση του Γ.Γ. της ΓΣΕΕ >
Είναι προφανές ότι η άρνηση του υπουργού Οικονομικών να υπογράψουν οι εργαζόμενοι Σ.Σ.Ε. στα πλαίσια των προϋπολογισμών των εταιριών των ΜΜΜ υποκρύπτει την περαιτέρω μείωση των προϋπολογισμών κατά 25%!!! Η «δημιουργική» λογιστική από τον ανάλγητο αλαζόνα και αμετανόητο υπουργό Οικονομικών δεν έχει τέλος.
Ο εν λόγω κύριος πρέπει να αντιληφθεί ότι είναι υπουργός Οικονομικών και όχι πρόεδρος του ΙΟΒΕ ή εκτελεστικό όργανο του Σ.Ε.Β. Η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφύγει την τυφλή σύγκρουση και να αντιμετωπίσει άμεσα το φλέγον ζήτημα του ενιαίου μισθολογίου, καθώς και τις ιδιαιτερότητες των ειδικοτήτων.
Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας θα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων και ΟΧΙ τους προϋπολογισμούς των εταιριών .
Που ήταν όλο αυτό το καιρό ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ και τι έκανε στην ΓΣΣΕ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαφνικά μετά από 3 χρόνια περίπου ανυπαρξίας όπως και της ΓΣΣΕ μας λέει τι ; Να γίνουμε συνένοχοι στο έγκλημα που συντελείτε ;Που είσαστε τόσο καιρό την στιγμή που ο εργαζόμενος υποφέρει ;Που έχει χάσει όλα τα εργασιακά δικαιώματα ;Με απεργίες αμορτισέρ στο σύστημα και δήθεν κοκορομαχίες έξω από την Συγγρού για τις εντυπώσεις κύριε Κιουτσούκη ; Που είσαι να οδηγήσεις το κόσμο της εργασίας προς την αντίσταση και ανατροπή της πολιτικής του μνημονίου που στα φανερά καταδικάζεις αλλά με προτάσεις όπως αυτές πέφτουν οι μάσκες !!! Μήπως θα πρέπει να μπει και μάνατζερ που θα πληρώνουν οι εργαζόμενοι έτσι ώστε να προτείνει και τα κοψίματα που πρέπει στους μισθούς ;
Έλεος κύριε Κιουτσούκη εσείς και η γραφειοκρατία της ΓΣΣΕ εγκλωβισμένη στα νεοκλασικά και στα δρύινα φαρδιά γραφεία που βρίσκεστε αν δεν μπορείτε να εμπνεύστε να συσπειρώσετε και να δώσετε ένα αγώνα τουλάχιστον σωπάστε και παραιτηθείτε ,οι ανάγκες των καιρών σας υπερβαίνουν και όσο και να προσπαθείτε να καπελώσετε τον αγώνα των μεταφορών δεν μπορείτε .Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω ,δεν θέλουμε κηδεμόνες στον αγώνα ούτε σπόνσορες στις φανέλες μας ,καν τε αυτό που ξέρετε καλύτερα τουλάχιστον για να μην κάνετε καμιά ζημιά ,μείνετε θεατές για ακόμη μια φορά!