Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ν. Σταθόπουλος, γ.γ.Μεταφορών: Ισχυρό το ενδιαφέρον ξένων για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ

Εκδήλωση για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας Shift2Rail διοργάνωσε, στην Αθήνα , το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τις εταιρείες που στηρίζουν το εν λόγω πρόγραμμα.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Η εκδήλωση συγκέντρωσε σημαντικό ενδιαφέρον, όχι τόσο για το καθεαυτό πρόγραμμα Shift2Rail, αλλά για την παρουσία στην Ελλάδα “μνηστήρων” της ΕΕΣΣΤΥ, όπως της γαλλικής Alstom, η οποία
εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρος της, Αντρί Πουπάρ-Λαφάρζ.



Μάλιστα, σε δηλώσεις του, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος σημειώσε ότι «στο περιθώριο της εκδήλωσης, από τις παράλληλες συναντήσεις που είχα με υποψηφίους για ΕΕΣΣΤΥ και Τραινοσε, αλλά και με το σύνολο της σιδηροδρομικής κοινότητας της Ευρώπης και τα στελέχη της Επιτροπής, διαπίστωσα ότι το ενδιαφέρον είναι και σοβαρό και έντονο”.

Υπενθυμίζεται ότι ενδιαφέρον για την ΕΕΣΣΤΥ, μεταξύ άλλων, έχουν εκδηλώσει η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι γαλλικοί (SNCF) και ρωσικοί σιδηρόδρομοι (RZD).

Alstom, Siemens, Αnsaldo, Bombardier, Thales και CAF στο πρόγραμμα

Το «Shift2Rail» είναι μια φιλόδοξη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, η οποία θα διαχειρίζεται ένα 7ετές πρόγραμμα στοχευμένης έρευνας και καινοτομίας για την ανάπτυξη καλύτερων σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναπτυχθούν τεχνολογικές καινοτομίες και θα επιταχυνθεί η είσοδός τους στην αγορά.

Μέχρι σήμερα, οι κατασκευαστές σιδηροδρομικού εξοπλισμού Alstom, Ansaldo STS, Bombardier, Siemens, Thales και CAF, καθώς και οι διαχειριστές υποδομών Trafikverket και Network Rail, έχουν επιβεβαιώσει ότι θα συνεισφέρουν τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ ο καθένας στην πρωτοβουλία Shift2Rail (σύνολο 270 εκατ. ευρώ).

Στο πλαίσιο του «Shift2Rail», η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπερτριπλασιάζει τη χορηγούμενη χρηματοδότηση για έρευνα και καινοτομία στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών στα 450 εκατ. ευρώ (2014-2020), από 155 εκατ. ευρώ που ήταν την προηγούμενη περίοδο. Στο ποσό αυτό θα προστεθούν 470 εκατ. ευρώ που θα προέλθουν από τον σιδηροδρομικό κλάδο.

Στόχος της πρωτοβουλίας Shift2Rail είναι να παραγάγει απτά αποτελέσματα: μείωση, έως και 50%, του κόστους του κύκλου ζωής των σιδηροδρομικών μεταφορών (δηλ. του κόστους δημιουργίας, λειτουργίας, συντήρησης και ανανέωσης υποδομών και τροχαίου υλικού), συνολική αύξηση της δυναμικότητας σε ποσοστό μέχρι και 100%, και συνολική αύξηση της αξιοπιστίας σε ποσοστό έως και 50% στα διάφορα τμήματα της αγοράς σιδηροδρομικών μεταφορών. 

1 σχόλιο:

  1. Δε γνωριζω ποιος επενδυτης θα διαθεσει τοσα εκατομμυρια ευρω υπεραξια σε μια εταιρια κελυφος ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν γνωριζεται αγαπητοι συναδελφοι οτι εταιρια ειναι το πιστοποιημενο προσωπικο στο οποιο καλιστα ο καθε ξενοςμπορει να ελθει σε συνεργασια αληθεια ο καθε συναδελφος μπορει να αντεξει μια τετοια προκληση τα σωματεια εχουν διερευνησει μια τετοια δυνατοτητα οι εξεληξειςτρεχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή