Το στέκι της έλξης επιχειρεί με τον δικό του τρόπο την σιδηροδρομική ανασκόπηση της χρονιάς που μας πέρασε !
Ξεκινάμε με το πρόσωπο της χρονιάς για το 2013 , το οποίο δικαιωματικά κερδίζει η
εξαφανισμένη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας !
Απο πέρυσι τον Γενάρη , ακούμε για την υπογραφή της , ότι κάποια στιγμή θα την δούμε , ότι με αυτήν θα ξεπερνάγαμε τον σκόπελο και τις νέες μειώσεις (ενιαίο μισθολόγιο ), ότι με αυτήν θα διασφαλίζαμε τα δικαιώματα της .
Πάνω απο 50 αναρτήσεις έχουν γίνει για το θέμα το 2013 , οπότε δικαιωματικά η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας κερδίζει τον τίτλο του προσώπου της Χρονιάς .
Τα πρόσωπα που μας απασχόλησαν σε αναρτήσεις το 2013 ....
Θ. Ζηλιασκόπουλος > Σίγουρα στους κερδισμένους , αν και δεν προχώρησε ακόμα η πολυδιαφημισμένη συμφωνία με την Cosco , ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταφέρει να παραμένει στο τιμόνι επί 4 σχεδόν χρόνια , αλλάζοντας 3 Κυβερνήσεις και ακόμα περισσότερους Υπουργούς στο Μεταφορών Η <<εξυγίανση>> της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει συνδυαστεί με το πρόσωπο του στα ΜΜΕ.Με λόγο πολιτικό που πείθει ιδιαίτερα τους συνδικαλιστές μας , αντιλαμβάνεται τα προβλήματα (και θέλει να τα λύσει) αλλά... να μην ξεχνάμε ότι έχουμε ακόμα δουλειά και ότι μας ελέγχει το ΤΑΙΠΕΔ ..
Το 2014 θα κριθεί καθώς η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί Κυβερνητικό στοίχημα .
Εμείς έχουμε ποντάρει πάντως στην ανατροπή αυτής της πολιτικής !
Ρετσινάς Χρήστος > Απλά αγαπημένος ... Μάλλον ανανεώνει για ακόμη μια φορά την σύμβαση του. Η χαρά του , χαρά μας . Θα έχουμε στάνταρ κάποιον να ασχολούμαστε καθώς ο Δ/ντης μας δεν αλλάζει μυαλά .
Κιουτσούκης Νίκος > Θετικό πρόσημο για τον συνάδελφο Νίκο , που μας στεναχώρησε πέρυσι τον Ιούνη με τις δηλώσεις περί ανοίγματος του πρωθυπουργού στην κοινωνία (συνέδριο ΝΔ). Στο τέλος της χρονιάς κέρδισε τις εντυπώσεις , λέγοντας τα αυτονόητα που στοίχισαν την διαγραφή του απο την ΝΔ για δεύτερη φορά .
Λεβέντης Θανάσης > Σίγουρα στους κερδισμένους της χρονιάς . Ο συνάδελφος Θανάσης κατάφερε να εκλεγεί στην Διοίκηση της ΓΣΕΕ , είχε θετικές εμφανίσεις στα ΜΜΕ υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών , ενώ στο τέλος της χρονιάς με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό (45% στον 1ο γύρο , και πάνω απο 60% στον 2ο γύρο ) , εύκολα εξελέγει εκπρόσωπος εργαζομένων στον ΟΣΕ αποδεικνύοντας ότι και τα πρόσωπα παίζουν ρόλο . Η αποχώρηση του απο την Προεδρία της ΠΟΣ αποτελεί και το μεγάλο ερωτηματικό .
Σουρμελής Ντίνος > Ότι τίτλο και να βάλουμε , τα γεγονότα μιλούν απο μόνα τους . Απο την μια έδρα του 2010 (ΣΕΚ ) στις εκλογές της ΠΟΣ , κατάφερε και έφερε την καινοτομία με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών στην Αντιπροεδρία της Ομοσπονδίας με 5 έδρες . Προσωπικότητα αθόρυβη στα συνδικαλιστικά δρώμενα αλλά δραστήριος εκεί που πρέπει .
Κλειδόπουλος Παναγιώτης > Η έκπληξη της χρονιάς . Ο νέος εκπρόσωπος εργαζομένων στην ΕΕΣΣΤΥ , πραγματικά απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν , αλλά και την δίψα του κόσμου για αλλαγές .
Ο εξαφανισμένος του 2013
Αν είδατε πουθενά την ΠΕΠΕ , το σωματείο μας , καλέστε στο 10-65 για να την βρούμε και εμείς..Το Σωματείο μας , που δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την απόφαση για την νομιμότητα της απεργίας στα εμπορικά ......
Θλιβερή παρένθεση (ενδεικτική όμως της νοοτροπίας ) η επίθεση στο στέκι της έλξης τον Σεπτέμβριο του 2013 ...'Εφτασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου των μηχανοδηγών να συνεδριάζει γιατί το στέκι , το blog των μηχανοδηγών, δεν το λιβανίζει . Αν γράφαμε όσα μας λένε οι μηχανοδηγοί , ίσως να μην μας ξαναμίλαγαν . Συλλογική Σύμβαση Εργασίας , επικίνδυνο και ανθυγιεινό , 18 δόσεις αναδρομικών με την εφαρμογή του ενιαίου , διάσπαση στα εμπορικά , δωροεπιταγή τα Χριστούγεννα , Δ/ντης ΔΙΚΑΜ που κάνει πάρτυ , έλλειψη προσωπικού και πόσα άλλα ...
Καλή χρονιά μάγκες , μπορείτε πολύ καλύτερα (το ερώτημα είναι αν θέλετε ) .
Το ατύχημα της χρονιάς
Αναμφίβολα στην Ισπανία ...78 νεκροί και πολλοί τραυματίες ....Ένα ατύχημα που έδειξε τι μπορεί να συμβεί όταν δεν υπάρχουν συστήματα ασφαλείας και μεγιστοποιείται στην κυκλοφορία η έννοια του <<ανθρώπινου παράγοντα >>
Η συνταξιοδότηση της χρονιάς !!!
Δουλεύουμε στο ΜΑΙ , οπότε αναγκαστικά θα αναφερθούμε στον Θείο , όπως τον αποκαλούσαμε οι νεότεροι μηχανοδηγοί.
Ο Γιώργος Πατσιώτης , συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα και θα μας λείψει η παρουσία του .Μπορεί να διαφωνούσαμε σε πολλά (κ να συμφωνούσαμε σε περισσότερα ) αλλά όπως και να το κάνουμε ο Γιώργος ήταν απο τις μορφές που μένουν χαραγμένες στην σκέψη στο πέρασμα του χρόνου .
Σε όλους τους μηχανοδηγούς που συνταξιοδοτήθηκαν το 2013 (και ήταν πολλοί ) , ευχόμαστε υγεία , και προσωπική και οικογενειακή ευτυχία , θα χαιρόμαστε να τους βλέπουμε στα τρένα !
Η μεταρρύθμιση - ορόσημο της χρονιάς που μας πέρασε ....
Μετά απο δεκαετία είχαμε προσφυγή συνδικαλιστικής παράταξης της ΠΕΠΕ (Εξέλιξη ) στην Επιθεώρηση Εργασίας για το θέμα του προγραμματισμού εργασίας .
Μετά απο έναν ανελέητο πόλεμο και δια πυρός και σιδήρου κυριολεκτικά , επιτέλους υπάρχει προγραμματισμός εργασίας στο ΜΑΙ .
Εβδομαδιαίος , σπάζοντας ένα βαθύ κατεστημένο .
Τέλος τα τηλεφωνήματα στις 3 το μεσημέρι για να δουν τι δουλεύουν οι μηχανοδηγοί την επόμενη μέρα , τέλος τα χαρτιά στον πίνακα ανακοινώσεων που μας θύμιζαν ότι το κύκλωμα εργασίας... δεν ισχύει στις γιορτές , στα καλοκαίρια και όποτε ήθελε η Υπηρεσία .
Για πρώτη φορά μετά απο 10 και βάλε χρόνια οι μηχανοδηγοί γνώριζαν τι θα δουλέψουν τις ημέρες των Εορτών , χωρίς να χρειάζεται να παίρνουν τηλέφωνα και προγραμμάτισαν άνετα την οικογενειακή τους ζωή .
Όποιος είδε την ικανοποίηση του προσωπικού έλξης του ΜΑΙ τις ημέρες των εορτών, μπορεί να κατάλαβε την μεγάλη αλλαγή .
Όσοι το πολέμησαν , ας καταλάβουν ότι είμαστε πλέον στο 2014 και όχι στο 1950 .
Υπάρχουν και άλλα πολλά που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν , είμαστε βέβαιοι.
Φυσικά νόημα έχει και η αναφορά και σε αυτούς που προγραμματίζουν τις ζωές μας και προσπαθούν να τα μοιράσουν όπως λέμε οι μηχανοδηγοί έχοντας απέναντι τους βαθιά ριζομένες νοοτροπίες .
Κλείστε τα τηλέφωνα στις παρεμβάσεις , τους λέμε και πράξτε το σωστό ....
Κλείνουμε με αυτούς που χάσαμε το 2013 , αλλά που θα τους θυμόμαστε πάντα
Κύρκος Χρήστος -Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης
Φοροζίδης Νίκος - Μηχανοστάσιο Δράμας
Λιάσκος Παναγιώτης - Μηχανοστάσιο ΜΑΙ
Ασσιούρας Γιάννης - Μηχανοστάσιο ΜΑΙ
Ευχόμαστε σε όλους , ένα δραστήριο - ευτυχισμένο και γεμάτο υγεία 2014 .
Και για να μην ξεχνιόμαστε ...
Με λιγότερες αγελάδες στον δρόμο όλων των μηχανοδηγών !
Γλύψε γλύψε τον Ζηλιασκόπουλο στο τέλος κάτι θα κερδίσετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα ήταν να μάθετε να διαβάζετε ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε καλύτερα τι γράφουμε , και να μην ξεχνάτε ότι ένας manager είναι πετυχημένος όταν μειώνει τα κόστη και παίζει τους συνδικαλιστές στα δάχτυλα των χεριών του . Ένας manager που καταφέρνει μάλιστα να παραμείνει στο τιμόνι ΔΕΚΟ επί μια τετραετία με 3 διαφορετικές κυβερνήσεις και πόσους υπουργούς , τι θα λέγατε ότι είναι ;
Για τα εγκλήματα που έχουν γίνει σε βάρος του σιδηροδρόμου τκαι των σιδηροδρομικών την τελευταία τριετία , το στέκι έχει ασκήσει την πλέον ακραία κριτική στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οπότε καλό θα ήταν να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψαμε.
(Δημοσιεύουμε το σχόλιο για να βλέπουν όλοι τι τραβάμε κάθε μέρα)