Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Πελοπόννησος 2 : Ποιος θα πληρώσει γι αυτό το έγκλημα ;

Θουρία
Είχαμε προαναγγείλει ότι θα επανέλθουμε στο θέμα της Πελοποννήσου και του εγκλήματος που έχει συντελεστεί με αποκλειστική ευθύνη των Πολιτικών και Διοικητικών Στελεχών των ελληνικών σιδηροδρόμων. 
Το «Στέκι της Έλξης» , το blog των μηχανοδηγών , αφού συγκέντρωσε το απαραίτητο υλικό, για να τεθεί το θέμα πέραν πάσης αμφισβήτησης,  ανοίγει το φάκελο «καταστροφή της δημόσιας περιουσίας», με σκοπό να αναδειχτούν οι πραγματικοί αυτουργοί και να πάψει το Αρμόδιο Υπουργείο να αναζητά ευθύνες στο προσωπικό των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων
Ζητάμε τώρα την παρέμβαση των αρμόδιων αρχών  και τον καταλογισμό
ευθυνών σε όσους έχουν εμπλακεί τα τρία τελευταία έτη, στη διαχείριση αυτής της πανάκριβης περιουσίας που έχει καταστραφεί ολοσχερώς χάριν της βαριάς αμέλειας των υπευθύνων.

Ιστορικό: 

Καλαμάτα 
Ο ΟΣΕ υπέγραψε με τις Εταιρείες Siemens, Sasib και την Κοινοπραξία ΑΤΤΝΕ – ΣΑΠΟΥΝΑΣ, την Προγραμματική Συμφωνία 59 με τρεις επί μέρους Συμβάσεις με οικονομικό αντικείμενο αρχικού ύψους 34 εκατ ευρώ, το οποίο αυξήθηκε στη συνέχεια στα 64 εκατ ευρώ (όπως διαμορφώθηκε από τις Αναθεωρήσεις) και αφορούσε στην τοποθέτηση 200 νέων  Αυτομάτων Συστημάτων Φύλαξης Ισόπεδων Διαβάσεων, Εκσυγχρονισμό  150 παλαιοτέρων, και Εκσυγχρονισμό άλλων 60 παλαιών και νεωτέρων παρόμοιων συστημάτων.
Το μεγαλύτερο μέρος του παραπάνω ποσού διετέθη στην Πελοπόννησο, αφού λήφθηκε μέριμνα να εξασφαλιστεί και ο τελευταίος αγροτικός χωματόδρομος!

Οι εικόνες σήμερα:

Αρις 
Παρά όμως το πρωτοφανές αυτό κόστος που δαπανήθηκε από τα δάνεια που συνήπτε ο ΟΣΕ για το Επενδυτικό του Πρόγραμμα, η Πολιτική και Διοικητική ηγεσία του ΟΣΕ το 2011 (Ρέππας, Τσιόκας, Τσιαμαντής, Θεοφανόπουλος), υποβάλλοντας σε «ξαφνικό θάνατο»  το δίκτυο της Πελοποννήσου, παρέλειψε (sic) να προστατεύσει όλη αυτήν την περιουσία, εγκαταλείποντάς την προκλητικά στην τύχη των συλλεκτών μετάλλου.












Βαλίρα
Από τα έγγραφα  των αρμόδιων Υπηρεσιών    αναδεικνύεται ότι, περισσότερες από 200 τέτοιες εξοπλισμένες διαβάσεις, μεταξύ Πάτρας – Καλαμάτας, έχουν λεηλατηθεί ολοσχερώς











Ανδραβίδα
Ακόμα περισσότερες είναι ομοίως λεηλατημένες στην υπόλοιπη μετρική γραμμή, αφού δεν δόθηκε εντολή από την Διοίκηση του ΟΣΕ, μετά την αναστολή κυκλοφορίας των τμημάτων από Αγ. Αναργύρους μέχρι Κόρινθο/Πάτρα και από Κόρινθο μέχρι Ζευγολατιό Μεσσηνίας, να απεγκατασταθούν και να μεταφερθούν τα πανάκριν αυτά συστήματα σε αποθηκευτικούς χώρους. Δαπάνη σαφώς χαμηλότερη από αυτήν που προηγήθηκε για την προμήθεια και εγκατάστασή τους.


Ο φακός του blog των μηχανοδηγώνσήμερα καταγράφει τις ακόλουθες φωτογραφίες, που προκαλούν σοκ και αποτελούν αδιάψευστη μαρτυρία, για όποιον αποπειραθεί να μεταθέσει τις δικές του ευθύνες: 

Επειδή όλα τα παραπάνω συμβαίνουν σε μία εποχή που αναζητούνται νέα εξιλαστήρια θύματα στο βωμό των μνημονίων και οι σιδηροδρομικοί καλούνται για μία ακόμη φορά να παίξουν το ρόλο της  Ιφιγένειας, καλούμε πρώτα την Διοίκηση του ΟΣΕ  και κάθε άλλον Αρμόδιο, να μας εξηγήσει, για ποιο ακριβώς λόγο δεν προ νόησαν  να απεγκατασταθούν και να διαφυλαχθούν τα πανάκριβα αυτά συστήματα προστατεύοντας  την περιουσία των Ελλήνων  πολιτών και την επαγγελματική αξιοπρέπεια των σιδηροδρομικών υπαλλήλων; 

 Για ποιο λόγο Διοίκηση και πολιτική ηγεσία , ενέργησαν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως οταν είχαν αφήσει   να λεηλατηθεί το αποτεθειμένο τροχαίο υλικό στο Καρδιακάφτι,(οταν και εκλάπησαν μηχανες κ βαγόνια ) αναστέλλοντας τη λειτουργία του δικτύου, σαν να κλείνανε την πόρτα του γραφείου τους και  χωρίς καμία απολύτως προετοιμασία; 

Για ποιο ακριβώς λόγο δεν μερίμνήσαν να παραμείνει το αναγκαίο για την επιτήρηση του δικτύου προσωπικό;

Το στέκι της έλξης , στην προσπάθεια αυτή θα παραδώσει σε κάθε Αρμόδια Αρχή όλο το τεκμηριωτικό υλικό, αποδεικνύοντας ότι, στην προσπάθεια μας να διαφυλαχθεί το ακέραιο της επαγγελματικής μας αξιοπρέπειας, δεν θα αναλογιστούμε παρατάξεις και φιλαράκια… 

3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ παρήγορο ότι οι http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2013/12/2.html μετά απο τρία χρόνια λεηλασίας του δικτύου επισημαίνουν όλα αυτά για τις ΑΣΙΔ. Και βέβαια είναι πολύ πιο παρήγορο ότι δεν θα αναλογιστούνε (πλέον) παρατάξεις και φιλαράκια. Όμως κύριοι τα λεφτά δεν θα επιστρέψουν και το χειρότερο το δίκτυο ψυχορραγεί. Όλα τα συσσωρευμένα γραμμάτια του παρελθόντος της λάθος νοοτροπίας όλων, σήμερα εξοφλούνται. Όλα τα άλλα τα ηρωικά είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και για να μην παρεξηγούμαι ερωτώ : τώρα τι γίνεται ???
    Η ουσία δηλαδή υπάρχει ??? ; ή μετά από 6 μήνες δεν θα υπάρχει ούτε μπουλόνι σε στρωτήρα ??? και ναι είναι σίγουρο ότι δεν θα υπάρχει ούτε βίδα. Το βλέπουμε όλοι. Και ξαναρωτάω : για αυτά που ξέρουμε 100% ότι θα γίνουν τι σκοπεύετε να κάνετε τι θέλετε και τι μπορείτε ??? τα άλλα είναι ωραίες σάλτσες για να γράφουμε στο FB.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς τον (ανώνυμο) σχολιαστή.
    Το στέκι της έλξης , έχει αποδείξει ότι δεν υπολογίζει παρατάξεις και φιλαράκια , στα 2 και κάτι χρόνια λειτουργίας του.
    Όσον αφορά το θέμα της νοοτροπίας όλων , που πλησιάζει την λογική του μαζί τα φάγαμε , θα μας επιτρέψεις να διαφωνήσουμε.
    Σαφώς υπάρχουν , όπως και σε κάθε κοινωνία , τα παρασιτικά φαινόμενα , αλλά οι εργαζόμενοι ( κ όχι μόνο οι σιδηροδρομικοί , αλλά όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας ) δεν έχουν το ίδιο μερίδιο ευθύνης με τους πραγματικούς υπαίτιους.
    Τι κάνουμε
    Αν δεν το κατάλαβες <> φίλε μας , ούτε εκτελεστική εξουσία έχουμε , ούτε Διοίκηση ασκούμε.
    Εμείς αναδεικνύουμε τα προβλήματα , με τρόπο που ποτέ στο παρελθόν δεν έχει γίνει απο σιδηροδρομικούς και καλούμε την Πολιτεία να λάβει τα μέτρα της .
    Αυτό κάνουμε .
    Τι θέλουμε

    Θέλουμε άμεσα να επαναλειτουργήσει το δίκτυο της Πελοποννήσου απο την Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
    Γιατί ξέρουμε ότι αυτό είναι εφικτό , γιατί έτσι θα προστατευτεί και θα αξιοποιηθεί στο σύνολο της η Δημόσια Περιουσία .

    Τέλος , για εμάς ο σιδηρόδρομος είναι όρος ζωής και όχι αντικείμενο σχολιασμού στα social media.
    Αγαπάμε το μέσο , γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορεί να προσφέρει στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία και σαν επαγγελματίες σιδηροδρομικοί δίνουμε την μάχη μας.

    Η διαχειριστική Ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί κύριοι η απάντηση σας δεν με καλύπτει πλήρως αλλά μερικώς. Λέτε ότι θέλετε να επαναλειτουργήσει η ΣΠΑΠ από την Δημόσια Τραινοσε. Αυτό είναι ευχολόγιο με βάση την σημερινή πραγματικότητα. Ακόμα επισημαίνετε ότι δεν ασκείτε εκτελεστική και διοικητική εξουσία. Και είναι αποδεκτό. Έχετε όμως συνδικαλισμό ο οποίος ξέρουμε ότι μπορεί να πιέσει ποικιλοτρόπως. Εκτός αυτού ποιες άλλες δράσεις μπορείτε να ενεργοποιήσετε για την σωτηρία (σε πρώτη φάση) του δικτύου ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή