Συνάδελφοι,
Σε απάντηση του εγγράφου σας με αριθ.πρωτ.37854/30-1-2014, όσον αφορά τις προτάσεις για την κατάρτιση διεκδικητικού πλαισίου της Π.Ο.Σ. για την υπογραφή Σ.Σ.Ε. για το έτος 2014, το Σωματείο μας, σας παραθέτει τις προτάσεις του:
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014
Γ Ε Ν Ι Κ Α
• Καμία ιδιωτικοποίηση ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ.
• Διεκδικούμε 100% δημόσιο σιδηρόδρομο.
• Επαναλειτουργία των δικτύων και γραμμών που καταργήθηκαν.
• Καμία απόλυση, καμία διαθεσιμότητα, διατήρηση αλλά και αύξηση των θέσεων εργασίας.
• Άμεσες προσλήψεις με πλήρη δικαιώματα και σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε περιφέρειας.
• Να μην επιτρέπεται η πληρωμή αναπαύσεων στον κλάδο έλξης.
• Λήψη μέτρων ασφάλειας της κυκλοφορίας, επιμελής συντήρηση της γραμμής και του τροχαίου υλικού.
• Άμεση καθιέρωση και εφαρμογή πλάνου κυκλοφορίας.
• Εγκατάσταση συστήματος ελέγχου κυκλοφορίας (ETCS) όπως υπάρχει σε όλη την Ε.Ε.
• Επέκταση της σήμανσης χιλιομέτρησης και εμφανούς σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο (στα πρότυπα της νέας γραμμής Αθήνα – Κιάτο).
• Ενέργειες για τη μη σύλληψη του μηχανοδηγού σε τροχαία συμβάντα.
• Εξέταση του αιτήματος για χορήγηση δώδεκα (12) ημερών αδείας με αποδοχές μετά από εμπλοκή σε θανατηφόρο ατύχημα και ψυχολογική στήριξη.
• Χρονικές ζώνες δωρεάν μετακίνησης στην αστική και προαστιακή συγκοινωνία.
• Δωρεάν μετακίνηση ανέργων, φοιτητών, μαθητών, ΑΜΕΑ και χαμηλοσυνταξιούχων.
• Επαναφορά των υπηρεσιακών ταυτοτήτων στους μεταταγέντες συναδέλφους.
• Ολοκλήρωση των δικαστικών διεκδικήσεων που έχουν να κάνουν είτε με τους συναδέλφους μετατασσόμενους είτε με τις αντισυνταγματικές μειώσεις που προέκυψαν από τους μνημονιακούς νόμους (ένταξη ενιαίο μισθολόγιο, υπερβάλλουσες μειώσεις πέραν των προβλεπομένων).
• Άρση της επίταξης των εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ.
• Χορήγηση επιδόματος παιδικού σταθμού και επίδομα φοίτησης παιδιών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εκτός τόπου κατοικίας.
• Άμεση χορήγηση γάλακτος σε όσους το δικαιούνται σύμφωνα με την Εργατική Νομοθεσία και τις δικαστικές αποφάσεις.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
• Εφαρμογή 35ωρου χωρίς μείωση αποδοχών (5νθημερο, 7ωρο, 35ωρο).
• Χορήγηση μιας ημέρας επιπλέον άδειας κάθε δύο μήνες για το λόγο ότι το προσωπικό εκτίθεται σε ακτινοβολία.
• Αίτημά μας η επαναφορά της διακοπής εντός έδρας να είναι τουλάχιστον 14 ώρες, να επιτρέπεται μείωση μέχρι 12 ώρες εφόσον το προσωπικό δεν έχει εργαστεί συνεχόμενα περισσότερες από 16 ώρες και η εκτός έδρας διακοπή να μην είναι μικρότερη των 8 ωρών.
• Διεκδικούμε οι 13 ημέρες γενικής αργίας το χρόνο για το προσωπικό που θα τις εργαστεί, να πληρώνονται με προσαύξηση 0,75% και να χορηγείται και ανάπαυση.
• Να μην διαγράφονται οι οφειλόμενες αναπαύσεις σε περίπτωση που το προσωπικό τεθεί έστω και μια ημέρα εκτός υπηρεσίας.
• Η αποζημίωση της διανυκτέρευσης να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες. (Αύξηση 50% μετά από 9ωρη παραμονή στη διανυκτέρευση).
• Συμμετοχή του Σωματείου στη χορήγηση των ΜΑΠ, ρουχισμού και κυρίως στις επιλογές ξενοδοχείων.
• Βελτίωση των χώρων εργασίας του προσωπικού έλξης στο τροχαίο υλικό (θάλαμοι οδήγησης).
• Αναβάθμιση των χώρων παραμονής του προσωπικού (αίθουσες αναμονής).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
• Διατήρηση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
• Κατώτερους βασικούς μισθούς τέτοιους που να διαμορφώνουν τακτικές αποδοχές οι οποίες αφενός μεν να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες διαβίωσης, αφετέρου δε να ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις και δυσκολίες της εργασίας μας.
• Καταβολή επιδόματος θέσης – ευθύνης στο μηχανοδηγό και στο βοηθό.
• Επίδομα ειδικών συνθηκών (ακατάστατου ωραρίου).
• Αναγνώριση όλης της εκτός ΟΣΕ προϋπηρεσίας.
• Αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής αποζημίωσης με καταβολή αυτής σε πλαίσιο παραγωγικό και από το πρώτο χιλιόμετρο.
• Υλοποίηση δικαστικών αποφάσεων.
• Καταβολή της προσαύξησης του 30% για την έκτη ημέρα εργασίας και την υλοποίηση για τη χορήγηση του 1/3 του κόστους διανυκτέρευσης μετά την επιστροφή από αυτή.
• Καταβολή του επιδόματος εκπαίδευσης στο προσωπικό έλξης.
Πέραν από τη δράση και την πάλη του κάθε Σωματείου ή Ομοσπονδίας χωριστά στο χώρο του, είναι ώρα να σφυρηλατήσουμε την ενότητα των εργαζομένων στις μεταφορές για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μνημονιακών πολιτικών.
- ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Σε απάντηση του εγγράφου σας με αριθ.πρωτ.37854/30-1-2014, όσον αφορά τις προτάσεις για την κατάρτιση διεκδικητικού πλαισίου της Π.Ο.Σ. για την υπογραφή Σ.Σ.Ε. για το έτος 2014, το Σωματείο μας, σας παραθέτει τις προτάσεις του:
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014
Γ Ε Ν Ι Κ Α
• Καμία ιδιωτικοποίηση ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ.
• Διεκδικούμε 100% δημόσιο σιδηρόδρομο.
• Επαναλειτουργία των δικτύων και γραμμών που καταργήθηκαν.
• Καμία απόλυση, καμία διαθεσιμότητα, διατήρηση αλλά και αύξηση των θέσεων εργασίας.
• Άμεσες προσλήψεις με πλήρη δικαιώματα και σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε περιφέρειας.
• Να μην επιτρέπεται η πληρωμή αναπαύσεων στον κλάδο έλξης.
• Λήψη μέτρων ασφάλειας της κυκλοφορίας, επιμελής συντήρηση της γραμμής και του τροχαίου υλικού.
• Άμεση καθιέρωση και εφαρμογή πλάνου κυκλοφορίας.
• Εγκατάσταση συστήματος ελέγχου κυκλοφορίας (ETCS) όπως υπάρχει σε όλη την Ε.Ε.
• Επέκταση της σήμανσης χιλιομέτρησης και εμφανούς σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο (στα πρότυπα της νέας γραμμής Αθήνα – Κιάτο).
• Ενέργειες για τη μη σύλληψη του μηχανοδηγού σε τροχαία συμβάντα.
• Εξέταση του αιτήματος για χορήγηση δώδεκα (12) ημερών αδείας με αποδοχές μετά από εμπλοκή σε θανατηφόρο ατύχημα και ψυχολογική στήριξη.
• Χρονικές ζώνες δωρεάν μετακίνησης στην αστική και προαστιακή συγκοινωνία.
• Δωρεάν μετακίνηση ανέργων, φοιτητών, μαθητών, ΑΜΕΑ και χαμηλοσυνταξιούχων.
• Επαναφορά των υπηρεσιακών ταυτοτήτων στους μεταταγέντες συναδέλφους.
• Ολοκλήρωση των δικαστικών διεκδικήσεων που έχουν να κάνουν είτε με τους συναδέλφους μετατασσόμενους είτε με τις αντισυνταγματικές μειώσεις που προέκυψαν από τους μνημονιακούς νόμους (ένταξη ενιαίο μισθολόγιο, υπερβάλλουσες μειώσεις πέραν των προβλεπομένων).
• Άρση της επίταξης των εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ.
• Χορήγηση επιδόματος παιδικού σταθμού και επίδομα φοίτησης παιδιών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εκτός τόπου κατοικίας.
• Άμεση χορήγηση γάλακτος σε όσους το δικαιούνται σύμφωνα με την Εργατική Νομοθεσία και τις δικαστικές αποφάσεις.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
• Εφαρμογή 35ωρου χωρίς μείωση αποδοχών (5νθημερο, 7ωρο, 35ωρο).
• Χορήγηση μιας ημέρας επιπλέον άδειας κάθε δύο μήνες για το λόγο ότι το προσωπικό εκτίθεται σε ακτινοβολία.
• Αίτημά μας η επαναφορά της διακοπής εντός έδρας να είναι τουλάχιστον 14 ώρες, να επιτρέπεται μείωση μέχρι 12 ώρες εφόσον το προσωπικό δεν έχει εργαστεί συνεχόμενα περισσότερες από 16 ώρες και η εκτός έδρας διακοπή να μην είναι μικρότερη των 8 ωρών.
• Διεκδικούμε οι 13 ημέρες γενικής αργίας το χρόνο για το προσωπικό που θα τις εργαστεί, να πληρώνονται με προσαύξηση 0,75% και να χορηγείται και ανάπαυση.
• Να μην διαγράφονται οι οφειλόμενες αναπαύσεις σε περίπτωση που το προσωπικό τεθεί έστω και μια ημέρα εκτός υπηρεσίας.
• Η αποζημίωση της διανυκτέρευσης να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες. (Αύξηση 50% μετά από 9ωρη παραμονή στη διανυκτέρευση).
• Συμμετοχή του Σωματείου στη χορήγηση των ΜΑΠ, ρουχισμού και κυρίως στις επιλογές ξενοδοχείων.
• Βελτίωση των χώρων εργασίας του προσωπικού έλξης στο τροχαίο υλικό (θάλαμοι οδήγησης).
• Αναβάθμιση των χώρων παραμονής του προσωπικού (αίθουσες αναμονής).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
• Διατήρηση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
• Κατώτερους βασικούς μισθούς τέτοιους που να διαμορφώνουν τακτικές αποδοχές οι οποίες αφενός μεν να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες διαβίωσης, αφετέρου δε να ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις και δυσκολίες της εργασίας μας.
• Καταβολή επιδόματος θέσης – ευθύνης στο μηχανοδηγό και στο βοηθό.
• Επίδομα ειδικών συνθηκών (ακατάστατου ωραρίου).
• Αναγνώριση όλης της εκτός ΟΣΕ προϋπηρεσίας.
• Αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής αποζημίωσης με καταβολή αυτής σε πλαίσιο παραγωγικό και από το πρώτο χιλιόμετρο.
• Υλοποίηση δικαστικών αποφάσεων.
• Καταβολή της προσαύξησης του 30% για την έκτη ημέρα εργασίας και την υλοποίηση για τη χορήγηση του 1/3 του κόστους διανυκτέρευσης μετά την επιστροφή από αυτή.
• Καταβολή του επιδόματος εκπαίδευσης στο προσωπικό έλξης.
Πέραν από τη δράση και την πάλη του κάθε Σωματείου ή Ομοσπονδίας χωριστά στο χώρο του, είναι ώρα να σφυρηλατήσουμε την ενότητα των εργαζομένων στις μεταφορές για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μνημονιακών πολιτικών.
- ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Το δίδυμο των συνεταίρων για άλλη μια φορά χτύπησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχοντας πλήρως απαξιώσει το ΔΣ της ΠΕΠΕ και εξευτελίσει τον θεσμό του Σωματείου , Τουρλής και Θεοδωρόπουλους , τα γνωστά συνεταιράκια των τελευταίων 19 μηνών εκδίδουν διεκδικητικό πλαίσιο χωρίς να ενημερώσουν κανέναν.
Αφού έφυγαν απο την Θεσσαλονίκη σαν δραπέτες , χωρίς να επιτρέψουν για 2η συνεχόμενη χρονιά να γίνει ψηφοφορία στο Συμβούλιο των Αντιπροσώπων , συνεχίζουν υπογράφωντας πράγματα που τους εκθέτουν
ΑΝ είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν ο Πρόεδρος και Γραμματέας της ΠΕΠΕ ότι σήμερα εν έτει 2014 , ΔΕΝ υφίσταται καμία διαγραφή των αναπαύσεων μετά απο αργία .
Αποδεικνύεται ότι οι συνάδελφοι εκτός απο την Εργατική Νομοθεσία δεν έχουν διαβάσει ούτε καν τον Κανονισμό Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κατά τα άλλα , η ΠΕΠΕ διεκδικεί , 7 ωρο , 5νθήμερο και 35ωρο , θέλει δημόσιο σιδηρόδρομο αλλά τα συνεταιράκια συμφωνούν να συναντηθεί η ΠΟΣ με το.....ΤΑΙΠΕΔ ( όντας μέλη της ΔΑΚΕ -ΠΑΣΚ στο ΔΣ ), διεκδικεί το 30% για την 6η μέρα αλλά δεν τολμάει κάν να κάνει κάτι για αυτό παρά περιμένει 7 μήνες την απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και φυσικά , οι συνεταίροι ξεχάσαν την Πάτρα , την Τρίπολη , την Δράμα που ΔΕΝ λαμβάνουν χιλιομετρικές αποζημιώσεις ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ όπως όλοι οι άλλοι σιδηροδρομικοί.
Το καλύτερο βέβαια το κρατάμε για το τέλος .
Η ΠΕΠΕ διεκδικεί λένε οι συνεταίροι την μη πληρωμή αναπαύσεων.
Ε είναι να σε πιάνουν τα γέλια .
Γενιδούνιας Κώστας
Για ποια ενοτητα μεταξυ εργαζομενων μιλανε,οταν κανουν οτι θελουν μονοι τους στο σωματειο που λεγεται Π.Ε.Π.Ε.. μιας και εχουν την πλειοψηφια,αδιαφορωντας για τις υπολοιπες παραταξεις που εκπροσωπουνται απο εκλεγμενα μελοι.Λυπαμαι που θα το πω,αλλα το ολο θεμα ειναι για γελια,και οχι για κλαμματα,τι να πρωτοσχολιασουμε,τη μη πληρωμη ρεπο,οταν στον ρεντη εχει ελλεψη ολο τον χρονο απο μηχανοδηγους,που κορυφωνεται στις ημερες καλοκαιριου,και χριστουγεννων-πασχα?που τον επομενο καιρο φευγουν συνταξιουχοι και αλλοι συναδελφοι.που το προσωπικο ειναι γερασμενο και ταλαιπωρημενο?αλλα βεβαια,ξεχασα,τα περισσοτερα απο τα παραπανω που διεκδικει η Π.Ε.Π.Ε.,ειναι αποφασεις του σημερινου ΔΙΚΑΜ,που εχει εμπαθεια με τον κλαδο των μηχανοδηγων,οποτε υι να λεμε,συλλογικη συμβαση με τετοιες δικδικησεις ουτε στο πιο απαττηλο ονειρα μας δεν θα δουμε,κοροιδευει ο ενας τον αλλον μεχρι να περασει ο καιρος,να φυγουμε ολοι συνταξιουχοι,και να μην αφησουμε πετρα πανω σε πετρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήπροφανως κανουνε χιουμορ ή μας ειρωνευονται
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπανέρχομαι για ακόμα μια φορά.Γιατί σας εκπλήσσουν όλα αυτά;Το έχω ξαναπεί οτι οι άνθρωποι είναι μια κυβέρνηση σε μικρογραφία.
ΑπάντησηΔιαγραφή